< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » wie gaan er testen op oud en nieuw?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
wie gaan er testen op oud en nieuw?
07/01/2008 @ 16:12
snuitje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Wendy wat een goed nieuws !!! Proficiat meid, geniet ervan!

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 17:43
Wendy

bedankt allemaal maar het is hier erg spannend en bijzonder slecht verlopen vandaag: erg veel bruinverlies en rose, met veel slijmpjes enzo. ik heb veel gehuild en paniek want ik denk dat het misgaat... de dokter kan niets doen, de aankomende dagen is het afwachten...
x
wendy

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 18:40

Vervelend Wendy! Was je test goed positief toen?

Misschien een foute test en nu duiveltjes? Ik noem maar wat hoor!

Sterkte!

[Laatst gewijzigd door Marije25 - 07/01/2008 @ 18:41] - Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 19:00
snuitje

Wendy ik begrijp je bezorgdheid en verdriet... ik duim met al mijn vingers en tenen, dat het wezentje in je buik lekker levendig 9 maanden in je buik groeit !

Veel succes meisje ! Het is je zo gegund dat alles goed blijft gaan !

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 20:16
SMDJ

hey wendy

wat jammer

voor je dat alles oke is he

Link naar deze reactie
07/01/2008 @ 22:01
Teigetje

Wendy getver wat vervelend nieuws, ik duim voor je...

Vermoedelijke bevalling op 10/09/2008.
Al 52 weken en 1 dag zwanger (130.65% ver), nog 12 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
08/01/2008 @ 17:53
Wendy

weer de hele dag rose verlies... morgenochtend naar de huisarts, hopelijk word ik doorverwezen voor een vervroegde echo...
bedankt voor de lieve woordjes
x
wendy

Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 09:00
snuitje

Wendy laat snel wat weten als je terug bent van huisarts... maak me zorgen en ik duim zo hard voor je !

Echt erg voor je!

Troostknuffel, ook al helpt je dat niet veel verder...toch een dikke warme knuffel van mij

Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 14:29
SMDJ

hey wendy

en las net dat je naar de huisarts ging hoop echt voor je dat je goed nieuws hebt he

Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 15:20
Wendy

de huisarts is positief maar hij heeft niets kunnen onderzoeken hoor. omdat het vloeien is gestopt denkt hij aan de innesteling. blijkbaar heeft 1 op de 3 vrouwen dat en het kan tot de 12e week duren! morgen mag ik de gyne bellen voor een afspraak. de dokter raadde aan om tot aan de 10 weken te wachten met de echo, maar dat duurt nog zo lang. eerst maar eens horen wat de gyne er van zegt.
hoe gaat het met jullie? kwaaltjes?
snuitje, ligt de ongi al op de loer?
x
wendy

Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 15:37
SMDJ

hey wnedy

dat is dan toch goed nieuws he

veel succes he bij degyn met je afspraak he

kwaaltjes vooral moe de rest is wel oke

Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 16:16
snuitje

Wendy, ik ben blij voor je ALS je huisarts gelijk heeft ! Kan best zijn hoor dat 1 op 3 vrouw dat heeft ! Geen idee van eerlijk gezegd...

maar het is wel even schrikken he meid! En waarschijnlijk zijn je zorgen toch nog niet helemaal weg he? Maar ik ben blij dat het duimen van mij toch al beetje geholpen heeft... ben benieuwd als je morgen gynae belt. Is het dan beter voor het babytje om te wachten met echo tot op 10 weken?

of mijn ongi al op de loer ligt? Roh deze nacht had ik ganse nacht tampon ingedaan om te zien of er al bloed te bespeuren was, en vanmorgen haalde ik uit en zag ik 1 adertje bloed op de top van de tampon.. ik gans blij ! Maar rest vd dag niks te bespeuren... heb net nog tampon-trucje geprobeerd maar niks, heel mooi wit slijm... BAH ! Dat wou ik nu net niet he !

Ochja...wat maakt 1 dag meer of minder op 50? Niks toch? ... pff jawel eigenlijk wel, ben het grondig beu ! Maar wil niet klagen.

Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 16:22
Wendy

je mag best even klagen hoor meid.. dat kan ik me grondig voorstellen. je wilt toch verder he. mag je in je nieuwe ronde al aan de clomid beginnen? sommige zijn in ronde 1 dan al zwanger he! dus zet hem op meid, ik duim voor een snelle ongi en dus een snel, maar vooral NIEUW BEGIN!

Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 16:31
snuitje

Ja na 3 lange rondes zonder eisprong vond de huisarts dat ik met clomid mocht beginnen... dus over een dikke 2 weken zal ik er wel mee bezig zijn?

Eerste cyclus was 48 dagen, leek vreselijk lang, maar was nog de beste ! En een spontane bloeding... oke wel geen eisprong maar dat wist ik toen nog niet.

Daarna 66 dagen en nu... 55 ofzo? Nog ff afwachten...

Ik weet dat ik wel eens mag klagen, maar het lijkt zo alsof ik al 6 maanden klaag?

Ik hoop dat je gelijk hebt ! Ik ga mijn best doen om met die clomid er evenzeer bijna niet aan te denken! positief instellen...en vooral rustig blijven en niet opjagen ! Gezond eten... en met veel liefde en vaak klussen

Als babytje dan niet weet dat het welkom is?

[Laatst gewijzigd door snuitje - 09/01/2008 @ 16:32] - Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 18:37
Teigetje

Wendy wat een goed nieuws van de huisarts. Ik ben ook erg benieuwd wat de gyn gaat zeggen!!!

Verder hier nog weinig kwaaltjes maar dat had ik bij Jens ook niet dus ik moet wachten tot 18-1 voor de echo. Aanstaande vrijdag komt de informatrice van Moeders voor Moeders lang en die doet weer een echo. Dat is toch altijd weer spannend.

Vermoedelijke bevalling op 10/09/2008.
Al 52 weken en 1 dag zwanger (130.65% ver), nog 12 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
10/01/2008 @ 15:38
snuitje

op controle, om half 9. Inwendige echo wordt genomen en besproken welke dag tot welke dag ik clomid moet nemen. Huisarts zei dag 6 - 10, maar kan zijn dat gynae dat verandert.

Had ik niet verwacht !!! Moet ik echt inwendige echo laten nemen tijdens het bloeden???

Op het werk dus gelogen: gezegd dat mijn bloeddruk en hartslag te hoog is (is afgelopen dagen wel echt zo ! - maar ik heb dat vaker... ) en dat ik daardoor op verder onderzoek moet morgenvoormiddag. En dat ik dus later zal komen werken, was geen probleem.

Nu begint het gelieg he, het gaat steeds zwaarder worden om het te blijven verbergen!

Link naar deze reactie
10/01/2008 @ 20:04
SMDJ

hey snuitje

ja raar he echo terwijl je bloed he

inwendige echo valt goed mee ze

succes he

Link naar deze reactie
15/01/2008 @ 14:20
snuitje