[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/11/2007 @ 14:21 | Hoi dames, Ik moet normaal morgen naar de gyno voor het plaatsen van een spiraal. Ik ben gestopt met de pil zaterdag, maar nu heb ik nog steeds mijn maandstonden niet doorgekregen? Moet ik de gyn dan afbellen want heb gehoord dat ze het enkel plaatsen tijdens je menstruatie of doen ze het zo ook? Bedankt al! |
07/11/2007 @ 14:24![]() | nog vergeten vragen is het sowieso aan te raden pijnstiller te pakken of is dit enkel voor meisjes die nog geen kindjes hebben? |
07/11/2007 @ 15:14 ![]() | Heidi, o is dat de reden, bij mij zei de gyn dat ze zo zeker was dat ik niet zwanger was. Maar misschien zei ze dat om te lachen dan ![]() Galadriel |
| 23/11/2007 @ 09:35 mimi | Dag angélique, ik heb even jouw profiel gelezen en oooh wat is het herkenbaar!! Ik heb een dochter van maart 03 geboren met KZ omwille van stuit. Nadien ook postnatale gehad, gelukkig overwonnen dankzij m'n lieve man en medische ondersteuning. Hééél lang getwijfeld over een tweede gezien er 50% kans is dat je terug postnatale krijgt. Er toch voor gegaan, een heerlijke dochter gekregen op 4/12/05 na een gewone bevalling en heerlijke babytijd gehad zonder te hervallen! Ik had wel een aantal dingen geleerd uit die depressie, niet te perfectionistisch willen zijn (huishouden) bezoek wanneer IK vond dat het paste, ... Na (weeral) veel wikken en wegen willen we toch voor een derde gaan. Ik ben woensdag naar de gyn geweest maar helaas zit de mirena te hoog en gedraaid zodat hij er neit aankan ![]() Dinsdag ga ik onder lichte verdoving om het spul er te laten uithalen. Net als jij had ik de laatste maanden 'andere' en veel afscheiding, ook bijna om de veertien dagen m'n maandstonden (lang en hevig). Wanneer je ongerust bent laat je best een echo nemen om te kijken of de spiraal nog wel goed zit? Of zou je ze ook ineens laten weghalen, haha? Veel succes! |
[Reageer]

dringend vraagje over Mirena spiraal