< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Truieneers!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
11/02/2008 @ 11:00
falke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo hallo!!

Wat een brok om in te halen. Tja als het mannetje thuis is, heeft hij niet graag dat ik achter pc kruip. Begrijpelijk natuurlijk. Nu is hij in Hasselt de tegeltjes voor in de keuken halen, dus kwam ik eens even piepen.

Wij verbouwen hier ook terwijl we erin wonen. Maar niet zoveel tegelijk. We hebben onze kamer en Marte haar kamer volledig af. Dit jaar moeten nog 2 vensters vervangen worden en wil ik de keuken afwerken, maar met die auto nu te moeten kopen, zal ik eerst mijn rekening eens moeten maken. De rest moet wachten tot er geld is, zo simpel zal het zijn. We hebben nog veel werk, maar zitten droog en warm. Dat is voor mij het voornaamste.

Voor kerstmis hadden we ook een cadeaubon gekregen voor een fotoshoot van Marte, maar de fotograaf raadde aan te wachten tot ze zelfstandig kan zitten, zo kan hij meer variatie brengen in de foto's, dus doen we dat maar he .

Ik weet niet wie de oudste en jongste is, ik weet wel dat ik nog maar 1 kindje heb en dat dat nog eventjes zo gaat blijven, dus Chantal ik ga je nog niet zo snel inhalen. Mijn echte naam is trouwens Giede voor de geïnteresserden. Falke is de naam van mijn hond

Zwangerschapskilo's?? Waar?? Nee daar heb ik echt geen last van. Ben in totaal 16 kilo bijgekomen. Heb er daar nu nog 1.5 van over en daar lig ik dus echt niet van wakker. Mijn man heeft me trouwens altijd te mager gevonden, dus voor hem moet ik die zeke niet kwijt en ik voel me goed in mijn vel dus. Binnenkort als ik terug ga werken, zal je ze der eens zien afvliegen. Op de drukke momenten haal ik nog 55 kilo. Dus voor diegene die geïnteresseerd zijn, LEER VOOR VERPLEEGSTER.

WELKOM MIEKE!!. Mag ik vragen waar je wel vandaan komt? Ga je in Sint truiden bevallen?? Ik zal allessinds in gedachten mijn vingers voor je kruisen, want als ik het echt moet doen, zal hier in huis niet veel kunnen gebeuren.

Dames ben er terug mee weg.
Saluut en de kost

Link naar deze reactie
11/02/2008 @ 12:43
Maren

Online Status Stuur bericht
Hoi,

K'tje lukt het wat met je terras?
Wel fijn dat je zo'n goede band hebt met je broer en zijn vriendin. Maar het is dan wel jammer dat ze zo ver weg wonen natuurlijk (ik weet wat dat is ). Dan kan je natuurlijk niet zomaar eens vlug eventjes binnenspringen. Ik probeer in het weekend altijd van zaterdag op zondag naar mijn ouders in Balen te gaan zolang we nog niet in het huis wonen.
Vanaf de moment dat we ingetrokken zijn, zal het 1 keer per weekend (zaterdag of zondag) naar hen gaan zijn, of zij naar ons of ons zus. Zodat we elkaar toch (bijna) elk weekend zien.

Wat betreft het baby'tje, daar gaan we nog even mee wachten.
Zoals ik al zei zijn we volop aan het verbouwen, en gaat nu dus elke euro die we verdienen naar dat huis. Zolang dat nog zo is, wil ik er niet aan beginnen (hoe graag ik ook zou willen). Mijn vriend wil trouwens nog een jaartje of 2 à 3 profiteren van ons getweetjes. Ik ben nog maar 21 dus, das nog jong he. Hoewel het toch al begint te kriebelen in mijn buik, ga ik gewoon mijn vriend zijn planning volgen. Ik denk dat dat op lange termijn het slimste is.

Geniet nog van het mooie weertje!

XxX
Maren
Link naar deze reactie
11/02/2008 @ 13:05
K'tje

Hihi, die 4m² is ook weer proper.
Heb er wel van genoten, zo even staan schrobben in het zonneke. Heb onze Wout zijne zandbak ook eens onder handen genomen.
Zou graag deze zomer een fatsoenlijk tuinstel kopen.
Als mijn ventje dan 's zondags gaat skydiven, kan ik ten minste buiten zitten en van het mooie weer genieten. Ipv altijd maar ergens naar toe te gaan.

