< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zwangerschapskenmerken

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
28/11/2007 @ 01:19
Sanne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Sonja,
Goe dat je een afspraak gemaakt hebt! En ik kan me helemaal indenken dat je er wat tegenop ziet. Ik houd er ook helemaal niet van. Je geeft als het ware ook een beetje toe dat je een probleem hebt, is niet niks om dat toch met zo iemand te bespreken, zoiets intiems. En dan ook nog een utstrijkje, is ook iets intiems, zie er eigenlijk zelf ook tegenop. Tja, voor zo'n harts is het allemaal routine, maar toch...
Ben heel benieuwd hoe het gaat en of je een betere ha hebt dan ik. Ik ga zeker van ha veranderen, maar nu nog even niet. Evne teveel gedoe om me heen.
Ja, ik hoop stiekum natuurlijk wel op goed nieuws, maar voel verder helemaal niets raars of zo, dus geloof er niet in. Wel fijn dat ik nu niets voel en vorige keer 1001 dingen en het toen negatief was, was er echt van onderste boven!
Ik wacht maar lekker tot het rood begint te worden, heb het even gehad met de testen. Hoop mezelf bezig te houden met andere gedachten. Gaat me tot nu toe redelijk af!

Tot later!

Liefs, sanne

Link naar deze reactie
05/12/2007 @ 09:55

Hoi Sanne,

Ik ben net van de dokter. Hij kon me eigenlijk niet veel meer vertellen. Hij denkt dat het bij mij hoort. Maar als ik wil kan ik zonder problemen naar de gyn. Dat vind hij prima, (had jij ook maar zo'n huisarts.) Maar ik mag ook eerst beginnen met een temp curve bij te gaan houden of ik wel een eisprong heb. Als ik dat doe dan moet ik met mijn man een einddatum in gedachten houden wanneer we daarmee stoppen en dat we naar de gyn gaan. Samen met mijn man heb ik besloten om eerst een temp curve te gaan bijhouden, en als er rond 1 maart nog niks gebeurt is gaan we verder op. Ik mag van de huisarts niet te lang hiermee doorgaan. Ik ben blij dat ik geweest ben. Ik heb gelukkig een begripvolle huisarts.

Dus nog 3 maanden afwachten en dan verder op.

Maar Sanne, hoe is het met jou? Kan jij al naar de gyn?

Verder heb ik niks te melden. Het gaat hier zo zijn gangetje.

Veel liefs Sonja
Link naar deze reactie
05/12/2007 @ 16:28
Sanne

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hee Sonja, o ik zou zo graag willen ruilen van huisarts!
Gisteren brak mijn klomp helemaal, en al die stress is helemaal niet goed (ben al zo'n stress kip). Kregen een brief van het zk dat ze zaten te wachten op de brief van de ha...terwijl we die dus nog niet krijgen. Weer een maand verspild, zo voelde het. Ik werd echt kwaad, we worden van het kastje naar de muur gestuurd zo! Eindelijk toch gebeld naar het zk en er staat nu wel een afspraak in december, maar...nog geen doorverwijzing, die nemen we mee op de dag zelf. Waarom doen mensen toch zo ontzettend moeilijk he???Ik snap er nog steeds niets van. Toch besluit ik van ha te veranderen, dit voelt even niet meer goed.

Hoe voelen jullie erbij om nog 3 maanden te kijken? Ben je trouwens inmiddels al we ongesteld geworden? Aan de temperatuur kun je inderdaad zien of je een eisprong gehad hebt. Wij hebben de laatste 2 maanden, eigenlijk met name ook de laatste echt volledig besloten om de dag te klussen, zo zit je altijd goed en was ik weinig bezig met wanneer precies mijn ei is. Zaten we altijd goed zeg maar.

En nu dus ook onverwachts nieuws:
inmiddels is bij mij al Sinterklaas langsgeweest !!!!!En heeft een heel mooi cadeautje achtergelaten...in mn buik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

YEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSS eindlijk zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Die smile krijg ik niet meer van mijn gezicht

Er kwamen zowaar twee streepjes vanochtend! (mijn temp was ook 37,2 dus durfde met bevende handen de gok te wagen..., heb enorme angst voor testen opgebouwd). oooohhh, ik vind dit zo super de super spannend. Weet gewoon even niet wat te doen. Ook mijn man kon het niet bevatten! Nog steeds niet!!!
Oh, we hopen zo erg dat ons beebje ook echt blijft zitten, dat is een beetje mijn angst. Niet zo vreemd na alle verhalen hier op het forum!

WAAAAAAH, ik ga uit mjn dak geloof ik (en ik heb maar 1 test gedaan!). Ik ga proberen positief te blijven denken! Ik ga me nu ook mijn angst overwinnen en mijn beebje visualiseren in mijn buik. Dan komt alles goed! (hoop ik!!).

Ik kan dit alleen helemaal niet meer bevatten....heb me even ontladen

Dit is zooooo spannend!!!

Ben aan een kant ook zo bang dat het fout zal gaan, stom he. Ik moet dat eigenlijk gewoon niet denken! En blij zijn dat het de 14de keer echt gelukt is!!!

Liefs, Sanne

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]