< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er ook gaan voor een 1e kindje?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er ook gaan voor een 1e kindje?
16/12/2007 @ 11:46
Lieke

Online Status Bekijk profiel
Hey,

Ja de gynaecoloog heeft ons een navelstrengetje getoond enzo, t was echt wel gaaf hoor! Ons kleintje was 0,93 cm en we waren exact 7 weken en toch uitgerekend voor 30 juli.. Och het maakt me ook allemaal niet uit! Zolang dat hartje maar goed blijft kloppen en ons kindje gezond is kan mij momenteel alles gestolen worden.

En voor de rest nog geen nieuws??
@It's me: Weet je al iets meer?

Vele groetjes,

Lieke

Link naar deze reactie
16/12/2007 @ 15:20
SMDJ

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey iedereen

eventjes geleden dat ik hier geweest ben

proficiat aan de he
geniet ervan he

hopelijk blijven al die weg he

ikzelf mag morgen naar de gyn ivm de cyclussen
vorige cyclus was er ene van 42 dagen dus ja
laat wel iets weten morgen he

eventjes het lijstje aanpassen he

Tam, 22, 2e ronde, NOD ??-??
Marith, ??, ? ronde, NOD ??-??
Eva, 26, 1e ronde, NOD 05/10?
Loesje,28,8e ronde,NOD 15-10
Kaatje,27, 2e ronde, NOD 19/10?
Vally, 23, 2e ronde, NOD 28/10
Heartjen, 25, 2e ronde, NOD 02/11
Kimmy, 24, 2e ronde, NOD 11/11
Gorgi,32,4e ronde, NOD 19/11
Nens, 26, 2e ronde, NOD 27/11
It's me, 23, 2de ronde, NOD 4/12
mollie, 24, 3de ronde, NOD 13/12
SMDJ , 21 , 4de ronde , NOD 10/01/08 ( indien 42 dagen)

In afwachting
Sterre, 23, wachten tot januari

Zwanger!!!:
Gordijntje1406,21 jaar,uitgerekend:10 juni 2008
Anne, 24 jaar, vermoedelijk uitgerekend: 20 juni 2008
Lieke, 21, uitgerekend rond 29 juli 2008
Anke, 24, uitgerekend rond 29 juli 2008
Lil'Kim, 24 jaar, uitgerekend rond 25 juli 2008
Stardust, 21, uitgerekend rond....
Maike, 25, uitgerekend rond 02 augustus 2008

veel succes allemaal

groetjes smdj

Link naar deze reactie
16/12/2007 @ 16:07
mollie

k heb twee licht positieve testen gehad dit weekend maar ga toch eerst even het bloedonderzoek afwachten. ga morgenvroeg naar de dokter!!!
kan het nog niet echt vatten...
k geloof het nog altijd niet!

Link naar deze reactie
17/12/2007 @ 12:12
Anke

Nou mollie, ik ga je gewoon feliciteren, heb net even op je profiel gekeken en je bent harstikke zwanger hoor!!!!!
Gefeliciteerd!
De dokter zal het alleen nog een keer extra bevestigen voor je!

@ Lieke, ik heb dat ook hoor, zolang alles goed blijft gaan ben ik blij!!
En begin het al te groeien bij je??
Of zie je nog niks.
Afgelopen weekend gingen we naar een verjaardag en ik kreeg m'n rok niet meer dicht die ik had meegenomen.
Toen ik em dichthad deed het zo'n pijn aan m'n buik.
Dus ik heb maar kleren van m'n zusje geleend, die is iets groter en forser dan ik.
M'n spijkerbroek gaat ook steeds strakker zitten, helemaal aan het einde van de dag!!!

En afgelopen weekend goed verwend door iedereen, van m'n ouders kregen we:
een schaap die waar zo'n melodietje in zit, die kun je bijvoorbeeld boven de wieg hangen.
een voornamen boek, dat wordt nog leuk.
en 2 rompertjes met nijntje erop, super schattig!

Daarna waren we bij m'n oude buren / beste vriendin, daar kregen we:
sokjes voor de pasgeboren kindjes, 3 kleuren, roze, blauw, wit
een knuffeltje, maar van dat super slappe materiaal (olifantje)
en een knuffeltje die z'n oren op z'n ogen legt, als je dan op z'n buik drukt zegt ie "peek a boo, I see you!!"
en een boek voor mijn mannetje "Ik wordt vader"

Super leuk, het wordt echt steeds echter!

Link naar deze reactie
17/12/2007 @ 12:49
Lieke

Hey,

@Mollie: proficiat hoor, ik ben ook eens gaan piepen en dat is gewoon een positieve test!!!
Amai dat wordt hier wel een vruchtbaar forum he!!!
@SMDJ: Hopelijk komt alles in orde met je cyclus, maar niet wanhopen... Als het hier zo blijft doorgaan op t forum, dan ben je deze cyclus wel zwanger! We zullen alvast duimen voor je!
@Anke: Jaja Ik ken het gevoel!!! Al vanaf dat mijn regels uitbleven kan ik niet meer in mijn kleren!!! Ik verdraag niets spannend meer op mijn buik. Ik had nog enkele broeken die te groot waren en draag die dan nu, maar ook die begin ik minder en minder te verdragen. Ook mijn beha's worden allemaal te klein. Ik zal niet te lang meer moeten wachten om nieuwe kleren te gaan kopen...
Fijn al die cadeautjes!!! Ik had van mn moeder ook onlangs een knuffelbeertje ontvangen voor ons kindje. Ze zei dat het van de Sint kwam. Hoe schattig!!! En ondertussen hebben wij al een kinderwagen aangeschaft alles in één zo met maxi-cosi en al ( wel 2de hands)...
De tijd kan voor mij niet snel genoeg gaan momenteel!

Vele groetjes,

Lieke

Link naar deze reactie
17/12/2007 @ 16:00

@Mollie: Ook ik zie een duidelijke tweede streep! Alvast een dikke proficiat! Ik ben benieuwd naar de uitslag van het bloedonderzoek.

@SMDJ: Wat vervelend, zo'n lange cyclus! Ik heb nu voor het eerst een cyclus van 37 dagen, en daar word ik nu al helemaal gek van. Ik hoop dat je cyclussen snel wat korter worden en dat het snel raak mag zijn natuurlijk!

@Lieke en Anke: Oh, wat leuk al die cadeautjes! Ik kan me voorstellen dat je dan al te meer gaat beseffen dat je over 7 maandjes zo'n klein frummeltje in je handen mag houden!
En super dat de echo's er zo goed uit zagen!
Hebben jullie eigenlijk al namen voor de kleine? Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik die al had toen ik nog niet eens met kinderen bezig was.

Link naar deze reactie
17/12/2007 @ 16:31
mollie

deze morgen heb ik bloed laten trekken en morgenmiddag mag ik bellen...
ik voel me dus echt wel zwanger... ben zo moe en heb de hele tijd een zware maag, voel ook allemaal steekjes en pijntjes in mijn buik die ik moeilijk kan verklaren, maar het meeste heb ik eigenlijk witverlies. k moet precies de hele tijd naar toilet, precies of ik heb mijn maandstonden

hoop morgen dat de dokter zegt dat de hcg waarde goed zijn... ben altijd zo'n twijfelaar geweest...

Link naar deze reactie
18/12/2007 @ 18:01
mollie

k heb deze middag de dokter gehoord en mijn hcg is 650... dus dat is al goed hé!
heb mijn directie ingeligt en die vond het super!!!
nu kan ik echt beginnen genieten...

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 14:45
Anke

Jeetje Lieke, zijn je broeken echt te klein, of kan je gewoon niks meer op je buik verdragen.
Mijn buik wordt toch wel ietsjes boller, maar dat zie je nog niet echt goed.
Maar 'savonds na het eten gaan al die darmen opzwellen, dat is ook logisch, die kleine is nog maar 1 - 2 cm klein.
Na het eten moet er echt wel een knoop open.
Spijkerbroek trek ik liever niet meer aan.
En jullie zijn vroeg met de kinderwagen, wij gaan in maart / april echt eens kijken.

Silmarien, nee, nog geen namen.
Denk er wel eens over na, maar we moeten eerst maar es op lijn zitten met de namen.
Ook dat gaat wel goedkomen, hebben we nog 7 maanden de tijd voor.

Mollie, zie je wel dat je zwanger bent!
Je HCG waarde is super hoor!
En die pijntjes, dat is innestellingspijn.
Dat zakt na verloop van tijd af, dat vruchtzakje moet zich nu een weg banen door je baarmoeder om daar een mooi plekje te zoeken om te groeien en dat voel je wel even.

Hier gaat het verder goed!!
Vrijdag echo, heb er echt zin in. 15.00 mag ik op het ziekenhuis zijn.
Es kijken hoe die kleine is gegroeid.

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 18:56
Lieke

Hey,

Ja ik het is een beetje de twee hoor, want broeken die normaal te groot zijn spannen toch al wat meer en ik verdaag ook gewoon echt niets op mijn buik... Mijn vriend zegt ook wel dat mijn buik veel ronder is dan anders... Precies dat ik al 5 maand ben... Is wel lastig hoor!?
Ja die kinderwagen was echt wel een koopje dus, dat kon ik toen niet laten voorbijgaan...
Vrijdag weer een echo voor jou? Laat ons weten hoe het was he... Ik zal geduld moeten hebben want ik moet nu wachten tot 15 januari en dan die befaamde 12 weken echo met nekplooimeting... Spannend!!!
Een vraagje: Voelen jullie ook pijn in jullie buik als je je kwaad maakt of stress hebt? Elke keer ik stress heb, doet mijn buik enorm veel pijn... Raar he!

@Silmariën: wij denken wel af en toe is na en ik heb zo wel mijn voorkeuren maar manlief daarin meekrijgen wordt nog een zware opdracht! Wij komen totaal niet overeen kwa smaak van namen, dus...

@Mollie: van harte gefeliciteerd! Geniet ervan... Wanneer heb je een eerste echo?

Vele groetjes iedereen,

Lieke

Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 20:14
It's me

@ Mollie: van harte proficiat he meid, geniet er maar ten volle van ...

Ik heb vandaag opnieuw een test gedaan (eindelijk tijd om langs de apotheek te hollen) en ... wat ik dacht... negatief. Ben eigenlijk zelfs niet teleurgesteld, want had het wel verwacht. Vindt het alleen toch raar dat men al 2.5 week op zich laten wachten. Morgen een afspraakje bij de dokter proberen te versieren en dan weet ik misschien iets meer. Wat een raar lichaam heb ik toch

Groetjes
Link naar deze reactie
19/12/2007 @ 21:12
mollie

heb vandaag naar de gyne gebeld en ik mag pas komen 21 januari... lijkt nog zo lang
t begint stilletjes aan wel meer en meer door te dringen dat ik zwanger ben, maar vind het toch moeilijk om te vatten hoor.

ik ben zo verschrikkelijk moe, en omdat ik zo moe ben loop ik lastig van mezelf. k voel me echt niet zo goed daardoor. zou graag vrolijk lopen genieten maar ben daar veel te moe voor!

Link naar deze reactie
20/12/2007 @ 09:32
Anke

@ Lieke, grappig is dat.
Wij hebben gisteren weer buikfoto's gemaakt, gaan we om de 4 weken doen.
En je ziet wel verschil al zeg ik het zelf!!
Ik laat zeker weten hoe de echo was!!
Morgen is het weer zover.
15 januari is het zo, dat gaat echt snel, helemaal met die feestdagen ertussen.
Ik moet nog ff bellen voor de termijn echo, die wil ik ook rond de 12 weken maken.
Ik heb alleen last van de banden als ik nies of moet hard moet hoesten, verder heb ik ook geen stress of ben ik boos.

@ It's me, wat gek.
Ik zou ook maar es langs de dokter gaan.
Was je normaal wel regelmatig ongesteld?

@ Mollie, gewoon lekker aan die moeheid toegeven.
Op tijd naar bed, dan is het maar wat ongezelliger, maar je moet wel genoeg rust nemen hoor!!!
21 januari lijkt idd nog lang, maar voor je het weet is het zover.
De dagen gaan nu echt super snel.

Link naar deze reactie
23/12/2007 @ 19:35
Anke

Echo was super!!
Het is nu echt een mini mensje, armpjes en beentjes zijn nu al wat te onderscheiden.
Hartje horen kloppen, heerlijk om te horen!!!

En m'n buikje begint nu echt toch wel wat op te bollen, haha, vindt het zo leuk!!
Dus afgelopen vrijdag maar even 2 jurkjes gekocht voor de kerst.
Had andere plannen, maar dat kan ik niet meer aan zodat het comfortabel zit.

Verder voel ik me goed, nog 1x heel erg misselijk geweest, maar dat was maar een halve dag.
En nu is het weer weg.

Link naar deze reactie
23/12/2007 @ 20:03
Lieke

Hey,

Fantastisch dat alles zo goed gaat! Hier ook geen problemen! Ik zou graag een jeans gaan kopen aangezien ik die nu niet meer aankan, maar ga nog even wachten op de soldekes...

Wij zouden morgen met Kerst willen vragen aan meter en peter of zij meter en peter willen worden, want mijn schoonouders vallen mij hier nu al een maand mee lastig, maar ik wou sowieso even afwachten. Ik vond Kerst dan toch een mooi moment om iets te vertellen... Iemand een ideetje?? Wij zouden hen een geschenkje willen geven waar dan de vraag op staat, maar ja wat voor iets, en waar kan ik dat nog morgen kopen!?
Alle tips zijn welkom!

Groetjes en zalige feesten!

Lieke

Ps; de eerste keer dat we tijdens de feesten geen moment alleen meer hebben, de komende +/-7 maanden geen meer trouwens... Leuk he!

Link naar deze reactie
26/12/2007 @ 19:38
SMDJ

hey iedereen

eventjes geleden dat ik hier ben geweest

de 17 bij het bezoek aan de gyn heb ik het nieuws gekregen

dat men cyclus in het vervolg tussen de 25 en de 32 dagen zou liggen dus heel goed he

en de 17 zat er een mooi follikel klaar

dus volgens de gyn zouden de er op 31 december moeten zijn

dus

hopelijk goed nieuws he

mollie een beetje laat maar
geniet ervan he

anke wat leuk he al die lieve cadeautjes he

lieke inderdaad zou wel eens kunnen he dat ik deze cyclus zwanger ben he
heb al een paar dagen last van enkele sytmptomen maar we zien wel he
ps heb je de meter en peter al gevraagd

veel succes he

it's me weet je al iets meer

[Laatst gewijzigd door SMDJ - 26/12/2007 @ 19:39] - Link naar deze reactie
27/12/2007 @ 10:27
Anke

Hoe heb je ze gevraagd Lieke??
Kerst is idd een mooi iets.

Wij hebben nog een aantal verjaardagen, bruiloften, 50 jarige bruiloft zonder kind.
En vanaf dan....

Oh spannend SMJD, wat zou dat een geweldig begin van het nieuwe jaar zijn!!
Heb je je testje voor dan al in huis?

Link naar deze reactie
27/12/2007 @ 11:26
Lieke

Hey iedereen,

Ik ben dus op 24 december verschillende babywinkels afgegaan en nergens hebben ze iets waar peter/meter op staat! Een gat in de markt dus... Uiteindelijk hebben we dan een tutdoekje gekocht en op het karton hebben we de vraag geschreven. Dit pakje hebben we enkele malen ingepakt, dan in een kartonnen doos, nogmaals ingepakt en dan deze doos verstopt in een grote vuilniszak vol krantenpapier, zodat ze er toch even zoet mee waren... t was dus een heel groot succes! De peter had dit totaal niet verwacht en was er superblij mee! En gisteren was de meter zelfs vrij ontroerd! Nu alleen nog hopen dat alles goed blijft gaan hè!

Hoe waren jullie Kerstfeesten?? Hier heel veel cadeautjes gehad voor het kindje... (zelfs al meisjeskleertjes ???, zou iemand een voorgevoel hebben???) Het was heel plezant, alleen af en toe wat misselijk en een goede zware verkoudheid te pakken... maar ja...
Wat ik ook heb, elke keer ik hoest of nies, voel ik dit heel hard in mijn onderbuik... Raar he... Nog iemand die dit herkend??

@SMDJ: Super! Jij gaat gewoon een mooi cadeau krijgen voor nieuwjaar... Ik zal hier super hard voor je duimen! Ik hoop echt voor je dat het lukt!!!

Vele groetjes aan iedereen,

Lieke

Link naar deze reactie
27/12/2007 @ 16:02
SMDJ

hey iedereen

lieke wat fijn je idee voor meter en peter en leukd at ze de taak aanvaard hebben he

jammer dat je last van misselijkheid hebt he

anke ja ze heb nog een testje van vorige ronde toen was ik een week overtijd he eer de kwamen dus ja

hopelijk kan ik het inderdaad nu gebruiken he
en he

een heel leuke eindejaarsafsluiter inderdaad he

veel succes he

groetjes smdj

Link naar deze reactie
27/12/2007 @ 17:51
Anke

Lieke wat leuk!!

Het kunnen je banden zijn die je voelt, die rekken dan wat op.
Tenminste dat is mij verteld.
Ik voel het ook soms, niet altijd.

SMJD, tot wanneer ga je wachten met testen?
Ik hoop het zo voor je.

15 januari krijg ik de 12 weken echo, dan ben ik ook precies 12 weken.
Echt leuk!!!
Nog heel eventjes wachten dus.
Ben zo benieuwd hoe ie dan gegroeid is!!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >