< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Ik wil zwanger worden maar mijn vriend niet

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Ik wil zwanger worden maar mijn vriend niet
18/01/2008 @ 11:12
angel

Hey allemaal,

Weet met mezelf geen raad. Ik en mijn vriend zijn momenteel 2 jaar samen zijn samen in juni zwanger geworden maar is uitgelopen op een miskraam iets waar ik nog enorm mee in zit want wil niets liever dan mama worden. Hij zag er ook enorm naar uit naar ons kindje maar nu zou ik graag terug zwanger worden maar hij niet meer , hij wil zeker nog 3 jaar wachten want hij voelt er zich ineens niet meer klaar voor. Ik zelf wil het meer dan ooit het bepaald echt mijn leven, ik droom van kinderen elke maand als ik mijn maandstonden krijg huil ik mij te pletter. Nu wil hij dat ik aan de pil begin maar ik zie dit totaal niet zitten dus passen we de methode toe "al zingend de kerk verlaten" en toch elke keer hoop ik dat ik zwanger zou zijn van het voorvocht maar die kans is enorm klein. Dit zou een reden kunnen zijn dat ik mijn vriend in de steek laat mijn hart en lichaam schreeuwt op een zwangerschap!!! Wat moet ik doen? Mijn vriend de tijd geven? Praten met hem hierover helpt niet hij zegt mij gewoon ik wil het nog niet en daar stopt het dan ook bij.

Wil echt beetje raad van jullie want weet met mezelf geen raad.
Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 11:34
Cathy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi Angel,

Heel moeilijke situatie natuurlijk. Ikzelf ben 5 jaar ouder dan mijn man en ook hij wou altijd wachten-wachten en nog eens wachten. Een jaar geleden zijn we getrouwd en toen wou hij zeker nog 3-4 jaren wachten alvorens te starten met kinderen. Eigenaardig genoeg is die toen op een half jaar tijd helemaal veranderd tov kinderen... hij voelt zich nog altijd geen 100% zeker over zijn paparol (maar wie wel bij een eerste kindje?? ik weet ook amper wat ik moet verwachten) maar hij wou toen wel ineens voor een kindje te gaan en zie naar mijn banner... :) (denk ook wel dat het feit dat hij ineens een paar vrienden leerden kennen die kinderen hebben en daar supertrots op waren, er voor iets tussen zit dat hij zo van gedacht veranderd is)
Dus geef hem even tijd... misschien draait hij wel bij. Want ik vrees wel dat als je ineens vroeger zwanger geraakt en hij is er echt niet klaar voor (en heeft je dit op voorhand heel duidelijk gemaakt)... dat hij er niet zal zijn voor jou en het kindje... Het is zowiezo een risico dat je dan loopt.

Ik hoop dat hij snel bijdraait en probeer ondertussen je miskraam een plaatsje te geven.
Veel succes!!

groetjes!

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 17:36

hey,

ik heb ongeveer hetzelfde verhaal...
ik ben net een jaar en 1maand samen met mijn vriend en ik wou vanaf het begin af aan een kindje van hem... voelde mij goed bij hem en wou een kindje... hij zag er eerst tegen op en ben toen met mijn pil gestopt... na een 3 maanden waren we zwanger en vond hij het ok... die zwangerschap is dan ook op een miskraam geeindigd en hij wou nog wachten...
ik heb toen gezegd dat ik 3maanden mijn cyclus wou laten terugkomen en dan voor hem terug aan de pil zou gaan... maar de derde maand heb ik positief getest...

nu blijft hij achterwegen in de zwangerschap en dat is ook niet hetgeen wat ik verwacht had... nu maandag heb ik mijn eerste echo en ik hoop dat hij helemaal omdraaid als het hartje klopt...

dus... neem van mij aan... luister naar hem. ik heb het soms heel moeilijk omdat hij een beetje achterwegen blijft maar hij doet zijn best voor mij!!!

hij is belangrijker dan een kindje, het is het geruzie niet waart... je hebt je hele leven nog voor je...

