< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » mamas omgeving laakdal

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
mamas omgeving laakdal
29/01/2008 @ 16:25

Ben een 23 jarige mama van een flinke dochter (Saartje) van 6 weken. Ik woon in Veerle en zoek andere mamas voor een toffe babbel en ervaringen uit te wisselen. Ik ben niet afkomstig uit veerle en ken hier daarom niet zo veel mensen.
Link naar deze reactie
03/02/2008 @ 10:06

Online Status Bekijk profiel
Hallo

Ben van Tessenderlo, en heb een zoontje van 8 maanden...
Maar met ons wil je niet vergelijke hoor. We hebben nog geen 2 weken normal kunnen leven met ons kindje, en tzit er zo direct nog niet in vrees ik.
We hadden een te snelle bevalling, en daardoor heeft ons schatje het KISS syndroom.
Ganse dagen wenne, niet kunnen slapen, en heel onrustig ih algemeen.
Nu, wanneer je thuis bent is dat op zich niet zo een probleem, maar ik ben terug aan het werk sinds 2.5 maand, en dat is echt wel heel vermoeiend wanneer je maar een paar uurtjes per nacht slaapt (na 8 maanden!!!)

Ik hoop in alle geval dat het met jouw en je kindje de betere weg uit gaat, en dat je volop kan genieten, want dat zat er bij ons niet in (weende 24/24u)

ALs je vragen hebt, mag je ze altijd stellen hoor.

Als ik je 1 belangrijk iets mag meegeven: in moeilijke tijden. Luister niet naar de mensen om je heen, ze weten het allemal beter, maar volg je eigen (moeder)gevoel. Ik zou willen dat ik dat eerder had gedaan, dan hadden we vele problemen knn voorkomen.
Altijd je eigen gevoel volgen meid!!!

Succes en tot gauw!!

Proficiat nog met je kleine spruit!

XXX
Wendy

Link naar deze reactie
03/02/2008 @ 21:35

bedankt voor de tips. Moet zeggen dat het hier allemaal wel meevalt. ons meisje is een heel rustige en begint zelfs al door te slapen snachts. dus hier zeker geen slaaptekort.
Leef wel met je mee, hoop voor jou dat het snel een beetje beter zal gaan. Want moeten gaan werken en niet kunne slapen gaat toch wel zwaar doorwegen. Ik ben gelukkig nog een maand thuis, kan ik nog volop genieten van mijn meisje.

Link naar deze reactie
23/02/2008 @ 19:04
Inge Willemen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi,
Ik woon in Eindhout, ik ben ook niet van hier afkomstig, maar woon hier nu toch al een jaar of 9, veel volk ken ik hier ook niet, wel van ziens aan de school.

Ik zie dat jullie nog kleine babytjes hebben , daar ben ik al even door de oudste is bijna 7 en de middelste 5 en de jongste is 3,5, ze gaan alle drie naar school zodat er wat meer tijd is om eens iets anders te doen dan te moederen.

Spijtig genoeg moet ik er al een eind aan maken want mijn jongste dochter wil mijn aandacht, het is wastijd en dan nog wat tv kijken en dan de bedjes in.
Ik kom zeker nog eens piepen.

Inge

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 12:04

hallo,
Ik ben Sigrid, 37 jaar en woon in Klein-Vorst. Ik heb twee dochtertjes, Hanne wordt donderdag 2, Jytte is bijna 9 maanden. Ik woon bijna 3 jaar hier in Laakdal. Ik ken wel al veel mensen hier, vooral via mijn man en ook omdat ik vorig jaar mee het bestuur van de gezinsbond ben ingestapt. Maar geen thuisblijfmoeders... Graag had ik iemand willen leren kennen met kindjes van ongeveer dezelfde leeftijd, om af en toe eens af te spreken zodat onze meisjes ook eens andere kindjes zien. En om wat ervaringen uit te wisselen.
groetjes
Sigrid
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]