< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Bevallen in augustus 08 wie nog?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Bevallen in augustus 08 wie nog?
16/12/2007 @ 14:17
beertje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo iedereen,

Wie van jullie moet er nog bevallen in augustus 08?

Link naar deze reactie
17/12/2007 @ 21:02
Jessica samuels

Online Status Stuur bericht
als alles goed gaat beval ik dus oook in augustus
ben zoo blij vandaag getest 3 dagen voor me NOD maar hij was meteen positief

Link naar deze reactie
18/12/2007 @ 10:39
beertje

Hey Jessica

dikke proficiat

Link naar deze reactie
21/12/2007 @ 16:11
line

hallo,

Ik moet normaal eind augustus bevallen. Ik heb twee testen gedaan en die waren positief. Vanavond ga ik naar de dokter om bloed te laten nemen .
Hier staat de datum op 25 augustus
groetjes

Link naar deze reactie
03/01/2008 @ 14:32
Maaike

Hallo ik ben ook voor augustus! Ik mag maandag al voor mijn eerst echo gaan. Spannend hoor! normaal zal ik het hartje al horen/zien. Ben ook wel wat bang!

M*

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 09:43
Tam

Online Status Bekijk profiel
Hallo,

Ik ben uitgerekend op 30.08.2008 en 14 Jan. moet ik voor de eerste keer na de gyn. Het is niet mijn eerste kindje maar me derde . Mijn 2 kindjes ben in Nederland van bevallen en nu is het d eerste keer dat ik in Belgie na een ziekenhuis ga . Hier is alles anders als bij ons . Ben verhuisd na Belgie omdat me vriend met zijn werk enz zat en daarom woon ik nu in Belgie . Ben eens benieuwd de 14 .

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 10:14

Hallo!!

Ik ben zwanger van ons eerste kindje en uitgerekend augustus 2008!!!
Zo spannend allemaal!!!
Er is zoveel informatie te vinden en leuke dingen te koop!!
Ik heb al een zwangerschaps agenda gekocht! Echt super leuk! Staat veel informatie in en je kan er veel in kwijt!! Een aanrader dus!!

Vraagje omdat jullie ongeveer allemaal net zo ver zijn kunnen jullie al iets in je buik ontdekken dat je van de buitenkant kan voelen?!

Groetjes Mariel

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 13:43
beertje

Hey Marielle,

Echt iets voelen kan ik nog niet. En bij mijn eerste kon ik dat op 9 weken ook nog niet.
De eerste keer dat ik mijn de baby voelde stampen, toen was ik 16 weken zwanger. Maar dat verschilt van persoon tot persoon.

Ik ben nu zwanger van een tweede en mijn zwangerschap nu is toch anders dan mijn eerste. NIet da ik misselijk ben of zo ( dat was ik bij de eerste ook niet) maar mijn buik is gevoeliger. Ik kan niet meer op mijn buik slapen terwijl ik dat met mijn eerste zwangerschap wel nog kon.

Geniet er gewoon van, het is een mooie en unieke ervaring

groetjes
Ann

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 14:01
Elze

wij zijn ook zwanger, voor eind augustus/begin september.
Ik mag op 22/01 voor het eerst naar de gynae.
benieuwd....

succes iedereen

Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 15:00
Loekie

Proficiat aan iedereen hier!

Als alles goed blijft gaan moet ik ook in augustus bevallen.
Ik moet maandag voor de eerste keer naar de gyn, spannend!

Wanneer vertellen jullie het tegen familie en vrienden???

Loekie

[Laatst gewijzigd door Loekie - 04/01/2008 @ 15:01] - Link naar deze reactie
04/01/2008 @ 16:08

Ja wanneer vertel je dat.. das zo persoonlijk!! Wij vertellen het op mijn vriends verjaardag dan ben ik bijna drie maanden, de dag ervoor gaan we ook voor de eerste echo das leuk dan kunnen we gelijk iets laten zien!!! Ik heb het een paar mensen wel verteld onder voorbehoud, maar voor de familie wilde we er wel een beetje iets speciaals van maken!!

Wat ik eigenlijk bedoelde met het voelen van de zwangerschap of je aan je buik al iets kan voelen zodat je de groei van je baarmoeder voelt, want als ik daar voel voel ik wel een harder bolletje gelijk n peertje!
Heeft iemand van jullie dat ook?!

Link naar deze reactie
05/01/2008 @ 09:53
Aagje

Hallo, als alles goed gaat verwachten wij ons eerste wonder ook in augustus, 17 augustus. Vrijdag moet ik voor het eerst naar de verloskundige en de 22e voor de echo. Vind het allemaal zo spannend. Aan mijn buik kan ik het al wel zien, eigenlijk vanaf het begin heb ik vooral 's avonds last van een opgezetten buik. Het zijn de darmen die plek maken. Verder heb ik weinig energie, moe en misselijk. Maar ja, het hoort er allemaal bij.

Heeft iemand nog leuke ideeen om het aan je ouders te vertellen?

Groetjes

Link naar deze reactie
05/01/2008 @ 11:16
Marielle

Hoi aagje!

Gefeliciteerd!!!

Wij geven onze familie op de verjaardag van mijn vriend beschuit met muisjes in plaats van gebak!! Dat lijkt ons wel heel grappig! Mijn schoonzusje had ook een leuke die liet tussen de vakantie foto's door de eerste echo afdruk zien, zo van dit is ook wel een leuke foto! Zo zijn er volgens mij 1001 ideen. Bijvoorbeeld mijn nichtje ging bij de ouders een bos bloemen brengen met een speentje eraan in plaats van een klein kaartje! Ik heb ook wel eens gezien dat ze t-shirts gaven aan de ouders met erop "trotse opa" etc. Die vind ik ook wel grappig!
Ik hoop dat je hier een paar leuke ideetjes aan hebt!!

Mariel
Link naar deze reactie
05/01/2008 @ 11:37
Maaike

Bij ons weet onze familie en dichte vrienden het al. Heb mijn broers een pakje gegeven op 1 jan en daarin een kaartje gestoken waarop stond "rond 3O augustus 2008 gaan jullie me kunnen bewonderen". Heel goede reactie gekregen. Ik heb het gezegd omdat zij ook diegene zijn die als het toch misloopt je moeten steunen.

Ik voel het ook al aan mijn buik hoor ten eerste is die al wat opgezwollen dek dat dat mijn darmen zijn. Maar ik kan ook dat peertje voelen wat mijn baarmoeder is.

M*

Link naar deze reactie
05/01/2008 @ 12:27
Rennie

Hallo Allemaal,

Ik ben uitgerekend op 28 augustus van mijn 2e. Ik vind deze zwangerschap nu al anders. Ik heb meer krampjes en ook 's ochtends voel ik me ietwat misselijk. Ook lig ik om 20.00 uur (als het al niet eerder is) te slapen en kan dan ook nog eens gerust een lange nacht er aan vast plakken. De volgende dag.....weer hetzelfde. Ik wil alleen maar slapen. Ik heb 17 januari mijn eerste afspraak bij de vk. Ben benieuwd. Ik hoop wel, dat ik tijdens deze zwangerschap wat minder aankom. Bij de eerste was mijn startgewicht 70 kilo en ik eindigde op 106 kilo. Nu had ik wel een heel zwaar kind op de wereld gezet, maar zie die kilo's er nog maar af te krijgen!
Volgend weekend vertellen we het aan de ouders. Ik heb verrassingskaarsen besteld en als die opbranden komt er een babytje te voorschijn. Ben benieuwd naar de reacties.

gr Renate

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]