[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/01/2008 @ 23:08 els77 ![]() | Kennen jullie mensen die zwanger zijn geraakt met een mirena-spiraal? Els77 |
18/01/2008 @ 13:37 ![]() | dat is vrijwel onmogelijk (maar alles kan, niks is 100% veilig) omdat je menstruatie bijna algeheel wegblijft ben je bijna niet vruchtbaar, is mij verteld |
| 18/01/2008 @ 15:11 Nikske | Hoi, ik vroeg mij dat eigenlijk ook af, ik ben er al achter aan't zoeken geweest, maar kan hier precies nergens antwoord op vinden. Want als je toch zwanger kan geraken, wat zijn de gevolgen voor het kindjes als dat spiraaltje blijft zitten, aangezien je niet meteen weet dat je zwanger bent? |
| 21/01/2008 @ 21:24 minnie ![]() | Hoi Els, een hele goeie vriendin van me was kort geleden zwanger geworden ondanks het spiraal en toen had ze later toch een miskraam gekregen. Dus het kan wel. |
[Reageer]

zwanger met mirena-spiraal

) en indien er toch ne straffe is die wel tot bij (in) de eicel geraakt (maar dat is dus bijna onmogelijk), is een innesteling niet mogelijk omdat de baarmoederwand zich daarvoor niet 'klaarmaakt' bij de eisprong (ook door de hormonen). Je bent dus wél vruchtbaar, maar de rest van het systeem wordt volledig ontregeld.