[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/01/2008 @ 13:23 sopje | Hallo, Ik heb jaren de pil geslikt en jaren problemen. Zware hoofdpijnen, geen zin, maandstonden waar ik iedere maand kots misselijk van werd zodat ik dan 2 dagen in bed lag. Na vele pilwissels en bezoek aan de neuroloog een stuk gelopen relatie en één met véél problemen begon mijn huisarts te vermoeden dat al mijn problemen wel eens door het pilsyndroom kwamen. Hij gaf me de raad onmiddelijk de raad te stoppen en spiraal te nemen en ik ben nu een héél gelukkig vrouw met normale zinnen. Ik zou niets anders willen, ik weet nu pas wat ik al die jaren gemist heb. Sinds een jaar gelukkiger dan ooit. groetjes |
| 09/01/2008 @ 19:02 sopje | Hallo, Nee is ook een hormonen spiraaltje maar de hormonen komen niet in je lichaam en blijven ter plaatse van je baarmoeder vandaar dat je er geen last van hebt. Heb ook geen bloedverlies meer. groetjes |
| 10/01/2008 @ 14:08 Sammie | Ook ik had een mirena-spiraal!! Ik was er super tevreden over: geen maandstonden, geen humeurschommelingen,... Wel had ik last van erge acné rondom mijn mond!!! ![]() Nu ben ik overgestapt op de Yasminelle-pil!! Groetjes |
[Reageer]

spiraaltje

.