[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
20/01/2008 @ 22:05 ![]() | Hallo Tine, Waarom niet partime blijven werken én genieten van 3 prachtkindjes? Doe ik ook! Succes! Groetjes |
| 23/01/2008 @ 15:13 Marleen | Meid, de jongste is net 2 maanden. Ontzwanger rustig en gun jezelf de tijd om in een ritme te komen Over ene half jaar kan je veel beter beoordelen of er nog een 3de of 4de bij kan komen. |
| 26/01/2008 @ 09:08 Esther en K3 ![]() | Werken een luxe?? Zeker weten!! Oooohh, ik heb er zooooooooooooooooo'n zin in!! Ben druk aan het solliciteren en hoop dat er ergens een idioot bij zit die me aanneemt! Twintig uurtjes per week, hooguit 24, en ik zal een heeeeeeeel ander mens zijn! Het is (voor mij althans) een soort van hobby zeg maar, alleen dan één waarvoor je betaalt KRIJGT in plaats van dat je ervoor MOET betalen!![]() Ja, ik wil juist werken, net als (blijkbaar! ) vele anderen met mij! Ik heb drie kindjes, die op het moment alledrie nog thuis zijn.. En we willen mettertijd zeker nog een vierde! Waarom zou dat niet kunnen..? De kinderen kunnen toch ook veertig uur (of meer!) per week zonder hun papa? Waarom zuden ze mama dan niet twintig uurtjes kunnen missen? Ze worden opgevangen door papa (die zelf ploegendienst werkt) of door opa en oma en zelfs al zouden ze toch een paar uurtjes bij een gastouder/creche/... terechtkomen, dat is alleen maar goed voor de ontwikkeling, zolang het maar niet teveel uren zijn! Nee, ik zie alleen maar voordelen!! Want onze portemonnaie zal natuurlijk ook niet klagen als er wat meer binnenkomt..!![]() Of het huishouden eronder te lijden heeft? Vast en zeker! Een beetje vast wel! Maar precies wat er al gezegd is: als er niemand in huis is wordt er ook niks vuil gemaakt en daarbij: in een hus wordt gewoon geleefd, toch?? Hier wordt het ook wel weer eens tijd voor een poetslap door de badkamer (dat blijft altijd liggen he!) en een dweil door het huis, maar we krijgen er niks van hoor! En dit uit de mond van een huismoeder..? Foeifoei.. Weet je wat het is, ik ben alleen maar thuis en de muren komen inmiddels zodanig op me af dat ik het vaak niet eens meer kan opbrengen om even wat meer dn gemiddeld in huis te doen! Ook daarom wil ik juist graag buitenshuis wat werken: ik zal er (wat een cliche) een leukere, geduldiger moeder van worden en eveneens een fanatieker huisvrouw!![]() Ik heb van de week mijn rijbewijs gehaald!! Dat staat leuk op mijn CV...... En ik kan wat makkelijker solliciteren, aangezien ik niet gebonden ben aan het OV.. Ik ga nu dus even gauw naar http://www.werk.nl/ tot later..!![]() Liefs ![]() ![]() ![]() |
[Reageer]

Ik heb 2 kindjes en werk parttime maar...

Het is (voor mij althans) een soort van hobby zeg maar, alleen dan één waarvoor je betaalt KRIJGT in plaats van dat je ervoor MOET betalen!
Een beetje vast wel! Maar precies wat er al gezegd is: als er niemand in huis is wordt er ook niks vuil gemaakt en daarbij: in een hus wordt gewoon geleefd, toch?? Hier wordt het ook wel weer eens tijd voor een poetslap door de badkamer (dat blijft altijd liggen he!) en een dweil door het huis, maar we krijgen er niks van hoor!