< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Derde kindje in 2008, Wie doet ermee??

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Derde kindje in 2008, Wie doet ermee??
30/11/2007 @ 20:38
daniëlle

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ooohh..Rendy, inderdaad stilletjes hier, maar dat komt van al dat duimen voor jou! Helpt het????
xx

Link naar deze reactie
30/11/2007 @ 20:39
daniëlle

Mamakim ook alweer bijna 7 weken...Gaat alles goed?
Mijn vriendin die met jou ene mk had is nu ook weer zwanger. maar vindt het allesbehalve leuk nu...wat een zenuwslopende weken. Bij jou ook het geval?? Ik in ieder geval!
xx

Link naar deze reactie
06/12/2007 @ 16:24
mamakim

heej Daniëlle,

hier gaat het wel okay. ik heb de zenuwen nog een beetje onder controle, maar morgen heb ik m'n eerste echo en hoe dichterbij morgen komt hoe zenuwachtiger ik word.
ik ben af en toe echt bang dat het verkeerd gaat zijn.
ik kan heel goed begrijpen hoe je vriendin zich voeld aan een kant is het heel leuk maar aan de andere kant ben je ook heel erg bang dat het weer mis gaat.
wel fijn voor haar dat ze weer zwanger is. als ze eenmaal een levend kindje heeft gezien en ze hoord een kloppend hartje word het wel beter. de angst blijf je houden zeker als er iets is. maar je leerd het wegstoppen en toch genietten van de zwangerschap dat had ik bij m'n dochter ook en nu ook weer. ik hoop alleen zo dat het morgen goed is op de echo.

verder gaat het wel okay ben heel erg moe en ben ook echt misselijk aan het zijn op het moment af en toe heb ik het gevoel dat ik alles eruit kan gooien.
ook ben ik wel duizelig en heb het heel erg koud iedere keer.
maar we nemen dat er maar voor lief bij he.

hoe is het verder bij jullie???

groetjes kim.

Link naar deze reactie
07/12/2007 @ 09:50
Rendy

Heykes,

Hier gaat het terug beter, ben ziek geweest en onze Rhune en Ferre ook. Allemaal bronchitis. Dus de beestjes hebben hier goed rondgevlogen.
Nu is iedereen weer genezen.
Mijn ventje is maandag gestart bij de politie. Dus voor hem een zwaar jaar en voor mij ook.

Hoe ist met u Daniëlle?

De sint is gisteren op school geweest bij onze Rhune en hij heeft er zelfs bij geweest, geen traan niets. Als we anders de sint zagen was het huilen en nijpen om toch maar niet bij de sint te gaan. Wat een kind in groep toch verandert he

De kindjes hebben weer veel gekregen.

Een echo vandaag kim, leuk laat iets weten he

Groetjes

Link naar deze reactie
07/12/2007 @ 20:13
daniëlle

Hey meiden,

Kim hoe was de echo? Bij mijn vriendin was alles oké voor de duur van de zws. Ik hoop dat dat bij jou ook het geval is.
Rendy, hier alles oké hoor! Drukke tijden op de zaak en op mijn werk achter de rug en nog in het verschiet. Verder alles prima. Zeker met de kids. Fenne vond de cadeaus superleuk en raf had er nog geen besef van. Hij loopt stevig rond. Moet deze week echt voor schoentjes gaan kijken. Ook babbelt hij er steeds meer op los. Erg leuk om te horen als hij een van ons drieën hoort. Het is duidelijk mama, papa en enne....
Over twee weekjes lekker op wintersport. fenne heeft a.s maandag haar eerste skiles. ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen en vinden!
xx

Link naar deze reactie
08/12/2007 @ 10:37
mamakim

Hallo allemaal,

nou het is gelukkig goed hoor.
we hebben een kloppent hartje gezien.
over twee weken moet ik terug voor nog een echo, dan kan ze pas met zekerheid zeggen hoever ik ben. nu denkt ze 7 weken en 3 dagen vandaag, maar het kan nog wel en paar dagen mis zitten.
dus mag ik nog een echo doen om dat zeker te weten.

heej daniëlle,
blij te horen dat het bij je vriendin ook goed is.

groetjes Kim.

Link naar deze reactie
13/12/2007 @ 13:37
daniëlle

Gelukkig mamakim.. Ik ben blij voor je dat alles goed was tot nu toe. Nog een paar spannende weekjes......

