Hoi Kel,
Ik heb 7 jaar microgynon 30 geslikt,laatste jaar last van tussentijdse bloedingen en huisarts me zomaar de microgynon 50 voorgeschreven...ook ik voelde me door absoluut niet prettig onder.Overgestapt van huisarts en daarvan de Jasmin pil gekregen,is ook een lichte pil en voelde me weer helemaal top.
In de 50 zit echt ontzettend veel rotzooi en is erg zwaar...dus als jij je er ook niet prettig bij voelt zou ik die aan de kant gooien en op een andere pil overgaan!
Ik ben nu sinds november van de pil af en ik heb me nog nooit zo geweldig gevoeld!!!Dat zullen de andere dames vast ook hebben...als ik had geweten dat een pil zoveel met je doet,was ik er allang afgeweest!Wij zijn benieuwd wanneer we zwanger mogen raken...dit is pas ronde 2..lekker blijven klussen allemaal!
Voor de zwangeren hier...gefelciteerd!!!Geniet ervan!!
De Kel,succes met alles!
Wanneer een persoon zwanger zal raken is helemaal aan de natuur te bepalen...er wordt altijd wel gezegt dat je lichaam een half jaar nodig heeft (gemiddeld) om te herstellen van alle hormonen etc.Maar sommingen hebben het succes om de 1e keer al in verwachting te mogen zijn!
Bij mij was mijn cyclus gelijk helemaal in orde en dat is wel prettig!
Liefs