Maren, goed dat jullie er zo over nadenken.
Bij ons is het allemaal nogal snel gegaan, na 3 maanden was ik namelijk al zwanger!
Pas op hoor, ik zou onze Wout voor geen geld van de wereld meer kunnen missen. Maar onze papa-mama-relatie is beter dan onze vriend-vriendin-relatie en dat knaagt soms toch hoor. Inderdaad geniet nog maar even van jullie 2tjes.

Falke, hier ook een ventje dat het op zijn heupen krijgt als ik achter de computer zit als hij thuis is.
Maar o wee als ik eens een opmerking maak dat hij er wéér achter zit.
Ach ja, mannen hé...

Link naar deze reactie
11/02/2008 @ 15:31
MamaSofie

Dag dames!

Pff wat een dag heb ik al... Robbe is al van vanmorgend ambetant. Nix is goed, altijd boos wenen (hij dus, niet ik )
Nu slaapt hij eindelijk even, dus kom ik zo stil mogelijk nog es forummen.
Om 13u30 zijn ik en robbe efkes in de wijk gaan wandelen. Toen we terugkwamen was het tijd voor het fruitpapje, dus heb ik hem efkes in zn park gelegd zodat ik de pap kon maken. Ma meneerke weende natuurlijk de ganse tijd, en kmoest dus regelmatig es gaan zien. Kwas peerkes aant mixen voor hem, in ne maatbeker, en khad efkes de staafmixer in de maatbeker gelaten om rap naar Robbe te gaan zien. Hoorde ik natuurlijk ne enorme knal: alles op de grond gevallen -> OVERAL fruitpap Op de grond, op de muren en op de keukenkasten. Dus dan alles opgeruimd en helemaal opnieuw begonnen, terwijl robbe bleef wenen. Tijdens zn fruitpap was hij tussen de lepels door aant wenen omda het ni rap genoeg ging. En nu slaapt em dan, natuurlijk na nog ewa geweend te hebben
Toen zn fruitpap nog wa aant zakken was heb ik dan maar de keuken gedweild, en begon ik t afwasmachine leeg te maken. Wilde ik er iets uit nemen, snij ik mijne vinger aan een scherp mes dat erin lag. Grrrr... Khoop in ieder geval da robbe minstens een uurke gaat slapen, dan krijg ik nog iets gedaan, en dan is em misschien ewa beter gezind.

Chantal, van zodra ik de foto's heb scan ik ze in en zet ik ze op de babywebsite Ist ondertussen al beter met lara? Is ze naar t kleuterklasje kunnen gaan of heeft ze nog nog fel krampen?

En K'tje, hoe was (is) je vrije dag?

Giede, wat goed dat je je zwangerschapskilo's zo vlot bent kwijtgeraakt. Ik hoop niet meer om de 59kg te halen, ben al lang blij met alle beetjes die eraf gaan! Trouwens, in een creche met 20 peutertjes werken (=spelen, dansen, springen, lopen,...) is ook enorm goe voor de conditie! Maar dat doe ik dus niet meer, en met robbe kan ik zo nog niet ravotten

Mijn naam is trouwens sofie, maar dat zal iedereen wel weten aangezien mijn nickname. Maar ik denk wel dat Fie ook sofie noemt. Lekker ingewikkeld

Zo, maar effe verder 't afwasmachine leegmaken, zo stil mogelijk!
Tattaah!

Link naar deze reactie
11/02/2008 @ 15:37
Mieke

Heeft er iemand ervaring met temperaturen?
Groetjes

Link naar deze reactie
11/02/2008 @ 16:10
falke

Hellow,

Ja Sofie, het is uw dag niet precies. Marte ligt nu in haar park tegen haar mobiel te resenneren. Heb haar al helemaal anders kunnen aandoen, omdat net toen ze in haar schommel zat, ging mevrouwtje kakken, waardoor ze door de schommelbeweging volhing tot in haar nek. Heb ook nog niet veel kunnen doen, want ze slaapt niet zoals anders. Doordat mijn man thuis is, is hier natuurlijk veel meer leven in huis dan normaal en de hond blaft haar telkens terug wakker. Nu ze lijkt me ook niet echt moe, ze is braaf.

K'tje over mijn ventje kan ik niet klagen, hij is informaticus van beroep, dus als hij thuiskomt heeft hij niet meer echt behoefte om achter pc te kruipen .