Met mijn vriendin gaat het nog steeds goed. Ze is echter minder ver dan zelf gedacht. Mara ja, als je een cyclus hebt van minder dan 28 dagen, gaan ze toch uit van 28 dagen. Gek eigelijk. Was bij mij ook het geval....Snap daar niet veel van, maar ja...... beide keren zat de verloskundige er dichterbij dan ik..

xx

Link naar deze reactie
17/12/2007 @ 15:37
mamakim

heej daniëlle,

sorry voor de late reactie mijn pctje was even een poosje buiten gebruik.
hij zat vol virussen en moest opnieuw geïnstalleerd worden.

maar ik ben er weer hihi.

ik ben zeker wel blij dat het goed gaat het voeld ook wel beter dan de vorige hoor.
en volgens mijn zoontje word het toch weer een, hihihi.
ik ben pas echt blij wanneer ik het kindje kan voellen zodat je af en toe bevestiging krijgt zo van; heej ik ben er nog.

blij te horen dat het met je vriendin ook goed gaat. en ik moet zeggen ik heb er ook last van hoor hihihi. ik ben ook altijd minder ver dan gedacht. alleen komen ze er bij mij met een echo echt pas achter met de berekeningen zat ik altijd het zelfde als de verloskundige.

hoe is het verder bij jou?? mijn dochter heeft haar eerste tandje gekregen hihihi.
alleen omrollen weigerd ze te doen. hoe lang duurde dat bij jou kids??
roan was wel aardig op tijd geloof ik die deed dat met een 4 en een halve maand.

groetjes Kim.

Link naar deze reactie
18/12/2007 @ 23:06
daniëlle

Jeetje daar vraag je me wat..... kan het me niet echt herinneren. Hij loopt nu alweer ruim een maand. En dat herinner ik me dan wel weer!.
Blijf last houden van die zws-dementie.
Bij mij draaiden ze rond de 5 maanden of zo. Dus 4,5 maand vind ik niet laat hoor. ....
ooo.....schiet me nu te binnen...Raf draaide naar een zijde met 3 maanden (erg vroeg) maar die andere zijde vond hij niet nodig en dat duurde wel enige weken langer!

Verder gaat alles zijn gangetje hier. Deze week lekker op vakantie, maar eerst even goed bijkomen van die rotbuikgriep.
xx

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 19:10
Rendy

Heykes,

Weer even geleden he.
Onze Ferre loopt hier nog niet alleen, wel met alles maar alleen, hij zet zich direct op zijn poep.

Mamakim, blij dat alles goed was.

Daniëlle we hebben hier besloten om toch nog een paar maandjes te wachten, mijn man is 2 weken geleden gestart in de opleiding voor politie en dat is tot oktober volgende jaar en ik zie het niet zitten om overal alleen naar toe te gaan vandaar.

Weet jij al wanneer je er terug voor gaat?

Groetjes

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 19:44
daniëlle

Echt geen idee. Twijfel nu ook wel eens.. ben zooo bang dat ik iets over me afroep. Waarom meer als je er al twee in blakende gezondheid hebt en alles praktisch en financieel kunt doen wat je wilt....
Maar ja, dat gevoel hè. Denk dat het zeker niets gaat worden tot augustus. Waarschijnlijk meer iets voor eind van het jaar of begin volgend jaar. We zullen zien. 't is toch nooit te plannen.
xx

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 20:14
Fie

Halllo allemaal, mag ik er ook nog bij? Wij hopen er in 2008 een derde (en laatste) wondertje bij te krijgen. We zijn er al volop aan bezig .

We zitten in ronde vier en ik wacht vol ongeduld mijn NOD af (30 december). Ik vrees echter dat het niet raak zal zijn. Ik ben al een dikke week ziek, waardoor we niet veel gepresteerd hebben. Dus ga ik er maar van uit dat ik niet zwanger het nieuwe jaar zal ingaan. Maar ik ga toch opletten met alcohol op de kerstfeestjes. Je weet natuurlijk nooit... Eén dapper zwemmertje is genoeg hè .

Nee, ik probeer me er nog niet te veel van voor te stellen, want dan is de teleurstelling eens zo groot als ik ongesteld word. Vorige maand had ik echt het gevoel dat het raak zou zijn, maar 't was jammer genoeg niet zo. Grote teleurstelling natuurlijk . Daarom probeer ik nu nog niet te hard van stapel te lopen.

Ik hoop alleszins dat we met oudjaar misschien iets heel bijzonders te vieren hebben . Pfff, ik ben echt super ongeduldig. Zoals iedereen die zwanger probeert te worden waarschijnlijk. 't Heeft gewoon al zo lang geduurd eer ik er aan mocht beginnen. Onder andere omdat het een tijdje geduurd heeft eer mijn man instemde om een derde wondertje te maken. En ook omdat ik tot juni 2008 nog bezig ben met een opleiding voor mijn werk. En ik moest er natuurlijk op letten ten vroegste te bevallen na afloop van die opleiding.

Zo, dat was het voor deze keer. Nu ga ik wat strijken en de spullen klaar zetten voor morgen.

Groetjes
Fie

Link naar deze reactie
06/01/2008 @ 21:21
daniëlle

Hallo dames,

Een heel bijzonder 2008! Dat al jullie dromen maar uit mogen komen!

