[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/12/2007 @ 09:33 Marja | Hoi hoi, Ja gek wordt je soms van de pijn. Gelukkig heb ik een paar oefeningen die goed helpen. En mijn man trekt af en toe mijn been weer los. Het gaat bij mij echt in golf bewegingen. Het ene moment verga ik van de pijn en kan ik amper een stap voor de ander zetten en het volgende moment kan ik behoorlijk doorstappen Het is heel vervelend. Ik was de vorige keer na de bevalling er gelukkig snel van af. Liggen, staan, zitten alles doet op den duur pijn. Ik zit veel met mijn benen wijd (ontspanning in de bekken) en probeer veel van houding te wisselen. Je hebt bekkeninstabiliteit in vele vormen en maten dus ik hoop voor jouw dat je zo lang kan blijven werken. |
| 05/06/2008 @ 12:21 | En wat voor oefeningen zijn dat precies die jullie moeten doen? Ik heb sinds twee dagen last van felle pijnscheuten in mijn rechterbil en ik vertrek zaterdag juist voor een weekje op vakantie. Dus ik kan erna pas naar de dokter. Misschien kan ik al wat oefeningen doen? |
| 05/06/2008 @ 13:06 yukie | dag dames, ik heb dat ook BI, dat heb ik toen gemerkt bij mijn 14 weken was het of zo zwangerschap was heel erg vroeg maar ja het kon. Het werd met de tijd erger erger op een dag kon ik het niet meer en ben ziek naar huis gekomen en het was 18 oktober sindsdien tot mijn verlof was ik ook in het ziekte wet en nu heb ik nog een maand verlof maar mijn pijn is helaas nog niet weg ze hadden mij verteld dat het kon zijn dat je na de zwangerschap nog kon houden dat hoopte ik natuurlijk niet maar helaas blijft het nog denk ik. heb toen laatste 5 maanden of zo met krukken moeten lopen kon helemaal niks meer heel veel liggen en heel veel rusten maar kon niet te lang liggen niet te lang lopen niet te lang zitten enz enz dus alles een beetje. volgens de ziektewet dokter kon het neit eens was veelste vroeg nou was zo boos ik zei nou bel maar mij dokters op die kunnen je wel de nodige informatie geven het was absoluut BI volgens mij gyn volgens fysio enzn enz. ik ben benieuwd hoe het verder gaat dadelijk mijn werk was bij de bank hoofdkantoor dus is altijd super druk dagen niet eens pauze veel staan of te lang zitten, trouwens ik kan zowie zo niet meer terug naar mijn oude werkgever omdat ze al bezig zijn om mensen uit te gooien tenminste uitzendkrachten dan dat was ik ook. nog meer mensen met zelfde situatie. succes het is echt moeilijk probeer zoveel te rusten, groeten |
[Reageer]

bekkeninstabiliteit

. Ik wil ze wel doen, maar het komt er soms echt niet van.