[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
04/02/2008 @ 15:57![]() | Bij mij precies hetzelfde! ook zwanger geworden door direct na mijn ms te klussen! Veel succes, hopelijk ben snel zwanger! Groetjes Karin |
| 04/02/2008 @ 16:12 Eveke85 ![]() | Heeyyy! Alvast bedankt voor de reacties! Ik hoop dat het ook snel "raak" zal zijn! ![]() |
| 05/02/2008 @ 19:25 Mieke ![]() | Zullen wij dit volgende maand ook eens toepassen ![]() Hopelijk werkt het he.. Eveke85 ik duim alvast voor jou Marije25 proficiat met ![]() |
| 19/02/2008 @ 18:25 SMDJ ![]() | hey iedereen klusde we vanaf dat de ![]() weg waren r-tot dat ze terug waren om de 48 uur dus om de 2 dagen ![]() |
| 29/03/2008 @ 14:46 Stien ![]() | Volgens ik heb gelezen zou temperatuur hoog moeten blijven. Als hij weer zakt is het niet raak... Groetjes S Ben deze maand ook pas begonnen met temperaturen... |
[Reageer]

Wanneer het best "klussen" ???
Ik dacht misschien 3 dagen ervoor, de dag ervoor, en de dag erna??? Ze zeggen dat het zaad beste is met 2 dagen tussen hé!
. Wij zijn al gestopt met de pil maar willen pas in april gaan proberen om zwanger te worden! Ik moet nog in mijn trouwjurk passen in juni, daarmee 

) hij kan zien waar het eitje zit, hoe groot het is en wanneer je +/- je eisprong zal hebben. (wij hebben dat ook gedaan en zo te weten gekomen dat mijn eisprong later is dan 14dagen)
. Nu het klopt allemaal wel, en je kan zo proberen het geslacht te beïnvloeden, maar ik zou er mijn bonen toch niet op te week leggen.