[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 02/01/2008 @ 09:56 Sofie ![]() | ok, denk dat ik van het weekend eens zal gaan rondneuzen ![]() |
| 02/01/2008 @ 14:49 jolien | Zwangerschapspyjama's Bestaan er eigenlijk zwangerschapspyjama's en zo ja,waar kan je die krijgen, wordt gek van die rek aan m'n broek... ![]() |
| 02/01/2008 @ 15:20 Britt ![]() | In Antwerpen in de Kammenstraat is er Fragile. Heel mooie zwangerschapskledij vind ik. Wel duur: http://www.fragile.be Verder in Antwerpen: H&M, C&A,... |
| 04/01/2008 @ 15:01 ingkie | hallo ik turnhout in den h&m verkopen ze geen zwangerschapskleding in de c&a wel en in de paterstraat is er ook nog ene ma kweet juist de naam nie (zijstraat van de markt) en dan aan da warande en das alles in turnhout ![]() groetjes ![]() |
| 04/01/2008 @ 15:06 Michelleke ![]() | Bij La redoute hebben ze zwangerschapspyamas meen ik me te herrineren van het merk Cocoon Ook op de site van esprit kan je online zwangerschapskledij bestellen... ![]() |
| 07/01/2008 @ 11:56 Silke | Hey, Ik ben gaan soldenshoppen in Wijnegem (veel te druk en veel te warm) en daar hadden ze veel toffe kleding bij "New Look" (en daar was het niet te druk, geen lange rijen aan de paskamers, kassa...zalig!) Pyjama's heb ik niet gezien, maar in een losse t-shirt kan je ook slapen hé?! groetjes Silke |
| 03/02/2008 @ 19:29 Musje ![]() | Volgens mij heeft FunMum zwangerschapspyama's. Ik heb ze gezien op http://www.zozwanger.nl. Ik vind alle kleding van FunMum overigens erg leuk. En heel betaalbaar ook! |
| 04/02/2008 @ 10:56 Nathalie vdw ![]() | hey, ik weet niet of jullie een inno in de buurt hebben, anders hebben ze daar heel mooie zwangerschapskledij!!! groetjes |
| 13/09/2008 @ 19:37 | winkels zwangerschapskleding kempen Heel leuke winkel in de patersstraat in Turnhout, sinds kort ook een filiaal in Mol - Nove Mesi gaat van maat 34 tot 54 en beslist niet te duur en mooie spullen |
[Reageer]

zwangerschapskledij: winkels