< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » dringend vraagje over Mirena spiraal

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
dringend vraagje over Mirena spiraal
07/11/2007 @ 14:21

Hoi dames,
Ik moet normaal morgen naar de gyno voor het plaatsen van een spiraal. Ik ben gestopt met de pil zaterdag, maar nu heb ik nog steeds mijn maandstonden niet doorgekregen? Moet ik de gyn dan afbellen want heb gehoord dat ze het enkel plaatsen tijdens je menstruatie of doen ze het zo ook?
Bedankt al!
Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 14:24

Online Status Bekijk profiel
nog vergeten vragen is het sowieso aan te raden pijnstiller te pakken of is dit enkel voor meisjes die nog geen kindjes hebben?

Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 14:25

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Debbie, normaal doen ze het alleen tijdens je menstruatie omdat ze zo zeker zijn dat je niet zwanger bent. Maar anders bel je toch gewoon even naar je gyn om het te vragen?

Groetjes,
Galadriel

Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 14:53
heidi

Een spiraaltje wordt bij voorkeur geplaatst als je je regels hebt omdat de baarmoedermond dan ietsje open staat. Het vergemakkelijkt het inbrengen en vermindert eventuele ongemakken.

Link naar deze reactie
07/11/2007 @ 15:14

Heidi, o is dat de reden, bij mij zei de gyn dat ze zo zeker was dat ik niet zwanger was. Maar misschien zei ze dat om te lachen dan

Galadriel

Link naar deze reactie
19/11/2007 @ 09:59

afscheiding met mirena
hallo

ik heb nu sinds bijna 2 jaar de mirena.. ik heb daar voor mijn gevoel meer afscheiding door! waar door ik dus steeds wat vochtig ben.. dit gaat me irriteren en daardoor ga ik krabben.. ik wordt wel niet meer ongesteld al die tijd! geweldig! verder ben ik erg tevreden!
maar ben benieuwd of jullie dat ook hebben of hebben gehad?
ik wil m eind dit jaar laten verwijderen om voor een 3e kindje te gaan.. wat ik dooodeng vind, maar mn wens is groot( zie profiel)
wie nog meer plannen?"
liefs angelqiue

Link naar deze reactie
23/11/2007 @ 09:35
mimi

Dag angélique,

ik heb even jouw profiel gelezen en oooh wat is het herkenbaar!!

Ik heb een dochter van maart 03 geboren met KZ omwille van stuit.
Nadien ook postnatale gehad, gelukkig overwonnen dankzij m'n lieve man en medische ondersteuning.
Hééél lang getwijfeld over een tweede gezien er 50% kans is dat je terug postnatale krijgt.
Er toch voor gegaan, een heerlijke dochter gekregen op 4/12/05 na een gewone bevalling en heerlijke babytijd gehad zonder te hervallen!
Ik had wel een aantal dingen geleerd uit die depressie, niet te perfectionistisch willen zijn (huishouden) bezoek wanneer IK vond dat het paste, ...
Na (weeral) veel wikken en wegen willen we toch voor een derde gaan.

Ik ben woensdag naar de gyn geweest maar helaas zit de mirena te hoog en gedraaid zodat hij er neit aankan
Dinsdag ga ik onder lichte verdoving om het spul er te laten uithalen.

Net als jij had ik de laatste maanden 'andere' en veel afscheiding, ook bijna om de veertien dagen m'n maandstonden (lang en hevig).

Wanneer je ongerust bent laat je best een echo nemen om te kijken of de spiraal nog wel goed zit? Of zou je ze ook ineens laten weghalen, haha?

Veel succes!
Link naar deze reactie
23/11/2007 @ 10:56

Online Status Stuur bericht
HALLO

ik heb nu 1 jaar het spiraaltje en heb sinds 2 maanden hevige buikpijn en witverlies echte propjes dat er uit komen raar he.
ik zou doodgraag een derde kindje hebben maar mijn man wilt er geen wel balen want ik krijg het echt niet uit mn hoofd gezet wat moet ik toch doen?

Link naar deze reactie
04/12/2007 @ 10:35

hee mimi
ja zeker wel een hele herkenbaar verhaal het kan toch raar lopen he
wat knap van je dat je het toch hebt aangedurft daar is toch hele veel moed voor nodig , maar volgens mij blijven er spannende momenten he?
ik denk idd dat je er ook veel van leert , maar de tijd is voor mij denk ik nog niet helemaal rijp.. het gaat nu best goed maar wil nog ff dat goed voelen een tijdje volhouden..ook voor mn kids en man. je snapt vast wat ik bedoel
ja ik ben nog niet geweest voor de mirena te laten nakijken
oft goed zit,, maar ik ga dat dezer dagen wel doen of volgend jaar mss en dan dr uit laten halen en zien waart schip strand.hihi
ook wel leuk idee
maar de spiraal zit te hoog bij je kan die zelf verplaatsen dan
ik voel mn touwtje wel zelf als ik douche en zelf voel heel hoog in mn vagina ik weet nie of dat goed of fout is

en evike die propjes is dat slijm?
ik heb ook wel vlokken noem ik het maar
ma echt propjes korrels wijst ms sop een infectie?
ik weet t nie
jij ook voor een derde zin dus
ja je moet we;l samen willen he
het is best een hele keuze
en daar moet je samen achter staan
mss moet je het nog even de tijd gunnen
hoe ist nu met je buikpijn?

hoop van jullie te horen
groetjes angelique

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]