[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 10/01/2008 @ 17:00 1976 | hoi,zoals jullie kunne lezen twijfelen wij om er nog een kindje te verwelkomen in ons gezin,wij hebben nu 4 zonen ,waar de jongste net 3 is geworden,eind van deze maand moet mijn staafje in me arm eruit,en eigenlijk vind ik het dan mooi,als we het nog willen,om er dan voor te gaan,ik ben zelf nl ook al 32,dus leeftijd gaat toch mee spelen,dus ik zie het eigenlijk zo,van nu,of nooit meer,aan de ene kant willen wij het heel graag,maar het heeft ook zijn nadelen,en ik ben vooral bang voor reakties uit de omgeving,wij wonen in nederland,dus wie hebben daar ook ervaring in? groetjes. |
| 10/01/2008 @ 20:11 1976 | hoi,en heb je geen nare reakties gekregen uit je omgeveing?en wonen de oudste kinderen ook bij jullie,en als ik vragen mag,hoe oud jullie zijn? groetjes..... en toch lijkt het of je het in belgie meer ziet als innederland,deze grote gezinnen...... |
| 04/04/2008 @ 09:51 danielle | hallo allemaal, ik ben nu bijna 10 weken zwanger van ons 5de kindje al ons ander kindjes zijn allemaal meisjes, nu dat we opnieuw zwanger zijn zouden we toch graag eens een jongen willen alhoewel ik er dik aan twijfel dat het een jongen gaat zijn, kijk ik er toch naar uit. Anderzijds zou het misschien voor het kindje beter zijn moest het een meisje zijn want wat zou hij moeten doen tussen 4 meisjes ook met de poppen spelen ik ben bang dat hij geplaagd gaat worden niet door onze kindjes maar door de omgeving en rot verwend worden door de grootouders want zij hebben nog geen kleinzoon alleen 6 kleindochters (2 kindjes van mijn zus en 4 kindjes van mij). We zullen wel zien zolang het maar gezond is. ![]() ![]() ![]() |
| 18/04/2008 @ 20:41 een gelukkige mama | Wij hebben 4 zoontjes waarvan de oudste 6 geworden is en de jongste 2 jaar. Wij hadden ook twijfels omdat we dolgraag een meisje wilden maar we zijn er toch voor gegaan. En............ eind juni is het zover, we krijgen er een meisje bij. Hier niet veel negatieve reacties omdat de meesten het verwacht hadden dat er een vijfde zou komen. En dan nog zou ik mij er niet meer van aan trekken want het is onze beslissing. Heb er alleszins geen ogenblik spijt van en kan haast niet wachten tot het zover is. ![]() |
| 19/04/2008 @ 16:57 mei mama | hoikes,ik ben een fiere mama van 4 zonen en ben nu zwanger van een dochtertje en ben zeer happy,binnen een 4tal weken beval ik dus ik tel echt af nu.groetjes. |
[Reageer]

twijfel over 5de kindje