Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 23/12/2007 @ 19:23 Anke ![]() | Oh, hele fijne kerstdagen iedereen!!!! Vergeet ik dat ook nog... |
| 26/12/2007 @ 11:52 Dromelijntje ![]() | Hallo Charlotte, Ik wens jou en je man alvast vééééél klusplezier en hopelijk meld jullie wondertje zich snel aan !!! Ik duim voor jullie Groetjes, Dromelijntje xxx |
| 28/12/2007 @ 13:34 Sijsje ![]() | Hallo allemaal, @ Lien: ik weet niet of het je eisprong is. Het kan wel hoor, maar ik denk dat de kans ook groot is dat het gewoon ontpil-verschijnselen zijn. Daar heb ik ook redelijk veel last van gehad. Om zeker te zijn kan je wel nu al klussen, maar 'k zou ervan uitgaan dat de eisprong wat later komt. Bij veel vrouwen duurt de eerste cyclus na het stoppen met de pil toch wat langer dan 28 dagen. @ Greet: je NOD kan je via deze site ook berekenen (http://www.9maand.com/v...baar/cyclus/bereken.php). Daar vul je de eerste dag van je laatste menstruatie in en dan krijg je onder andere je vruchtbare periode en je NOD. @ Angelina: wel fijn dat je het al begint te merken aan je kleren. Veel succes bij de gyn, laat ons zeker weten hoe het was hé! @ Anke: ik begrijp perfect dat je nog niet teveel met namen enzo wil bezig zijn als je nog geen 12 weken bent. Ik zou dat ook hebben. Nog eventjes afwachten, ik duim dat alles goed blijft gaan! @ Dromelijntje, Sterre en Charlotte: veel succes!!! @ Els: wat leuk dat jullie al spullen gaan uitkiezen. Dat lijkt me zo zalig aan zwanger zijn: samen alles uitkiezen voor je kindje. Geniet ervan! Ik heb ook even het lijstje aangepast met m'n nieuwe NOD. Nog wachten: - Sterre, 23, wachten tot januari (voor 1ste kindje)NL - Dromelijntje, 24, wachten tot januari (voor 1ste kindje) - Marian, 28, wachten tot januari (voor 3de kindje) - Lise, 24, wachten tot februari/maart (voor 1ste kindje)BE - Maryam, 29, wachten tot april (voor 2de kindje) - Kim, 23, wachten tot april (voor eerste kindje) - Sunshine, ?, wachten tot mei (voor 1e kindje?) In afwachting: - Kaatje, 27, bezig van 4 augustus (voor 1ste kindje) - Lauie, 21, 4e ronde NOD 05/01.(voor 1ste kindje) NL - Sijsje, 25, 2e ronde NOD 21/01 (voor 1ste kindje) BE - Charlotte, 24, 1ste ronde NOD 19/01(voor 1ste kindje)BE - Greet, 27, 1ste ronde(voor 2de kindje) BE - Lien, 23, 1e ronde NOD 16/01(voor eerste kindje) Zwanger: - Els, 24, 1e kindje, uitgerekend voor 1 juli 2008 - Anke, 24, 1e kindje, uitgerekend voor 29 juli 2008 - Angelina, 26, 2de kindje, uitgerekend voor 12 augustus 2008 - Katleen, 24, 1e kindje, uitgerekend voor 20 augustus 2008 |
< vorige pagina | volgende pagina >

Stoppen met de pil in januari 2008

.
/
hebt.
echt doorgekomen??
. Ik duim !!! 

Heel plezant!