< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Zwanger worden... » Zwangerschaptekens voor NOD???

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Zwanger worden...
Zwangerschaptekens voor NOD???
11/12/2007 @ 13:12
Junior

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,
welke eventuele zwangerschaptekens hebben jullie zoal voor de NOD?

Elke keer hoop ik wel maar was het niets. De tekens waren toen ook nooit zoals in deze cyclus. Maar nu ben ik bang dat ik wat te veel hoop. Ik probeer van rustig af te wachten maar dat is simpeler gezegd dan gedaan.
Dingen die ik nu heb: 10 dagen voor NOD roze-verlies
vanaf 10 dagen voor NOD pijn in onderbuik, beetje als ongesteld worden maar zonder krampen
nu ook pijnlijke tepels.

Hopen jullie elke keer ook zo? En toch wat bang van de teleurstelling?

Groetjes,
Junior

Link naar deze reactie
11/12/2007 @ 13:21
masaatje

hoi junior,

erg he, hoe je er zomee bezig kunt zijn?
Je voelt echt zoooveeel en hoopt stiekem dat elk krampje en pijntje met een eventuele zwangerschap te maken heeft...
Ik had vorige maand echt wel 100 symptomen inclusief 4 dagen overtijd en dan denk je echt dat het raak is gewoon, maar helaas....probeer er niet te veel mee bezig te zijn, dat werkt denk ik echt, al is dat heel moeilijk, het voorkomt wel teleurstellingen....
Ik hoop voor je dat het raak is!!! Ik moet 22 dec.ongi worden, dus zou wel een geweldig kerstcadeau kunnen worden... liefs masaatje...
Link naar deze reactie
11/12/2007 @ 13:22
kersje

Hallo, Junior!

Ik herken dat, hoor, dat hopen en dan toch zo bang zijn van de teleurstelling. En vanalles voelen, terwijl je jezelf gek maakt.

Ik voelde ook ongi-pijn voor mijn (blijkt achteraf, want ik wist niet hoelang mijn cyclus was) NOD. Roze afscheiding had ik niet. Pijnlijke borsten of tepels ook niet, maar daar heb ik gedurende heel mijn zwangerschap niets van gemerkt.

Hou de moed erin! Het is altijd mogelijk. Probeer alleen niet te vroeg te testen... Als je kan, hou je dan wat in tot je over tijd bent. Die negatieve testen zijn echt niet leuk, dat is zo'n teleurstelling en al die spanning om niets...

Ik alleszins! Laat ons hopen dat het raak is...

Kersje

Link naar deze reactie
18/12/2007 @ 14:20
Pib

beetje gelijkaardig junior!
Ik had enkele dagen na de eisprong veel meer afscheiding dat roze kleurde, drie dagen voor NOD een keer helderrood bloedverlies en verder heel pijnlijke borsten, en een dag menstruatiepijn alsof ik ongesteld moest worden, maar ik werd het niet...

Vermoedelijke bevalling op 09/06/2008.
Al 63 weken en 5 dagen zwanger (159.52% ver), nog 23 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
18/12/2007 @ 14:24
Inger

Hoi Meiden, sorry dat ik me er tussen wring maar ik zit met een dilemma (?).

Mijn NOD was afgelopen zondag.

Afgelopen donderdag toch (stiekem) getest maar (helaas) negatief en afgelopen zaterdag had ik een beetje bloed verlies.

Nu las ik vanmorgen op het internet dat je het beste kan testen 1 week na je NOD maar hier lees ik nu anders. Wanneer kan ik nu het beste een test doen?

Alvast bedankt voor jullie reacties! groetjes Inger
Link naar deze reactie
18/12/2007 @ 16:07
Junior

Hallo Inger,
ik heb ook geen idee wanneer te gaan testen. als je kan, wacht je best nog even en anders toch nog is testen hé. Succes!
Ik ben wat bang voor negatief resultaat. Toen mijn cyclus is tot 51 dagen ging, heb ik twee keer neg getest.

Hallo Pib,
ja ja blijkbaar goed bij jou. Succes met je

Afgelopen weekend dacht ik echt dat het niks ging worden, serieuze ongi-pijn. Maar ja ondertussen nog steeds niks te zien van Kan je bij een zwangerschap ook zo'n buikpijn hebben (ook wel stuk darmen denk ik)? Want zo'n uitleg staat nergens.
Gisteren mottig na één hap fruitpap (ons favoriete tussendoortje ).
Misschien ga ik morgen testen als er nog geen duiveltjes zijn en uiterlijk vrijdag zou ik bloedtest willen laten doen dan ben ik zeker, ook met het oog op de feestdagen.

Groetjes,
Junior

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 12:10
kersje

En, Junior? Al getest? Ik ben wel benieuwd!
Zo'n buikpijn kan echt wel bij een zwangerschap, hoor! Had ik ook... ik lag te puffen in de zetel van de pijn en mijn man zei, amai, het is alsof je moet bevallen... en ik kwaad. Neen, zei ik, ik moet mijn MS krijgen en dat doet pijn, wat weet jij daarvan als man (ik ben altijd een beetje boos van de hormonen de eerste dag van mijn maandstonden). hihi, en toen bleek ik nog zwanger ook!

veel succes! en hopelijk een zwangerschap!

Kersje

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 13:31
Junior

Kersje,
ja hoor getest en ... zwanger

Blijkbaar waren al die rare tekens toch al vroege zwangerschaptekens.
Toch raar zo'n klein dingske nog maar en dat doet zo'n rare dingen met je lichaam.

Ik wens jullie ook snel een positieve test toe!
Jnuior

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 14:55

gefeliciteerd

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 15:25
Britt

Online Status Stuur bericht
in de eerste plaats: junior: dikke proficiat meid!!

Ikzelfs zit met ongeveer hetzelfde verhaal maar nog gene positieve test hier. M'n nod is 24/12 maar ik heb al kwaaltjes... Misselijk, gevoelige (.)(.) , heel veel zin om te eten (niet echt honger), beetje buikpijn en moe. Net dezelfde kwaaltjes als die ik bij m'n vorige zwangerschap had. Maar heb een mk gehad en daarna kunnen de hormonen verschrikkelijk raar doen dus zit serieus in dubio... heb vandaag een test gekocht maar durf nog niet zo goed testen: 5 dagen voor m'n nod is wel heel erg vroeg vind ik.
Heb jij vroeger getest Junior of heb je gewacht tot je nod?

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 19:47
ikke

Online Status Bekijk profiel
Hoi Junior,

als eerste gefeliciteerd!! super meid! geniet ervan!

Ik zit eigenlijk met een soortgelijke situatie alleen mist de postieve test ik heb al sinds vrijdag heel veel buikpijn een soort ongikrampen. het zijn een soort steken en krampen. Normaal als ik dit heb dan ben ik die nacht of de volgende ochtend ongesteld. Maar nu nog niks. Ik heb zondag getest en negatief, misschien omdat maandag mn NOD was??

Nou goed de buikpijn gaat niet over, overdag gaat het wel maar aan het einde van de dag/avond kkomt het weer. ik heb ook veel slijm, nou ja niet echt slijm maar meer nat en het ruikt zuur zoals voor je ongesteldheid sorry voor de uitleg.

Komt dit bekend voor bij iemand? wanneer zal ik weet testen?

wat voelde jij junior?

groetjes

Link naar deze reactie
20/12/2007 @ 12:45
kersje

WAW! Dikke proficiat, Junior! Wat goed, nu kan je beginnen genieten... Je ziet, je kan al vroeg zo veel voelen, he? Ik ben heel erg blij voor jou!

Ikke, ik zou nog maar eens testen, hoor, als ik van jou was... Een dag voor de NOD zijn er nog zwangeren die negatief testen... Veel geluk! Ik !

Groetjes,

Kersje

Link naar deze reactie
20/12/2007 @ 15:11
wondertje

Online Status
Junior, een hele dikke proficiat!!

Ikke, ik had getest toen ik 1 dag overtijd was:negatief. de dag erna kon ik het niet laten en nog een testje gewaagd: positief. Als ik van jou was zou ik nog eens testen. Hopelijk voor jou positief nieuws.

Hier zijn we terug de tweede ronde ingegaan. Ik hoop dat we niet te lang moeten wachten. Geloofde ik maar in de kerstman, dan kon ik een babietje vragen...

Link naar deze reactie
25/12/2007 @ 17:21
farientje

uuuuuuuuuuuuu

[Laatst gewijzigd door farientje - 11/01/2008 @ 11:11] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]