volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/12/2007 @ 21:32 | 3e en 4e op komst Hallo, Wij zijn een gezin met momenteel twee kindjes en we hebben gisteren ontdekt dat we zwanger zijn van een tweeling !! Dat was eerlijk gezegd toch een verrassing. Mijn vrouw was door het dolle heen, zij wilde al steeds 4 kinderen, voor mij was die "derde" een compromis olmdat i twee ook al goed vond. Nu worden het er toch 4 ... Ik lmoet zeggen dat ik er niet ongelukkig van ben, neen het idee begint me zeker al te wennen. Ik hou ook wel van de drukte, maar ik hoop dat er wel manieren bestaan om soms van de drukte te ontsnappen daar zal ik zeker behoefte aan hebben ... Wat betreft het financiele. Ik heb even nagekeken op het net en wij zullen sowieso al maandelijks een 750 meer ontvangen daar het kindergeld nu 434 meer wordt en mijn netto loon zal met ongeveer 300 stijgen. Ik heb tevens al nagekeken wat mijn belastingsbrief zou doen mocht ik 4 kidneren ten laste hebben. Dan zou ik 9800 terugtrekken terwijl ik nu 4440 terugtrek. Jaarlijks zou de geboorte van onze tweeling dus een opbrengst van 14000 betekenen, maar wat dat duo ons extra gaat kosten heb ik nog geen gedacht van, maar het zal niet inde buurt blijven van dat bedrag denk ik. Zeker als ze nog wat ouder worden. Ik moet zeggen dat ik me wat zorgen maakte erover maar dat is nu stilaan aan het wegebben en het maakt nu plaats voor fierheid ... Tot binnenkort misschien |
| 02/01/2008 @ 21:45 Babyboom ![]() | Hartelijk gefeliciteerd :)))) |
| 03/01/2008 @ 10:02 Nancy ![]() | van harte gefeliciteerd met de komst van je tweeling !!!!!!!!!!!!!! |
| 05/01/2008 @ 10:25 Nancy ![]() | in belgië is dit zeker wel zo hoor. heb dit telkens al ondervonden wanneer er eentje bijkwam. vind het raar moest dit in nederland niet zo zijn. |
| 09/01/2008 @ 15:03 Nancy ![]() | joehoe !!!!!!!!! ik ben zwanger van nr 4. na 11 rondes eindelijk het verlossende nieuws. |
10/01/2008 @ 11:31 ![]() | Proficiat!!!!!!! |
| 10/01/2008 @ 21:00 Mr_I ![]() | Een niet te vergeten: het extra legale kindergeld dat je krijgt in de maand juli/augustus. Althans bij mij toch. |
volgende pagina >

4 kindjes financieel ??

want een kindje kost meer dan het financiele voordeel dat je erbij krijgt