< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » foliumzuur dubbele portie ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
foliumzuur dubbele portie ?
28/01/2008 @ 15:37
Lies

Hey,

twee pilletjes kan zeker geen kwaad...ik heb zelf 5 mg foliumzuur moeten slikken door mijn diabetes en de dagelijkse dosis is 0,4 dus is meer als de helft !
Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 10:32
__valerie__

Online Status Bekijk profiel
Hey T-ke (en alle andere natuurlijk ook )

Ja, het wordt inderdaad spannend, stond gisteren in de winkel Equiform en zag de zwangerschapstesten staan, kheb mij echt moeten inhouden om er nog geen te kopen aangezien ik dus echt wil wachten tot vrijdagavond anders kan ik mij 's morgens toch niet inhouden, echt zoals de kleine kindjes eh.
dus ja, zaterdagmorgen is het moment van de waarheid...

Ma ik hoop er ni te veel op... Moet wel zeggen, ik had hier mijn vruchtbare periode uitgerekend en da was 4/01-8/01 en tussen 7/01 en 09/01 ben ik "vrijwel" zeker dat ik mijn eisprong heb gehad want mijn linkse eierstok was gevoelig (daar zit een cyste en de dokter had mij al gezegd dat als mijn eisprong van die kwam, ik het een beetje kon voelen, hij zei ook dat het handig was als we kindjes wouden) en ik had de dagen ervoor last van "propjes" slijm... dus als ik dan wel degelijk mijn eisprong heb gehad en ik zou niet zwanger zijn, waar zit mijn eitje dan??? och ja, kga stoppen met zagen en aftellen naar zaterdag eh...

Hmmmm , da zwanger zijn of niet zijn eh, stekezot wor ik er van

xxxxxxxxxxxxxxxx

Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 11:36
jokske

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
lies waarom moest jij dubbele dosis hebben?

Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 21:43
T-ke

Online Status Stuur bericht
Hey Valerie,

Idd stekezot, ik heb al alles gevoeld wat er ook maar op zou kunnen wijzen dat ik zwanger ben, er is maar 1 probleem, het is onmogelijk dat ik zwanger ben, want ben nog niet lang genoeg foliumzuur aan't slikken dus nog geen poging gedaan om zwanger te raken.
Raar hoeveel je er toch aan denkt he. Had het nooit verwacht voor we er aan wouden beginnen. Lachtte soms zelfs met de mensen die er gek van werden en die aan niks anders meer konden denken. En nu ben ik er zelf zo eentje.
In ieder geval VOLHOUDEN tot zaterdag is de boodschap Want nu al testen zou mss te vroeg zijn en toch negatief aangeven, en da zou ook ni leuk zijn moest je toch zwanger zijn he. Dus zaterdagmorgen de wekker om 5 uur en TESTEN en dan hier hopelijk het goede nieuws komen vertellen

Groetjes

Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 11:48
__valerie__

Dag T-ke

Ongeloofelijk hoe erg ik mezelf in je verhaal herken. Voor wij eraan begonnen lachtte ik ook met de mensen die zo geobsedeerd waren om een kindje te krijgen.. En nu, zie mezelf... Mijn vriend trouwens ook, hij spreekt er niet zo heeeeel veel van maar aan de meeste dingen die hij doet of zegt, lijkt het of het maar normaal is dat ik nu al zwanger ben , khad hem ook gezegd dat als het zaterdag negatief was, er mss wel iets aan de hand zou kunnen zijn en hij zei : "maar nee, er zal wel niets zijn, mss wel goed nieuws" ... vond het wel lief...

Nu zijn de symptomen die wijzen op zwangerschap minder bij mij ofwel let ik er gewoon niet op dat bepaalde dingen op een zwangerschap zouden wijzen... vooral omdat ik zo veel schrik heb voor zaterdag denk ik, kan het echt moeilijk geloven dat ik zou kunnen zwanger zijn.... Heb wel nog altijd massa's last van slijm en ben ook dikwijls moe, af en toe mottig... En heb al 2 dagen het gevoel dat ik op een emotionele achtbaan zit ... Gisteren zou ik geweend hebben omdat mijn strijkijzer niet deed wat ik wou... pfff hormonen he!

Tis lief da iedereen zo zegt dat ik moet volhouden tot zaterdag, er zijn er ook die zeggen dat ze niet zouden kunnen wachten. Ja, moest ik een test in huis hebben, zou ik mss ook niet kunnen wachten... Of mss juist wel omdat ik zo schrik heb... Achja, zaterdagmorgen zal ik wel snel wakker zijn, kdenk dat ik mss om 7u al zal wakker zijn... Ik vroeg zo aan mijn vriend of ik hem zaterdagmorgen moest wakker maken, hij antwoordde mij dat hij wel wakker zal zijn... Het schatje van patatje

Bedankt voor de steun

xxxxxxxxxxx

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 17:06
SMDJ

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey iedereen

valerie
die symptomen die je verteld zijn allemaal mogelijke zwangerschapssymptomen

maar een vraagje ik had ook enkele rondes last van alle symptomen maar blijkbaar liegen de groeiende borsten nooit dus ja alsz je dat symptoom heb succes he

laat iest weten zaterdag he

Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 08:44
Iselha

Groeiende borsten zijn inderdaad een symptoom, maar die beginnen bij mij maaar rond de 3de maand. Wat betreft het uitblijven van de regels, kan het ook puur psychologisch zijn. Ik ken er genoeg, mezelf inkluis, die dagen en weken overtijd zijn gegaan omdat ze stiekem hoopten zwanger te zijn.Wil jullie niet ontgoochelen, maar als ik negatief testte was ik zodanig ontgoocheld dat ten laatste twee dagen nadien de regels er toch doorkwamen. De bevestiging dat ik dan toch niet zwanger was, was psychologisch voldoende om de natuur zijn werk te laten doen.
Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 15:40
T-ke

Online Status Stuur bericht
Hey Valerie,

Bijna zaterdag. Wij alvast;

Groetjes

Link naar deze reactie
02/02/2008 @ 13:01
Lies

Moest een dubbele dosis hebben omdat ons zoontje meer kans had op open ruggetje enzo...

grtjs
Link naar deze reactie
31/03/2008 @ 10:27
Keun

vraagje ivm met da foliumzuur...als je da neemt als je stopt met de pil, maar als je nu niet onmiddeklijk zwanger bent of je bent na een jaar niet zwanger, kan dit dan geen kwaad...

Kbedoel dan eerder dat u lichaam dat gewoon word en misschien meer nodig heeft dan?
Ondanks dat hier word gezegd dat u lichaam maar opneemt wat hij nodig heeft...maar speelt gewenning dan niet mee ?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]