Mamakim ik zie aan je banner dat het nog steeds goed gaat met jullie ukkie. Mooi!Binnenkort naar vk?
Rendy, soms komen zaken niet zoals gepland. Herken dat nu wel een beetje. Wil me graag storten op mijn eigen bedrijfje en mijn man's zaak, maar anderzijds moet ik ook vastigheid hebben en wil ik ( willen we) nog ergens eens tijd vrij maken voor een brusje. Maar ja, wanneer doe je dan wat???
xx

Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 17:25
Rendy

Hey Daniëlle,

Eerst en vooral ook nog een spetterend 2008 he.
Ja je hebt gelijk. Wanneer is het het best? Nu en nooit? Er zijn wel altijd dingen die op dat moment weer iets verstoren he.
Hoe gaat het met je kindjes?
Rhune hier alles zeer goed, gaat graag naar school;
Ferre een bandiet niet te doen. Ze vechten af en toe al eens.
Grappig om zien maar hoop dat het binnen de perken blijft.

Groetjes

Link naar deze reactie
14/01/2008 @ 14:25
daniëlle

Hey,

Rendy het gaat goed hier hoor! De kids doen het prima. En tja als alles zo lekker loopt ben je sowieso snel vattelijk voor een zwangerschap nietwaar?
het kriebelt wel enorm! Ben nu 2 dagen overtijd terwijl ik eigenlijk altijd heel stipt ben. Dus dan begint dat mijmeren alweer..
Maar verwacht gewoon dat ze nog zullen komen. MOcht dat niet zo zijn dan is hier een daverende verrassing uit de lucht komen vallen!

Maar dat zal wel niet...
xx

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 17:28
Rendy

Heykes

Daniëlle, en is er een verrassing uit de lucht komen vallen?

Groetjes

Link naar deze reactie
17/01/2008 @ 19:49
daniëlle

Hi,

Nee hoor (??!!) Dat wil zeggen vooralsnog niet. Ben nog steeds niet , maar de test dinsdag was ook negatief.
Vorige week heb ik een injectie in mijn schouder gekregen tegen een chronische schouderontsteking. Blijkbaar kan deze van invloed zijn op je cyclus.....De ha verwachtte dat ik toch een dezer dagen ongesteld zou worden. Anders mezelf nog een weekje de tijd gunnen en nogmaals testen. Als dat nodig is en negatief blijkt te zijn, dan moet ik even contact met hem opnemen.

Hoe is het bij jullie? Mamkim nog alles goed? En Rendy de plannen nog niet gewijzigd?
xx

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 19:16
Rendy

Heykes,

Hier beginnen we binnen een paar maandjes terug he. Ik zou ten vroegste willen bevallen in januari of februari.
Met de kindjes hier alles oke, Ferre heeft gisteren een spuitje gekregen en is vandaag wel wat lastig.

Mamakim, hoe gaat het met jou?

Groetjes

Link naar deze reactie
26/01/2008 @ 14:54
daniëlle

Hey Rendy, Ik lees je berichtje en denk dan gelijk: Jeetje, dat is al over 4 maanden. dan mag je er dan alweer voor gaan......4 maanden vliegen voorbij....(behalve wanneer je wacht natuurlijk)

Hier alles goed. De vorige week zaterdag plotseling gekomen. Zondag echt veel last van verlies van stolsel gehad.
Gelukkig gata het nu weer goed. Ben alleen benieuwd hoelang die cyclus nu van d eleg is...

Mamkim jij alweer ruim 14 weken. Ongelooflijk! Je gaat gelijk op met mijn vriendin, dus zie ik ook weer hoever dat zij is. Je kunt het alweer goed zien bij haar. Bij jou ook?
xx

Link naar deze reactie
26/01/2008 @ 22:01
natalie

Online Status Bekijk profiel
3e kindje
hoi iedereen, mijn naam is natalie. Ik ben moeder van twee kids, dochter 4 jaar en zoon 2 jaar, voordat ik zwanger werd van mijn dochter 1 mk gehad. Sinds een paar maanden kriebelt het weer bij mij, waardoor ik met regelmaat op het forum actief ben.
Mijn man had veel twijfels over een 3e en elke keer was het een nee.
Wonder boven wonder heeft hij vandaag aangegeven wel voor een derde te willen gaan, maar pas vanaf juni 2008, nadat wij verhuisd zijn.
ben hier erg blij mee.
Las jullie topic, heb alles gelezen en hoop dat ik mee kan schrijven.
Zelf slik ik nu nog de pil, weet nog niet wanneer ik ga stoppen hiermee. Of ik dit pas per juni ga doen, of al een maand eerder.
Ben van mijn zoon zwanger geworden ondanks gebruik condoom, vandaar dat manlief en ik niet meer op een condoom vertrouwen. Wil wel in ieder geval dat mijn lichaam 1 mnd geen pil meer heeft binnen gekregen voordat het eventueel zwanger gaat worden.
wanneer gaan jullie starten met het innemen van foliumzuur?
Groetjes,
natalie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]