Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/01/2008 @ 11:13 angelina | Dromelijntje, geen probleem hoor van de buggy. Een buggy kiezen en kopen moet je weloverwogen doen, want is zeeeeeeeeer belangrijk! We verkopen onze pericles omdat we een duobuggy gaan kopen. Nino is nog veel te klein om al een hele poos op een buggyboard te staan en 2 buggy's in mijn kleine autotje is niet mogelijk @Sterre, ben blij voor jouw dat je zijn doorgekomen. 30dagen is nog niet zo'n overdreven langs cyclus hoor..@Lauie, ja is een stuk minder romantisch maar een stuk efficienter . Er gewoon van genieten want ik denk dat het anders een hele opdracht wordt. |
08/01/2008 @ 15:56 ![]() | Anke of Angelina: gaan jullie testen laten uitvoeren? vlokkentest bv? ik heb vorige week mijn eerste 2 zwangerschapskleedjes al gekocht. echt super mooi. ze zijn van het merk Fragile. is HET belgisch topmerk voor zwangerschapskledij. je moet maar eens een kijkje gaan nemen op http://www.fragile.be |
| 08/01/2008 @ 16:15 Angelina@work | Euhm..ik denk het niet, allesinds toch niet als de nekplooimeting ok is. Kun je daar zomaar achter vragen zonder dat er een reden voor is? Houd dat geen risico's in dan zo'n onderzoek? Jaaa, de kledij van fragile is echt mooi! Ik heb mij ook al enkele dingetjes aangeschaft in solden bij Tutti e due in Leuven! Mooie dingen hebben ze daar en het was al presolden dus had keuze genoeg..ik ga nog wel effe wachten om het aan te doen want ik weet nog bij mijn vorige zw dat ik op het einde die kledij echt meer dan kotsbeu was! Zelf mijn man kon het niet meer zien ![]() |
| 09/01/2008 @ 16:43 Lien effe niet aangemeld | Hey iedereen, Onze NOD dagen komen nu echt wel dichter hé... Hebben jullie het ook zo moeilijk om nog niet te testen? Mijn NOD is op 16/01, nog een weekje geduld oefenen. Hebben jullie dat ook dat je elk symptoom als mogelijk zwanger beschouwt? Ik heb pijnlijke tepels, duwende pijn in onderrug, wit slijmverlies, last van vermoeidheid, piekende droge ogen, veel honger, misselijk bij bepaalde geuren/smaken, rommelende darmen... Maw ik ben een krakende kar momenteel! ![]() Hoe gaat het met jullie? Groetjes ![]() |
| 09/01/2008 @ 19:36 Charlotte ![]() | Elaba! Onze nod's komen er inderdaad aan! Wij tellen nog altijd af naar 19 januari! Hopelijk positief nieuws! Ik Groeten Charlotte |
< vorige pagina | volgende pagina >

Stoppen met de pil in januari 2008

. De gyn zei beginnen nemen twee maanden voor je echt gaat klussen. Als we rond april/mei beginnen lijkt februari mij een geschikt moment om te starten met folium. De ontpilverschijnselen zijn er nog steeds (pijnlijke borsten, pijnlijke rug)
er zijn, maar zoals je zelf zegt misschien ook wel fijn vanwege het afvallen. Ik ben ook weer druk bezig met afvallen, was veel afgevallen maar er zit toch weer wat aan, helaas.
. Er gewoon van genieten want ik denk dat het anders een hele opdracht wordt.
. begrijpt Nino zo'n beetje wat er aan het gebeuren is?
Ik voel me helemaal niet koorstig. Het is een nieuwe termometer, volgens mij is er toch iets mis mee. Als je zo'n hoge temperatuur hebt moet je je toch echt mottig voelen en zo erg is het ook niet. Gek hé? straks eens vragen aan m'n ventje.
Maar goed, dat is alsnog een mooie cyclus. 

kwaaltjes zijn.