Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]
< vorige pagina [Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/02/2008 @ 14:44 hope ![]() | hoe is het hier met iedereen precies hard aant oefenen, gelijk hebben jullie dames ga er maar voor en laat af toe iets van je weten hé |
| 05/02/2008 @ 19:55 sofie | We gaan nu volop klussen ![]() Aangezien het de 2de ronde is ben ik al iets minder zenuwachtig als de 1ste ronde. Onze relatie is echt klaar voor een baby maar ik vond het vorige maand toch een beetje raar om zo voor de eerste keer 'onbeschermd' te klussen .Ik had vroeger ook altijd zoiets van ik wil bevallen in mei of juni, dan ben ik thuis tijdens de zomermaanden. Maar geef nu toe, zo schitterend weer is het de voorbije zomers nu ook weer niet geweest hé. En als ik het forum hier bekijk is het zelden van de 1ste ronde prijs dus plannen is dan iets moeilijker. Ik heb een vriendin die haar eisprong voelt en die is dus wel van de 1ste keer zwanger. Ik zou zelfs niet weten hoe een eisprong voelt. Alé dames vol goede moed naar de klusperiodes ![]() |
05/02/2008 @ 20:05 ![]() | Hoi dames Ik heb eens een vraagje hoe voeg ik mij bij het lijstje. Wij zijn namelijk bezig voor onze 4de spruit. Wij beginnen aan onze 2de ronde. Groetjes |
| 05/02/2008 @ 20:18 sofie | Hoi Cindy, je hoeft enkel deze lijst te kopiëren en dan te plakken in uw antwoord. Je typt uzelf dan maar ergens tussen liefst in volgorde. Helena, 28 jaar, 1e kindje, 3e ronde, NOD 29/01 Eve, 24 jaar, 1e kindje, 2e ronde, NOD 02/02 Sandra,26 jaar,3e kindje,7e ronde, NOD 04/02 Ann , 27 jaar , 7de ronde , NOD 11/02 Astrid, 28 jaar, 4e kindje, 1e ronde, NOD 17/02 Sofie, 25 jaar, 1e kindje, 2e ronde, NOD 20-02 Hope, 24 jaar, 1ste kindje, 6de ronde, NOD 22-02 Sanne, 22 jaar, 1e kindje, 9e ronde, NOD Eind februari |
| 06/02/2008 @ 10:25 hope ![]() | weer een paar nieuwe onder ons precies. Welkom. NOD is inderdaad niet ongesteld dag. veel succes dames. |
| 20/02/2008 @ 10:37 hope ![]() | hoe zit het hier dames, ik hoor zo weinig. Allemaal zo hard aan het oefenen??? Laat af en toe eens iets weten hoe het is hé Greetz |
| 04/03/2008 @ 15:48 oem 3isaa | Voor mij is het even klaar dames. Ik kap even met mee typen. ik hoop dat jullie snel zwanger zijn! veel liefs Amina (oem 3isaa) |
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
[Reageer]

Wij gaan voor oktober 2008, jij ook?!

.