Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/12/2007 @ 09:23 Anke ![]() | Ik had dat ook Katleen, die pijn in m'n onderrug. Maar nu nergens meer last van! Hoort erbij zeggen ze. Gewoon een hete douche nemen ter ontspanning en gewoon blijven bewegen. |
| 20/12/2007 @ 10:39 Lien | @Katleen: mijn vriendin heeft ook pijn in haar rug maar gyne zegt dat het zal overgaan. Het is kwestie dat je lichaam zich aanpast en baarmoeder kantelt of zoiets. Dus geen paniek... @Sijsje: mijn apotheker zegt dat de predictor niet zo efficiënt is maar ja... Hier net mijn eerste op bezoek. Dus tussen kerst en nieuw kunnen we ervoor gaan. Mijn schoonzus loopt zowat gelijk met mij maar moet wel hormonen pakken om alles op gang te krijgen. Het is niet dat we niet overeenkomen maar die aandachttrekkerij kan ik niet goed verdragen. Mijn man zegt nu zelf: wij hebben beslist voor een kleintje te gaan. Hij vindt dat als we samen zouden zijn, dat dat dan maar zo is... Ik weet het niet. Zou het niet leuk vinden... We zien wel hé.Prettige feestdagen aan iedereen hier!!! ![]() |
| 20/12/2007 @ 14:31 Lien | Heb het lijstje eventjes aangepast: Nog wachten: - Greet, 27, wachten tot half december (voor 2de kindje) BE - Sterre, 23, wachten tot januari (voor 1ste kindje)NL - Dromelijntje, 24, wachten tot januari (voor 1ste kindje) - Marian, 28, wachten tot januari (voor 3de kindje) - Lise, 24, wachten tot februari/maart (voor 1ste kindje)BE - Maryam, 29, wachten tot april (voor 2de kindje) - Kim, 23, wachten tot april (voor eerste kindje) - Sunshine, ?, wachten tot mei (voor 1e kindje?) In afwachting: - Kaatje, 27, bezig van 4 augustus (voor 1ste kindje) - Lauie, 21, 4e ronde NOD 05/01.(voor 1ste kindje) NL - Sijsje, 25, 1e ronde NOD 25/12, BE (voor 1ste kindje) - Charlotte, 24, 1ste ronde NOD 19/01(voor 1ste kindje)BE - Lien, 24, 1ste ronde NOD 17/01 (voor 1ste kindje) Zwanger: - Els, 24, 1e kindje, uitgerekend voor 1 juli 2008 - Anke, 24, 1e kindje, uitgerekend voor 29 juli 2008 - Angelina, 26, 2de kindje, uitgerekend voor 12 augustus 2008 - Katleen, 24, 1e kindje, uitgerekend voor 20 augustus 2008 |
< vorige pagina | volgende pagina >

Stoppen met de pil in januari 2008

er zijn, maar als ik dan naar toilet ga, blijkt dat niet zo te zijn. Ik ben dus vaak ongemakkelijk daardoor.
. ik heb zulke moeder, zij kan haar mond ook niet houden, maar zij bedoelt het goed hoor. daarom dat ik twijfel of we het mijn ouders met kerstavond wel echt gaan zeggen en nog niet beter effe wachten.
zouden zijn, dat dat dan maar zo is... Ik weet het niet. Zou het niet leuk vinden... We zien wel hé.

maar veel tijd had ik er niet voor. Nino had 39°koorts, heb direct perdolan suppo opgestoken en na zijn badje 2 uurtjes later een pipet Junifen. Morgen met hem naar de dokter, ik denk dat er ergens een infectie is..waarschijnlijk oorontsteking
En ook al weet ik dat hij dàt niet meent, het is toch wel ergens een teken dat hij echt problemen heeft met het idee dat er nóg eentje zou bijlopen. Wordt vervold dus, al is het dan pas voor volgend seizoen...
), hersentjes groeien goed,... Lag lekker te slapen in mama's dikke buik met de beentjes in de lucht!