hey goopy,
hoe is het met je? en met de kids? zijn ze al wat aan de betere hand?
hier gaat alles goed. de operatie van farouk is goed verlopen, alleen heeft hij de eerste 2 dagen echt afgezien. hij kon niet slikken en huilde echt de hele dag door. was zo zielig. hij heeft er dan ook nog 'n ontsteking bijgekregen in zijn oor en keel. maar daar neemt hij nu antibiotica voor.
ik ben de laatste tijd echt zo moe, is gewoon niet te doen. ik geraak maar niet vooruit, baal er echt van. hoop dat het over is zodra het wat mooier weer is.
op dit forum is het echt stilgevallen zeg. behalve wij twee komt er niemand meer mee kletsen. ik had nog verwacht dat we wat zouden horen van kimmy, maar ze zal het waarschijnlijk wel te druk hebben.
vandaag heb ik vier kindjes waarvan een nieuwe. er is er al ene hier, maar ze is samen met zinedine piet piraat aan het kijken.de volgende twee komen om 11u en de nieuwe komt om 13u.
binnnen 'n goede twee weken krijg ik er nog 'n nieuwe bij, 'n baby van ongeveer twee maanden. ik heb dan nog een plaats vrij en er heeft er ene gisteren gebeld ze komt maandag op gesprek.
en dan ben ik ook volzet. ik was eigenlijk al volzet maar er is er ene afgevallen omdat ze op haar werk haar vrije dag niet geregeld kreeg.
ik ga hier maar eens even ontbijten, heb nog niks gegeten of gedronken.
misschien tot later vandaag.
veel liefs rachida en de bende