[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/01/2008 @ 16:25 | Ben een 23 jarige mama van een flinke dochter (Saartje) van 6 weken. Ik woon in Veerle en zoek andere mamas voor een toffe babbel en ervaringen uit te wisselen. Ik ben niet afkomstig uit veerle en ken hier daarom niet zo veel mensen. |
| 03/02/2008 @ 21:35 | bedankt voor de tips. Moet zeggen dat het hier allemaal wel meevalt. ons meisje is een heel rustige en begint zelfs al door te slapen snachts. dus hier zeker geen slaaptekort. Leef wel met je mee, hoop voor jou dat het snel een beetje beter zal gaan. Want moeten gaan werken en niet kunne slapen gaat toch wel zwaar doorwegen. Ik ben gelukkig nog een maand thuis, kan ik nog volop genieten van mijn meisje. ![]() ![]() |
| 10/03/2008 @ 12:04 | hallo, Ik ben Sigrid, 37 jaar en woon in Klein-Vorst. Ik heb twee dochtertjes, Hanne wordt donderdag 2, Jytte is bijna 9 maanden. Ik woon bijna 3 jaar hier in Laakdal. Ik ken wel al veel mensen hier, vooral via mijn man en ook omdat ik vorig jaar mee het bestuur van de gezinsbond ben ingestapt. Maar geen thuisblijfmoeders... Graag had ik iemand willen leren kennen met kindjes van ongeveer dezelfde leeftijd, om af en toe eens af te spreken zodat onze meisjes ook eens andere kindjes zien. En om wat ervaringen uit te wisselen. groetjes Sigrid |
[Reageer]

mamas omgeving laakdal