Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/01/2008 @ 15:37 Lies | Hey, twee pilletjes kan zeker geen kwaad...ik heb zelf 5 mg foliumzuur moeten slikken door mijn diabetes en de dagelijkse dosis is 0,4 dus is meer als de helft ! |
| 29/01/2008 @ 11:36 jokske ![]() | lies waarom moest jij dubbele dosis hebben? |
| 29/01/2008 @ 21:43 T-ke | Hey Valerie, Idd stekezot, ik heb al alles gevoeld wat er ook maar op zou kunnen wijzen dat ik zwanger ben, er is maar 1 probleem, het is onmogelijk dat ik zwanger ben, want ben nog niet lang genoeg foliumzuur aan't slikken dus nog geen poging gedaan om zwanger te raken. Raar hoeveel je er toch aan denkt he. Had het nooit verwacht voor we er aan wouden beginnen. Lachtte soms zelfs met de mensen die er gek van werden en die aan niks anders meer konden denken. En nu ben ik er zelf zo eentje. In ieder geval VOLHOUDEN tot zaterdag is de boodschap Want nu al testen zou mss te vroeg zijn en toch negatief aangeven, en da zou ook ni leuk zijn moest je toch zwanger zijn he. Dus zaterdagmorgen de wekker om 5 uur en TESTEN en dan hier hopelijk het goede nieuws komen vertellen ![]() Groetjes |
| 01/02/2008 @ 08:44 Iselha | Groeiende borsten zijn inderdaad een symptoom, maar die beginnen bij mij maaar rond de 3de maand. Wat betreft het uitblijven van de regels, kan het ook puur psychologisch zijn. Ik ken er genoeg, mezelf inkluis, die dagen en weken overtijd zijn gegaan omdat ze stiekem hoopten zwanger te zijn.Wil jullie niet ontgoochelen, maar als ik negatief testte was ik zodanig ontgoocheld dat ten laatste twee dagen nadien de regels er toch doorkwamen. De bevestiging dat ik dan toch niet zwanger was, was psychologisch voldoende om de natuur zijn werk te laten doen. |
| 01/02/2008 @ 15:40 T-ke | Hey Valerie, Bijna zaterdag. Wij Groetjes |
| 02/02/2008 @ 13:01 Lies | Moest een dubbele dosis hebben omdat ons zoontje meer kans had op open ruggetje enzo... grtjs |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

foliumzuur dubbele portie ?

)
echt zoals de kleine kindjes eh.
Want nu al testen zou mss te vroeg zijn en toch negatief aangeven, en da zou ook ni leuk zijn moest je toch zwanger zijn he. Dus zaterdagmorgen de wekker om 5 uur en TESTEN
en dan hier hopelijk het goede nieuws komen vertellen
, khad hem ook gezegd dat als het zaterdag negatief was, er mss wel iets aan de hand zou kunnen zijn en hij zei : "maar nee, er zal wel niets zijn, mss wel goed nieuws" ... vond het wel lief...
... Gisteren zou ik geweend hebben omdat mijn strijkijzer niet deed wat ik wou... pfff hormonen he!