Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
11/01/2008 @ 09:23 ![]() | Das toch ook een flink kereltje niet, Massx??? Op welke p-lijnen zit die met zijn lengte en gewicht? Marie doet ook een hazeslaapje :-) |
| 11/01/2008 @ 11:40 Sarah | Hier gaat het 's nachts ook beter. Ons schema is 19:00 naar bed en dan om 22:30 wakker maken voor een voeding (180cc). Die geef ik nu in de vorm van flesvoeding i.p.v. borstvoeding omdat je dan kan zien wat hij drinkt en het verteert langzamer dan BV. En het werkt! Hij slaapt dan tot 7:00 dan 1,5 uur op en dan weer twee uur slapen. De rest van de dag wel alleen maar slaapjes van 40 min. (dat maakt het wel lastig). Gister heb ik op het CB gevraagd hoe dat kan die slaapjes van 40 min. en dan niet helemaal uitgerust wakker worden. Ze zeggen dat het een fase is en dat het dan bij de baby past. Wel lastig vind ik omdat je minder aan je eigen dingen toe komt.. Job is nu trouwens 64 c.m. en 7550 gram en vandaag 15 weken. Een lekkere dikkerd. Wat doen jullie baby's in de box? Job slaat tegen speeltjes maar kan nog niet omrollen. |
| 13/01/2008 @ 11:03 Sarah | Job was bij zijn geboorte inderdaad al flink, 4310 gram en 54 c.m. Ik kreeg hem er ook niet uitgeperst.... Het valt mij op dat de korte slaapjes met name in de middag zijn. Nu in de ochtend slaapt hij ineens weer twee uur. Heb hem wel even gehoord. Ik ben 7:30 opgestaan (op zondag poeh) en om 9:00 ging hij weer naar bed. Nu is het elf uur en hij zal zo wel wakker worden. Gisteren avond ging hij om 19:00 slapen en toen werd hij weer na drie kwartier wakker (de eerste slaapcyclus) en na een tijdje huilen ging hij weer slapen. Zo heeft hij misschien geleerd om zelf weer in slaap te komen na de volgende slaapcyclus. Ik hoop het maar... |
13/01/2008 @ 14:25 ![]() | Dat kan ik geloven Sarah, dat je dat er niet uitgeperst krijgt. Das een heel brokje eh !!! Keizersnede dan gedaan ??? |
| 14/01/2008 @ 09:00 Sarah | Was geen keizersnee gelukkig maar een tangverlossing. Wat betreft het korte slapen: ik hoorde dat veel baby's van deze leeftijd er last van hebben. Dus nog even volhouden. Gister avond ging Job wel gelijk slapen en heeft om 22:30 180cc op. Werd nog wel twee keer wakker in de nacht maar huilde maar even. Uiteindelijk 7:15 gedronken. Ik vind het belangrijk dat hij zelf leert in slaap vallen en niet wakker schrikt bij elke slaapcyclus. Ben wel erg benieuwd wanneer die korte slaapjes over gaan! |
| 15/01/2008 @ 08:53 Sarah | Job is ook meer in vorm! Hij slaapt langer overdag en in de nacht gaat het goed. Heb hem vanmorgen zelf wakker gemaakt! ![]() Hopelijk blijft het zo en was het een groeisprong de afgelopen tijd. |
| 16/01/2008 @ 13:34 massx ![]() | Nou hier weer hazeslaapjes... |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

korte slaapjes overdag, baby 14 weken

En is weer heel tevreden en lief ook weer lang spelen!