Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/12/2007 @ 09:55 | Hoi Sanne, Ik ben net van de dokter. Hij kon me eigenlijk niet veel meer vertellen. Hij denkt dat het bij mij hoort. Maar als ik wil kan ik zonder problemen naar de gyn. Dat vind hij prima, (had jij ook maar zo'n huisarts.) Maar ik mag ook eerst beginnen met een temp curve bij te gaan houden of ik wel een eisprong heb. Als ik dat doe dan moet ik met mijn man een einddatum in gedachten houden wanneer we daarmee stoppen en dat we naar de gyn gaan. Samen met mijn man heb ik besloten om eerst een temp curve te gaan bijhouden, en als er rond 1 maart nog niks gebeurt is gaan we verder op. Ik mag van de huisarts niet te lang hiermee doorgaan. Ik ben blij dat ik geweest ben. Ik heb gelukkig een begripvolle huisarts. Dus nog 3 maanden afwachten en dan verder op. Maar Sanne, hoe is het met jou? Kan jij al naar de gyn? Verder heb ik niks te melden. Het gaat hier zo zijn gangetje. Veel liefs Sonja ![]() |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

zwangerschapskenmerken

. Gaat me tot nu toe redelijk af!

). Kregen een brief van het zk dat ze zaten te wachten op de brief van de ha...terwijl we die dus nog niet krijgen. Weer een maand verspild, zo voelde het. Ik werd echt kwaad, we worden van het kastje naar de muur gestuurd zo! Eindelijk toch gebeld naar het zk en er staat nu wel een afspraak in december, maar...nog geen doorverwijzing, die nemen we mee op de dag zelf. Waarom doen mensen toch zo ontzettend moeilijk he???Ik snap er nog steeds niets van. Toch besluit ik van ha te veranderen, dit voelt even niet meer goed.