Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/01/2008 @ 11:48 Mamalijn ![]() | Proficiat nog met je zwangerschap en met de eerste verjaardag van je kleintje! Liefs, Mamalijn |
| 07/01/2008 @ 20:17 SMDJ ![]() | hey ellen proficait he geniet ervan voor u kindje haar verjaardag he ![]() ![]() ![]() |
| 07/01/2008 @ 20:17 SMDJ ![]() | hey ellen proficait he geniet ervan voor u kindje haar verjaardag he ![]() ![]() ![]() |
| 07/01/2008 @ 20:32 Mamalijn ![]() | Hoi Ellen, jouw verhaal zou het mijne kunnen zijn!! ![]() Liefs, Lijn |
| 08/01/2008 @ 19:51 SMDJ ![]() | hey iedereen evelien proficiat he geniet ervan he ellen ja de symptomen beginnen soms met momenten heb vooral last van men borsten en moe voor de rest alles super hier ze ![]() ![]() |
| 08/01/2008 @ 21:39 Leen | Hallo! Ik heb 6 jaar Mercilon genomen, en begin juni ben ik met de pil gestopt. Een maand later was het al prijs! Wij zijn nu al 6 maandjes gelukkig zwanger dus alles kan!Leen x |
| 09/01/2008 @ 14:17 SMDJ ![]() | hye iedereen leen proficiat he evelien hoe voel je je nu ellen wat lastig he hopelijk moet je niet te lang meer zwijgen he |
| 10/01/2008 @ 09:57 Mamalijn ![]() | Jakkes, wat een eng verhaal... Maar goed dat je daar nog bijtijds weg bent gegaan!! Liefs, Mamalijn |
< vorige pagina | volgende pagina >

zwanger worden na 5 jaar mercilon

er door gekomen dus ik ben niet zwanger, 

Lijn
voor u kindje haar verjaardag he