xxxx

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 20:14
angel

Mss heb je wel gelijk maar zou het niet erg vinden om alleenstaande mama te worden!!! Heb alles goed overwogen en alles goed besproken met mijn ouders die volledig achter mij staan....
Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 21:50
kissie

hoi hoi
ik kan me voor stellen dat je behoefte hebt aan een zwanger schap
het is wel moeilijk ja om zon keuze te maken
al begrijp ik zijn omme gooi niet van zijn gedachten

maar ik kan je vertellen ookal heb je kinderen en je hebt een stille wens voor nog 1 in mijn geval een derde ik het net zo hard en moeilijk
al heb ik er wel 2 maar ik ken het gevoel van jou en ik herken het van voor de zwangerschappen dat ik het graag wilde

mijn man gebruikt alleen maar condooms en stiekem hoop ik ook wel eens dat het mis gaat ik wil ook zo graag en iedereen lijkt zwanger te worden om je heen
ik heb nog echt de drang voor de laatste keer maar zou ook alles op alles moeten zetten om mijn over te praten dat wil hij zelfs niet eens meer

al lijkt het verhaal anders omdat ik er al 2 gezonde dochters heb maar het gevoel is het zelfde
en heb ook vanalles in mijn hoofd gehaald om te gaan doen of ondernemen hier in het gezin
ik moet zeggen dat het behoorlijk mijn relatie verpest en ik voel me steeds anders tegen over mijn man vreemd niet 100% gelukkig met andere toekomst plannen en dat botst

ik denk dat alleen zijn en een kindje opvoeden ook best te doen is maar natuurlijk is het voor de kinderen fijner dat er 2 zijn en ook voor jou
al twijfel ik zelf aan dat laatste

denk goed na wat je wilt en praat er met hem over al is het moeilijk leg jou gevoel op tafel en jou ideeen

maar goed ik kan helaas niks advieseren behalve denk goed na kinderen zijn niet zomaar iets en alleen is nooit echt alleen

groetjes kissie

Link naar deze reactie
18/01/2008 @ 22:19
wensje

Online Status Bekijk profiel
Hoi Angel,

De situatie klinkt deels bekent...ik wilde ook vroeg mama worden en mijn vriend was er nog niet klaar voor.Hij heeft al een zoontje uit een vorig huwelijk.
Ik heb heel lang gezeurt maar heb me er bij neergelegd dat het tijd nodig had.Je moet er immers wel samen klaar voor zijn!!Vrienden en familie raakten in verwachting en nadat hij tijd met ze door bracht door aantal logeer partijtjes is hij helemaal van gedachten veranderd en wilde hij me van de pil hebben!We gaan er nu samen voor...en dat voelt zoooo goed!

Mijn advies aan jou is...laat het even los,hoe moeilijk ook.Laat je vriend er rustig aan wennen door bijvoorbeeld,kleine wondertjes van vrienden en familie te laten logeren.
Zit niet te pushen dat werkt totaaaaal niet!!

Wat ik wel raar vind,en dat moet ik even kwijt,is dat je het niet erg zou vinden om alleenstaande moeder te worden...
Weet wel wat je veroorzaakt...jij kan dat wel willen maar dat maak je je vriend ook papa terwijl hij er nog niet klaar voor is.Dat kun je niet maken!!!!

Een wondertje hopen te maken moet je samen willen doen...en niet stiekum.
Dat heeft mijn vriend destijds dus ook meegemaakt...we zijn dolgelukkig met ons mannetje hoor (mijn stiefzoontje) Maar dat was ook zeker niet een idee van hun samen...maar van haar.

Vind het vreselijk dat er nog steeds meiden zijn die maar stiekum zwanger proberen te raken....

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 10:10
kiemenie

Hallo,
Hier ook iemand die een grote kinderwens heeft en m'n vriend wou nog niet.
Nu hebben we besloten om in maart te stoppen met m'n pil... en ervoor te gaan.
Maar in maart en jah juist in m'n vruchtbare periode is hij niet in het land... Moest weer eens lukken.
Nu wil ik al eerder stoppen met m'n pil (liefst vandaag) maar dat wil hij niet...

Mvg kiemenie

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 12:03
Anneke

Hallo,

3jaar en half geleden ben ik bevallen van men zoontje met men ex vriend. Ook ik wilde heel graag een kindje en hij toen ook tot de dag dat ik zwanger was toen was hij er plots niet meer klaar voor resultaat toen Brent 10 maand was is het tot een breuk gekomen.(achteraf zei hij dat hij alleen maar wilde om van mijn gezaag af te zijn en dacht hij dat ik het toch niet zou doen)
Geloof me een alleenstaande moeder zijn is alles behalve een lachertje zowel voor jou niet als voor het kind. Tot op de dag van vandaag heb ik nog altijd spijt dat ik niet gewacht heb tot ik er 100% zeker van was dat hij het even graag wilde als ik. Versta me niet verkeerd ik ben dolblij met Brent alleen kwaad op mezelf dat ik niet gewacht heb om het met de juiste persoon te doen. Nu moet ik men ventje ieder twee weken afstaan voor bezoekrecht en kan daar niks aan veranderen.( ex wil hem nu enkel om me te pesten hoor)
Sinds anderhalf jaar heb ik een nieuwe vriend en hem heb ik rustig alle tijd gegeven tot hij het zelf vroeg geloof me nu samen zwanger worden is een imens verschil dan alles alleen te moeten doen.
Dus mijn raad voor jou wacht af doe het voor jezelf en je kindje anders ga je nog veel verdriet kennen terwijl het eigelijk de mooiste tijd van je leven moet zijn.

Groetjes Anneke en Brent

Link naar deze reactie
20/01/2008 @ 01:14
Janet

Hallo,

Ik heb het zelfde.
Alleen heb ik al 1 kind die inmiddels negen jaar is.
Ik word steeds ouder inmiddels 37 jaar. en wil dol graag een tweede.
Ook ik hoop elke maand weer dat ik zwanger ben tevergeefs.
Dat hoop ik al 8 jaar.
Ook wij passen voor het zingen de kerk uit toe.
Maar ik geloof er niks van dat je daar ooit zwanger van kan worden.
Dan had het toch echt een keer moeten gebeuren.
Wat ik het meest lullige vind dat ik straks te oud ben voor een tweede maar mijn vriend nooit. Die kan altijd nog zeggen ik ga een nieuw gezin beginnen. Al zou die vijftig zijn.
Terwijl ik het zo graag wil.
Het enige wat je kan doen is hopen dat het een keer veranderd hoe wel ik 100 procent zeker weet dat dat in mijn geval nooit zal gebeuren.
Iedereen in ieder geval heel veel sterkte.
Het enige wat we kunnen doen is duimen.
groetjes,
Janet.
Link naar deze reactie
20/01/2008 @ 12:33
angel

Bedankt allemaal voor de goeie raad. Ieder van jullie heeft wel beetje gelijk maar wat iedereen ook zegt of doet mijn wens blijft ik kan mijn gevoelens niet aan de kant schuiven!!! Ik weet als mijn vriend zegt nog de eerst jaren niet dat het ook zo zal zijn. Mijn grote frustratie is gewoon eerst wou hij het zo graag, hebben we zitten huilen toen ik miskraam had en nu ineens wil hij het niet meer. We hebben een hele goeie relatie maar het botst op dit vlak. En akkoord een kind veranderd je hele leven en dat maakt het bij hem zo moeilijk omdat hij weet dat hij bv niet gaat sporten wanneer hij er zin in heeft en denk dat dat het enige is wat hem tegen houd.

Er over praten helpt echt niet want dan word hij boos. Normaal werd mijn kindje volgende maand geboren en heb het er nog enorm moeilijk mee mis echt mijn zwangerschap!!!!

Groetjes
Link naar deze reactie
20/01/2008 @ 22:44
kissie

hoi hoi
angel ja het blijft moeilijk en gevoel blijft gevoel
maar inderdaad puchen helpt niet en dat weet ik hier ook alleen die van mij is dan ook zlef stamvastig
ik zou het ook niet doen bij hem want ik wil samen ene kindje en het is dan onze wonder en geschenk begrijp me niet verkeerd
maar ja als jij je gevoel niet aan de kant kunt zetten en zo graag wil
dan zou je dus als ik je eigen woorden mag vertalen hem verlaten of puchen
maar ja hem verlaten hoelang blijf je single en hoe lang duurd het dan voor je wensen vervuld kunnen worden ja als je weer zwanger bent van je huidig vriend zonder dat hij weet en hij krijgt het op de heupen en staat voor het blok niks is vervelender en moielijker dan in zon situatie alleen voor te staan je hormonen gieren al dan door je lichaam

ik hoop dat je een goede vriendin hebt of moeder waar je nu even terecht kunt met je gevoel en situatie die begrijpen jou beter en kunnen jou beter inschatten dan wij
al zouden wij ook hier zijn voor je misschien ook makkelijker dat we vreemden zijn
je miskraam heeft een plekje nodig vooral nu deze tijd dat het kindje zou komen je kunt het niet weg stoppen
denk aan je zelf en bekijk alle voor en nadelen voor je wat doet alles heeft grote consequenties

heel veel sterkte in deze moeilijke tijd
en hopelijk mogen jullie wensen gauw in vervulling gaan

groetjes kissie

Link naar deze reactie
21/01/2008 @ 10:47
wensje

Online Status Bekijk profiel
Angel,

Begrijpelijk dat je het moeilijk vindt vooral na een mk.
Ik zou jou aanraden om er even niet over te praten met je vriend,laat het even rusten en praat met een goede vriendin of op een forum er over.
Dat luchtte mij destijds ook erg op toen het praten met mijn vriend niet wilde.
Hij wist dat ik op een forum zat en dat vond hij ook prettig dat ik zo mijn verhaal kwijt kon.

Dat geeft je vriend even de tijd om er rustig en niet geforseerd over na te denken.

Voor jezelf moet je de keuze zien te maken of je nog kunt wachten en anders misschien voor jezelf te kiezen en een man vind die wel dolgraag kinderen wilt.

Succes ermee

Link naar deze reactie
21/01/2008 @ 11:29
Karen

Hee Angel,

Ik ken je situatie niet persoonlijk, omdat onze kinderwens samen groot is .. dus ik heb hierover helemaal niks te klagen en ben er dol gelukkig mee! Maar ik weet wel 1 ding, stel dat mijn man, hoe lief ook, niet dezelfde kinderwens zou hebben als mij (let wel, dat vind ik heel wat anders dan moeilijk of geen kinderen KUNNEN krijgen) ... we niet een gelukkig leven samen konden hebben. Het klinkt heel cru, maar ik zou dan niet bij hem kunnen blijven.
Voor mij is het krijgen van kinderen een ontzettend grote wens en een belangrijk deel van mij. Ik zou me diep ongelukkig voelen. Het is misschien stom, maar een kinderwens hebben is wel een onderwerp welke we vroeg in onze relatie hebben besproken ... want jah, hoe je het wend of keerd, je moet toch samen op 1 lijn zitten wat dit betreft ... anders word het heel moeilijk!

Ik zou in jou geval misschien wel kiezen voor mijn eigen geluk en opzoek gaan naar iemand die mijn hart net zo steelt en mijn wensen deelt. Ik zou onder geen beding je vriend nu dwingen, of toch 'stiekem' zwanger van hem worden ... daarmee zal zijn gevoel niet ineens omslaan maar juist meer van je af gaan staan denk ik.

Maar jah, als je niet dezelfde dromen en doelen hebt .... dan kan een relatie samen heel moeilijk zijn. Natuurlijk is het een kwestie van geven en nemen, het sluiten van een compromis bijv. (vraag hem naar wanneer hij dan wel zou willen - december 2008 bijv.- ipv over 3 of 4 jaar ... dat is zo betrekkelijk) en kijk of je daar in mee kan/wil gaan.

Succes,
Liefs,
Karen

Link naar deze reactie
21/01/2008 @ 21:07
siena

ik zou toch je vriend wat tijd gunnen, misschien is hij ook nog niet over de mk heen?
ikzelf ben al 7 jaar samen met mijn vent.
in het begin dachten we hetzelfde over kinderen, heel graag, maar toen nog niet.
op den duur is dat verandert, wilde hij helemaal niet meer,
en dat terwijl ik juist wel wilde.
(mijn zus heeft in die tijd een dochtertje gekregen,
en ik denk dat toen mijn vriend van zo dichtbij zag wat een verandering zo'n klein wondertje met zich mee brengt,
de verantwoordelijkheid, het aanpassen van je leven e.d,
dat hem dat toch wat afgeschrikt heeft)
ik heb het na veel zeuren en praten laten rusten,
en nu draait hij langzaam weer bij...
mannen zijn gewoon rare wezens (net als wij)
Link naar deze reactie
21/01/2008 @ 21:37
Marleen

Angel, Ik kan mij voorstellen dat de miskraam en al jouw teleurstellingen je vriend niet in de koude kleren is gaan zitten. En dat hij alles weer op een rijtje wilt zetten.De mk verwerken en jouw niet zo verdrietig te zien. Spreek af dat jullie een half jaar rust nemen. Ik weet uit eigen ervaring dat als zwangerschap lang duurt je heel egoistisch kan worden. Je hele wereld gaat om zwanger worden.
Neem een paar maanden de tijd voor elkaar. Dat sex niet meer de verplichte oefening wordt om zwanger te raken. Spreek het samen af, maar "je zin" doordrukken heeft weinig zin. Beide wordt je er niet gelukkiger van.
Ook moet je niet te lichtzinnig over alleenstaande moeders denken. Het is niet makkelijk Niet emotioneel, niet financieel, niet lichamelijk.
Ik zou het ook niet over mijn hart kunnen krijgen om expres zwanger te worden, terwijl de man het niet wilt. Uiteindelijk is het 50% zijn genen
Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 01:32

ik zit in hetzelfde schuitje

sinds een aantal maanden is mijn biologischeklok enorm aan het tikken.
ik weet van mijn vriend dat hij er niet aan toe is, hij is bang voor de verantwoordelijkheid, en voor de financielekant.
een aantal keren liet ik een hint vallen en dan zei hij "doe niet zo eng"
vandaag heb ik het hem vertelt en dat ik hierdoor niet lekker in me vel zit het antwoord was "komt allemaal goed" of ga eens met je huisarts praten.
ik voel me zo onbegrepen alsof er een wondermiddel bestaat om even alles uitteschakelen.
we zijn allebei 22 en je wordt niet 1..2..3 zwanger en hij vergeet dat de zwangerschap ook 9 maanden duurd.
zelf zegt hij vaak"ik wil toch vroeg kinderen krijgen" maar vroeg zie hij denk ik op zijn 30ste.
Heb me heel de avond enorm rot gevoeld en hem ontweken hij wil er niet eens een gesprek over beginnen.
we hebben al een lange relatie en wonen 3 jaar samen.
over de financiele kant maak ik me geen zorgen we hebben allebei een goed betaalde baan en voor een kindje hoef je geen miljonaire te zijn.
Ik hoop dat ik nog eens rustig een gesprek met hem kan voeren al is het alleen om elkaar aan te horen en alle punten is naast elkaar te leggen.

liefs
Link naar deze reactie
02/02/2008 @ 15:09
ikke

Meiden, een kind krijgen doe je samen!
Ik ben nu 29 en wilde ook graag een kind voor mijn 30ste, maar een kind krijgen doe je niet alleen.
En een kind is een verandering voor je leven. Niet alleen voor jou, maar ook voor jouw vriend. Wacht nog even tot dat jouw vriend er ook klaar voor is.
Link naar deze reactie
02/02/2008 @ 20:26
Knorretje

Hoi allemaal,

Vervelend hé, die vrouwlijke hormonen, die vurige kinderwens. Ikzelf heb reeds twee kindjes en net als bij Kissie verlang ik stiekem nog naar een derde.
Mijn man vindt twee kindjes voldoende en zou een derde echt niet zien zitten (vooral voor de drukte en de combinatie met zijn drukke en belastende job). Ik heb hier echter een heel andere kijk op , voor mij zijn mijn kindjes mijn alles, mijn reden tot bestaan. Ik zou alles opgeven voor hen (werk al deeltijds en neem eigenlijk de meeste zorg reeds op mij), zou zelfs volledig stoppen met werken om als fulltime mama voor mijn groot gezin te zorgen.
Ik denk dat mijn man ergens schrik heeft voor "het verstoren van het mooie plaatje", stel dat ons derde kindje een probleemkindje is of zo. Hij is ook een persoon die graag alles in handen heeft en vandaar ook dat hij een derde niet ziet zitten.
gelukkig kunnen we er wel over praten en hij heeft mij al gezegd dat moest ik aandringen hij wellicht wel zou toegeven maar dan eerder om mij gelukkig te maken. Ik heb hem gezegd dat ik dat niet zou willen, dat een derde kindje een keuze moet zijn van ons beiden.
We hebben nu besloten nog wat af te wachten en te zien hoe we ons voelen (of ik na een tijdje niet van gedacht verander of hij)bij een eventuele derde. Ik weet echter wel dat hij uit zichzelf nooit zal zeggen "ja, laten we gaan voor nog een kleintje", maar moest er per ongeluk (lees : echt per ongeluk, geen voorbedachte rade of zo, want daar ga ik niet mee akkoord) eentje komen zou het zeker van harte welkom zijn.
Eigenlijk kunnen "echte ongelukjes (die gewenst zijn)" soms het leven van een vrouw met kinderwens eenvoudiger maken. 'k Betrap mij er soms op dat ik er stiekem naar verlang.

