volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/01/2008 @ 09:57 Ano even | Hoi, Voor ons eerste hebben wij 3 jaar geprobeerd. Nu proberen we voor ons 2de. Ik heb nog maar mijn 4de pilletje foliumzuur genomen en waren van plan om nog voorzichtig te doen omdat je dat toch best 3 maand op voorhand neemt. Nu gisteren zijn wij nieti voorzichtig geweest maar ja, gezien onze kans, vond ik dat niet zo erg. Nu vrees ik dat ik gisterne in onze vruchtbare periode zaten... Neem ik best, voor de zekerheid, vanaf nu 2 pilletjes foliumzuur ? Of mag dat niet ? Of doet dat niets uit ?Bedankt voor de raad alvast ! groetjes xxx |
| 20/01/2008 @ 19:19 T-ke ![]() | Hallo Valerie, Spannende dagen. Wij duimen alvast voor je. Groetjes |
| 20/01/2008 @ 20:16 jvd ![]() | denk dat het ook beter is als je dat niet doet. En als je er nou een vergeten bent?? zou dat erg zijn?? en moet je dan die volgende dag wel 2 pillen nemen net als bij de pil?? |
| 20/01/2008 @ 21:21 Ano even | Bedankt allemaal voor jullie reactie's ! Echt waar ! xxx Valerie ik duim ook voor jou !! Succes aan iedereen die 'aan 't proberen is' ;) |
| 24/01/2008 @ 20:23 Emu | Het kan goed zijn dat je lichaam nog moet wennen hoor. Ik heb, toen ik stopte met de pil, opeens heeeel onregelmatige cyclussen gehad. Terwijl ik dat in het verleden nooit gehad had. Ik denk dat je ff wat geduld moet opbrengen (ik weet dat dat heeel moeilijk is hoor). Maar t komt zeker wel goed Succes! |
| 24/01/2008 @ 21:21 | hoi klopt het dat als je na de 10e week foliumzuur slikt dit geen nut heeft ik ben namelijk te laat begonnen met slikken of maakt dat niet uit...groetjes |
| 28/01/2008 @ 15:21 T-ke ![]() | Hmmm, blijkbaar wat te hevig geweest en twee keer gepost ![]() |
volgende pagina >

foliumzuur dubbele portie ?
maar ja, gezien onze kans, vond ik dat niet zo erg. Nu vrees ik dat ik gisterne in onze vruchtbare periode zaten... Neem ik best, voor de zekerheid, vanaf nu 2 pilletjes foliumzuur ? Of mag dat niet ? Of doet dat niets uit ?

" We zien wel....
kwamen ze 

of maakt dat niet uit...
LAST !!
Best wel spannend.