< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » yasminelle

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
09/01/2008 @ 11:37
Sammie

Iemand ervaring met Yasminelle?
Link naar deze reactie
09/01/2008 @ 11:39
knorretje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik neem ze. wat wil je weten?

Link naar deze reactie
10/01/2008 @ 11:01
Sammie

Hey knorretje,

heb jij eventuele bijwerkingen: hoofdpijn, geen zin meer, ...?
Link naar deze reactie
10/01/2008 @ 17:41
knorretje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
bijwerkingen:-ik neem nu de derde maand op rijd e pil door en krijg om de zoveel dagen doorbraakbloedingen.
-zin heb ik niet meer sinds ik de pil pak. erg om te zeggen maar het is zo. toen we probeerden zwanger te geraken wist mijn vriend dan ook niet wat hem overkwam. ik had zin.
voor de rest eigenlijk niet veel alst maar ga misschien toch nog eens veranderen van pil zodat ik van die doorbraakbloedingen vanaf geraak.
groetjes

Link naar deze reactie
16/01/2008 @ 15:07

Yasminelle

Hoi,

Na echt alles geprobeerd te hebben is mijn vriendin opzoek naar de laatste optie: Yasminelle
Heeft iemand een idee hoe je in Nederland aan deze pil kan komen? Bij de apotheek lukt het niet (zelfs niet met recept) en ik heb geen sites gevonden om het te bestellen.
Wellicht zijn er wat Belgische lezers die advies hebben (ik begreep dat je 'm daar wel kan kopen).
Alvast hartelijk bedankt
Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 21:04

ysminelle
heej,
binnenkort begin ik voor de eerste keer met de pil en dat is yasminelle. Ik vraag me af of de groei van je borsten gestimuleerd word... Want ben een beetje bang dat er niet veel meer zal bijkomen.
Iemand ervaring?
THANKS
Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 21:15
d0rien

hallo David!!
Inderdaad yasminelle is te verkrijgen hier in Belgie...
Misschien kan je het via het net bestellen in belgie en juist over de grens gaan? Woon je ver?
GRoeTjes
Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 19:16

hallo,

sinds begin vorig jaar ben ik van Cilest overgeschakeld naar Yasminelle. Dat is vor mij goed verlopen. Bloedingen waren minder hevig, duurt ook maar max 3 dagen en de "vreetbuien" die bij maandstonden gepaard gaan zijn ook veel verminderd. Toch ben ik vandaag terug bij de gynae geweest omdat ik na mijn 2de zwangerschap (nu 2,5 jaar geleden) geen zin meer heb in sexuele betrekkingen. De gynae zegt dat dat komt door de pil in het algemeen. Een oplossing zou zijn, een spiraaltje. Daardoor heb je blijkbaar een hoger libido. Heeft daar iemand ervaring mee?
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]