Hoop alvast voor jullie dat die mannen bijdraaien!

groetjes
Link naar deze reactie
04/02/2008 @ 17:24
Laure-Anne

Online Status
dag dames!

Hier iemand met hetzelfde probleem...ik heb een vurige kinderwens en mijn vriend absoluuuut nog niet. Ik ben 24 en ik sta in het onderwijs, mijn vriend is er nog maar 20 en studeert nog. Toen we elkaar leerden kennen, studeerden we allebei en vormde het leeftijdsverschil niet zo'n probleem...maar nu des te meer. We zitten elk in een andere fase van ons leven en dat botst. Maar ondanks dat probleem hebben we een zeer fijne relatie en beschouw ik hem als dé man van mijn leven. We wonen ook al meer dan een jaar samen en dat gaat ook prima.
Ik heb een koperspiraaltje en ik hoop elke maand vurig dat ik gewenst "ongewenst" zwanger word...maar die kans is zogoed als onbestaande. Zeker als je t wil, zal je zien dat dat nooit lukt .
Ik weet dat een zwangerschap niet optimaal zou zijn, gezien hij nog jong is en nog studeert...maar ik wil het zoooooooo graag. Ik verdien niet slecht en ik ben veel thuis, dus ik denk wel dat het haalbaar is. Mijn vriend wil hier echt zelfs nog niet over nadenkenken, dus dat zorgt wel voor spanningen.
Ik weet echt niet wat ik moet doen...mijn kinderwens is zo enorm groot dat ik niet bereid ben er nog jaren op te wachten.
Hoe gaan jullie hiermee om?

liefs

Link naar deze reactie
05/02/2008 @ 12:53
annelies

Online Status Stuur bericht
Ik en mijn vriend wilden 3jaar geleden aan een kindje beginnen ik was dan nog maar 16 jaar oud (mijn vriend 2jaar ouder dan ik) maar voor mij was het ok want ik wilde ook al een eindje een kindje.Maar toen ik na 2maanden nog niet zwanger was zei mijn vriend opeens we zouden beter nog wachten tot we wat ouder zijn.Dus toen begon ik terug met de pil te nemen en je kan al raden wat er gebeurde 2maand nadien was ik zwanger ook al nam ik de pil.Mijn vriend was ook eerst niet echt supper happy(relatie stond op een laag pitje)Maar ik wist meteen dat ik het kindje wilde houden met of zonder hem.Na één weekje is hij bijgedraaid en kon hij enkel nog aan de baby denken.En 9maanden na de geboorte van ons eerste kindje zijn we getrouwd.Mijn man zei altijd dat hij maar één kindje wilde maar ben terug zwanger geraakt ook al nam ik de pil.En mijn man is terug dol blij dat we een tweede kindje verwachten.Maar de eerste dag dat ik het wist was toch wel eventjes slikken.Maar ben vanplan na deze bevalling een spiraaltje te steken het zekere voor het onzekere want 3kleintjes die hier rond springen is toch wat van het goede teveel.(Ik heb altijd mijn pil juist ingenoman en toch ben ik 2keer zwanger geraakt je ziet is ook niet 100% betrouwbaar maar het zijn 2ongelukjes die meer dan welkom zijn)Als ik zou moeten kiezen tussen mijn man en mijn kindje zou ik ook wel mijn kindje kiezen hoor want dat baby'tje is je eigen vlees en bloed hé

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >