< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » hoe veilig is de EVRA pleister

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
hoe veilig is de EVRA pleister
31/01/2008 @ 11:28
ilse

Hey meiden,

Ik ben sinds kort met de pil gestopt omdat ik daar echt heel veel hormonale last van had.

Nu heeft de gyne mij dus EVRA voorgeschreven en ik gebruik dit nu al 3 maanden en met succes. Tenminste ik voel me goed, heb geen hormonale schommelingen meer maar mijn man vertrouwd het zo niet.

Nu stel ik mij er soms ook wel vragen bij, zeker naar het einde van de week komen de hoekjes toch wat los of plakt hij soms niet meer zo goed.

Zijn er onder jullie die al zwanger zijn geraakt of die weten hoe betrouwbaar het wel is.

Volgens mijn gyne kan het allemaal geen kwaad en is het even veilig als de pil maar hoor het toch ook eens liever na bij jullie.

Alvast bedankt voor de info

Groetjes,
Ilse
Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 14:43
nathalie

Online Status Stuur bericht

hoi ilse,

Ik heb de evra pleister ong. 5 jaar gehad...

En ik moet zeggen: ben er echt heeeel tevreden over geweest.

Ik heb eerst ook de gewone pil geslikt maar werd daar precies ook altijd zo ziek van, heb ik bij de evra nooit gehad.

Hij blijft wel goed plakken hoor, de kantjes komen inderdaad wat los maar verder zou hij normaal gezien goed moeten blijven zitten.

Dat ik weet is ie er in die 5 jaar 1 maal er af gegaan, en dat was op vakantie in een ander land, bloedheet daar.. meteen een nieuwe plakken en probleem is opgelost.

Ben er al heel dikwijls mee naar de sauna of zwemmen geweest, en is telkens goed gegaan... dus maak je niet druk, hij is wel te vertrouwen.

Als er nog vragen zijn, ik hoor het wel!

groetjes nathalie.
Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 17:20
Saar

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey,

ik gebruik de Evra-patch ook al zo'n drie-tal jaren.
Ik ben er ook tevreden van.

Ik heb al een paar keer gehad dat hij doordat er een hoekje was losgekomen bleef hangen in mijn slipje en dat ik hem er zo per ongeluk af trok, maar gewoon een nieuwe hangen en het probleem was opgelost.

Ik had ook met de pil veel last van hormonale schommelingen en vooral veel migraine.
Dat heb ik nu niet meer.

Wij zijn net verhuisd en ik hoop stiekem dat ik gauw de Evra-patch mag laten.
Maar volgens mij, uiterst betrouwbaar!!

Groetjes
Saar

Link naar deze reactie
18/04/2008 @ 12:39
delphine v

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ik ben sedert enige tijd ook een evra-patch-gebruikster en tot nu toe best tevreden. het doorslaggevend argument bij mijn keuze was dat je er maar 1x per week aan moet denken. nu heb ik wel al een hele week uitslag op de bovenarm waar mijn patch vorige week zat, jeukt niet, ziet er alleen wat rood en geïrriteerd uit. vraag me ook af hoe ik het deze zomer ga doen: 2 weken vakantie in het zuiden, dus elke dag zwemmen, douchen, zweten... heb nu ook geen zin om elke paar dagen een andere te hangen, want zo goedkoop is het natuurlijk niet.
voor de rest een tevreden gebruikster hoor!
enne ... nog niet zwanger

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]