Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/01/2008 @ 18:33 | Sijsje: ik las op jouw profiel dat je een licht menstruatie hebt gehad, maar je hebt dan toch hevige bloedingen gehad? nee dan zou het idd niet veel uithalen |
| 03/01/2008 @ 18:34 katleen | oeps ben eventjes mijn profiel kwijt! ![]() |
| 03/01/2008 @ 18:46 Sijsje ![]() | Ja Katleen, je hebt gelijk, het stond een beetje verwarrend op m'n profiel. Ik heb het nu aangepast. Bedankt om me erop te wijzen! ![]() |
| 03/01/2008 @ 19:41 lauie ![]() | p.s. wilde nog even zeggen dat ik het erg fijn vind dat ik zo mijn hart kan luchten hierzo, bedankt meiden! |
03/01/2008 @ 20:30 ![]() | lauie: die beurs is die in Belgie of NL? |
| 04/01/2008 @ 13:56 Sunshine ![]() | Hoi Marian, Hun zoontje noemt Ward! Ze zijn echt supertevreden over hun keuze!! Nu ga ik nog wat verder werken! Grtz, Sunshine |
| 04/01/2008 @ 18:21 Lina ![]() | Anke, hoe komt dat jij zo vaak naar de verloskundige gaat? Ben je van Nederland en is dat bij jullie zo vaak dan? Hier moet ik wachten tot 12weken eer ik terug mag naar de gyn. |
< vorige pagina | volgende pagina >

Stoppen met de pil in januari 2008

. Geen idee waarom het is, want dit is nieuw voor me. Bij Nino was ik vooral emotioneel en huilde om het minste!
. Vind het leuk te lezen dat je toch nog in ons midden blijft.
. Maar als ik echt mag kiezen, dan maar een meid, 1 van elk, mijn koningswens.
heerlijk.
Nu zou ik graag opnieuw een zoontje krijgen, maar ik ga er dus van uit dat het weer een dochter zal worden. Logica hè!
Leuke dingen gekocht hoor!