[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/01/2008 @ 13:16 Anoniem | mijn eerste reactie van ouders die beiden fulltime werken is altijd,waarom neem je dan kinderen? niet bot bedoeld hoor. want ik werk ook hoor maar een paar uren in de week,dit vind ik meer dan genoeg omdat ik zelf op de dag voor mijn kinderen wil zorgen. als je fulltime werkt kan dat toch niet?dan zie je ze net voor na bed gaan.... maar goed, je moet natuurlijk helemaal doen wat je zelf wilt en dan lijkt me een 3de geen probleem toch?! gewoon tegen die tijd zien en dan doen waar je je goed bij voelt |
| 02/01/2008 @ 16:31 | Hallo, Ik wil ook nog graag een derde, maar daar ga ik pas in Oktober voor. Ik heb nu een dochter van 6 dus die gaat al naar school en een zoontje van net 2. Dus tegen de tijd dat de 3de er zou zijn is hij 3 en een half jaar. Ik heb dan een half jaar 2 kinderen onder schooltijd en dan zou dan daarna alleen de kleinste hebben.Dus ook voor de derde is er tijd genoeg om te genieten want het is wel de laatste! Ik ga nu 32 uur werken en binnenkort 1 dag stage lopen op een kinderdagverblijf omdat ik de opleiding SPW3 ga volgen. Dus ik leer dan gelijk om te gaan met meedere kinderen tegelijk. Maar als ik bevallen ben wil ik daana voorlopig 24 uur gaan werken. Het is de bedoeling dat als ik de opleiding heb afgerond 40 uur in 4 dagen ga werken, op een kinderdagverblijf lukt dat wel omdat ze meestal 12 uur of langer open zijn. Maar het zal dus wel even druk gaan worden. Voor mij is de reden om fulltime te blijven werken puur financiel. Ik ben niet het type om op iedere cent te moeten letten, ik koop graag leuke kleren voor de kinderen en wil dat ze een leuke kamer hebben. (Ik zal wel en duurdere smaak hebben denk ik haha)En ook in het weekend ga ik graag ergens wat drinken met het hele gezin en ook dat kost tegenwoordig wat. Maarja voor iedereen is de situatie anders, en ik zeg altijd "volg je hart". Groetjes Rhiannon |
[Reageer]

een derde of niet?