Mieke ervaring met tempen is veel gezegd. Ik heb het gedaan, maar je moet dat dus 3 maanden doen en dan de resultaten voorleggen aan je gyne. Voor die 3 maanden om waren, was ik zwanger dusja. Je moet elke morgen doen voor je opstaat en dus ook op hetzelfde uur.

Ik zou toch wel eens willen weten wat er zo lekker is aan mijn dochter haar vuist? Ik denk dat ik ook eens zal moeten proeven

Daaaag

Link naar deze reactie
11/02/2008 @ 20:58
LaraLien

K’tje, wat leuk dan ben ik dus niet de oudste met mijn 24 jaartjes. Maar ik ben dan wel de geen met het oudste kindje. Nana... dat kan ook wel tellen hé! Jippiiee jahee dus! Nieuwenhoven, zijn wij nog maar pas gaan wandelen. Die buitenlucht is goed voor de kinderen hé. Het is weer een héél mooie dag geweest vandaag hé.... zo prachtig weertje, is precies al Lente hé! Die mag nu wel gaan komen hé! Mag ik even nog is vragen wat er met Wout zijn oogjes is? Ook al wel goed dat jij zo’n goeie band hebt met je broer, ik heb dat ook met mijn broer... en met mijn zus!!! Fijn hé... vroeger waren we wel regelmatig kan en hond mijn broer en ik, maar met de tijd is dat verminderd hé! Ouder en wijzer zeker? Staan poetsen op je terras, moet ik hier ook doen deze donderdag... DRINGEND ZELFS!!!

Maren dat is wel fijn die goede band met je zus. Ik kwam van Maasmechelen naar hier, en de aanpassing is ook goed meegevallen. Kende al één meisje via het forum (laatste tijd nog maar weinig contact mee) en mijn zus woont hier, en mijn vriend zijn neef ook in Engelmanshoven. Dus echt alleen zijn we niet. En ja ik heb ook zo’n goede band met mijn oudere zus. Zalig gewoon dat je zo goed op iemand kunt rekenen hé. Ik ben dan wel een nakomertje enz, maar toch kan ik altijd bij haar terecht hé! Daarom is zij ook de meter van ons Lara, en haar oudste is de meter van ons Carolien! Fijn dat jullie er zo over denken... hopelijk komen dan alle dromen nog uit hé! Maak maar eerst dat droomhuisje in orde hé.

Falke, ja onze mondjes staan niet stil, en zo’n ventje dat niet graag heeft dat je aan de computer zit terwijl hij thuis is, heb ik hier ook zitten hoor... maar als hij er aan zit moet ik niet teveel zagen hé! Mannen éh, een ras apart hé! Ook volop aan de verbouwingen bezig... heeft ieder zijn eigen huisje hier al? Goh wij nog niet... allee jij gaat mij dus nog niet snel inhalen. Holé, ik blijf aan kop met mijn twee schatjes wat leuk zeg!!! Ah ja daar zit wel iets in wat de fotograaf zei. Ik zou ook wachten dan hé! Dan zijn de foto’s al wat leuker, kunnen ze inderdaad meer doen hé! Oei, jij hebt ook je werkje dus gehad met u Marte, met haar mooie volle pamper... KUCH!

Fieke, ja dat is goed! Zodra je ze hebt inscannen en laten zien hé! Heb jij ook een babywebsite? Welke is dan de link als ik dat mag vragen, mss weet ik dat wel ofzo, maar toch voor de zekerheid.
Misschien is Robbe met tandjes bezig dat hij daarom zo lastig is geweest, of gewoon het weer hé. Maar ja, iedereen heeft wel eens een slechte dag hé! Amai dat was mij nog al een fruitpapkwestie daar, goh ’t is jou dag niet echt geweest éh meid. Maar hupsakee, morgen nieuwe dag en beter hé!

Mieke, tempen géén ervaring mee. Sorry meid, anders eens googelen hé!?

