volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/01/2008 @ 16:37 Tamara | hallo, ik ben iemand die niet meer buitenshuis gaat werken indien je wilt mag je me mailen want ik kom hier niet altijd langs |
| 17/01/2008 @ 16:38 Tamara | aja, je kan me mailen op tamara051@hotmail.com |
| 20/01/2008 @ 23:15 marijke | hallo hier nog een mama die niet werkt. we hebben drie kinderen van 2 4 en 6 jaar en een vierde op komst. wij hebben er voor gekozen dat ik thuis blijf,want we vinden het heel belangrijk dat we er voor de kinderen zijn. en als ze allemaal ouder zijn kan ik altijd nog wat uurtjes werken. misschien dat we wat minder hebben uit tegeven dan wanneer ik aan het werk zou zijn. maar we komen rond en daar gaat het om. groetjes marijke |
| 21/01/2008 @ 16:21 Annabel | Ik ben ook op zoek naar een job om thuis te doen. Heb nu 2 kindjes, die 15 maanden schillen, en zie het ni meer zitten om elke dag buitenshuis te gaan werken. Alle tips welkom! |
| 22/01/2008 @ 09:48 nele ![]() | goede info gevonden over thuiswerk. (officiele wesite) http://www.thuiswerkgids.be heb geen idee hoe ik hier een link ofzo kan zetten zodat je direct naar de website kunt gaan,dus je zult het zelf op google moeten intikken. Als ik mijn man mee krijg over mijn idee dan bestel ik de gids. laat nog iets weten. groetjes, nele |
| 22/01/2008 @ 09:49 nele ![]() | he blijkbaar is die link er zelf opgekomen door mijn bericht te versturen.chique. haha ![]() |
22/01/2008 @ 17:25 ![]() | ik was ook tot voor kort huismoeder, maar nu in bijberoep aan het werken (op naam van men man) zo ben ik ook eens uit huis! groetjes |
| 04/02/2008 @ 09:34 Iselha | Hallo, Ik ben zwanger van ons derde zoontje (nog 3 weken) en ben thuis sinds half januari. Ik werkte fulltime en had inderdaad het gevoel er niet voldoende te zijn voor onze kinderen. Nochtans mag ik al niet klagen, want ik sta in het onderwijs. Ik neem tot het einde van het schooljaar ouderschapsverlof en vanaf september ga ik halftijds werken gedurende 1 jaar. Nadien zien we wel. Financieel zal het geen probleem zijn, hebben we al uitgerekend. Anderzijds voel ik nu al aan, na enkele weken thuis zijn, dat ik het contact met de collega's mis. Ik heb het toch wel nodig om af en toe ook iets anders te doen dan strijk, was en plas.Ik ga het proberen te regelen dat ik in de voormiddag werk en in de namiddag thuis ben. Zo heb ik dagelijks enkele uurtjes om huishoudelijk werk te doen vooraleer de kinderen thuis zijn. |
volgende pagina >

mama's die niet buitenshuis werken???

.
.