En over zwangerschapskilo’s gesproken.
Ik ben eerst bij Lara 6 kilo afgevallen en dan die 6 terug bijgekomen, en uiteindelijk nog is 16!
Na een kleine drie maanden was alles weg... hoe ik weet het niet!
Bij Lien ben ik eerst 8 kilo afgevallen, daar héél lang overgedaan dat terug te krijgen, en dan nog minder lang gedaan om 21 kilo bij te komen, en nog minder lang moeten doen om dat weg te krijgen! Ik weet nu zelfs 1 kilo minder dan voor de zwangerschappen. Hahaha...
Vandaag Lara’tje terug naar ’t klasje geweest. Is héél goed meegevallen, ze heeft alles van A tot Z uitgelegd aan de juf. Goh ze had zelfs woorden te kort en sloeg haar adem over met praten... haha!
Carolien heeft een drukke morgend gehad, door haar tandjes wat doorkomen, maar voor de rest heeft mama toch goed haar poets kunnen doen, alles is weer netjes proper!!! Jippiee !!! Goe gedaan dus! Zijn nog even over de kermis geweest en dan naar huis gekomen. In badje en in bedje gelegd... samen zijn ze naar dromenland vertrokken met hun beertjes in hun armpjes!!!

OP http://www.netlog.com/Baby_Celebrian kun je ons volgen hé!

xxx

[Laatst gewijzigd door LaraLien - 11/02/2008 @ 20:59] - Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 07:54
Fie

Heyhey

Amai jullie zijn tetterkonten. Ik heb nogal mogen bijlezen.
En ben ook weer de helft vergeten. Zwangerschapdementie zekers

We zijn blijkbaar niet de enige die aant verbouwen zijn.
Het er inwonen valt op zich wel mee, ik word alleen horendol van al dat stof dat dat met zich meebrengt. Poetsen dat heeft gewoon nut. Als ge gepoetst hebt, de volgende dag zie je er al niks meer van. Frusterend.

Fieke, ik ben dus ook een Sofie zoals je al doorhad. Maar tis beter dat ze ons Fie en Fieke blijven noemen anders gaat het wat ingewikkeld worden vrees ik.

K'tje, wil het wat lukken met de drupjes.

Mieke, welkom.

Wel fijn dat iedereen zo een goede band heeft met broers en zussen.
Ik heb een jonger zus maar de band tussen ons is niet echt optimaal. Misschien omdat ze soms echt nog een kind kan zijn en ik al volwassener ben. Serieus zijn kan die niet echt. Een zot geval eersteklas.

Zwangerschapskilo's daar ben ik dus ook bang voor he. Vorige keer was ik al 8kilo bij en vrijdag zal ik horen wat het nu is. Ik vrees dat het 10 of 11 zal worden. Nochthans snoep ik niet zoveel maar mijn buik is echt enorm en ik hou ook veel vocht vast.
Ik hoop dat ik na de bevalling het meeste terug kwijt geraak. Want ik ben zo al geen mager.

Zondag iets leuk opgemerkt. Ik lag plat op mijn rug in bed met mijn buik bloot. Ons prutske veranderde van positie en ge zag mijn buik zo meegolven. Schattig om te zien.
Sinds dan zie ik af en toe mijn buik bewegen als prutkse aant stampen is. Zo lief.

xFie

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 10:41
MamaSofie

Hoihoi!

Mieke, heb totaal geen ervaring met temperaturen. Heb wel ovulatietesten gebruikt, maar die klopte langs geen kanten. Volgens de test had ik in december 06 geen ovulatie, en toen ben ik toch zwanger geraakt

Gieke, hier ook zo ene die zn handje lekker vindt. En niet alleen zn hand, robbe wil alles in zn mond steken! Kmag em geen kus geven of hij doet zijne mond wijd open om es te proeven

Chantal, Robbe zn babysite is http://robbehaven.babysite.be
Kga strax es zien op uw site, ma robbe slaapt, dus kan ik sebiet efkes wa huishouden doen.
T ventje heeft trouwens geslapen tot 08u30, zalig voor mij, want ik heb dus ook wa langer kunnen slapen.

Tja, over die goede banden met broers en zussen, ik heb geen of nauwelijks contact met mijn broer, dus kan er niet over meepraten...

Fie, geweldig hè, als die buik zo meebeweegt! Ik heb er nog een filmpje van, toen Robbe dat in mijn buik deed
Kan ik misschien ook es op de babysite zetten...

Groetjes!!!

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 11:06
LaraLien

Mijn aapjes hebben ook een babysite: http://laralien.dreumessite.be
en dan nog die netlog hé!!

Allee ik reageer later wel!
Ik moet nu even iets doen... een nuttige boodschap lossen!

Whahahaa

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 11:09
falke

Hallo dames,

Vandaag is het het grote moment, want mag ik mijn contract gaan tekenen. Gelukkig komt mijn mama speciaal af om op Marte te passen. Zo kan ik toch gerust afrijden.

Marte heeft ook een babysite, maar ken die niet vanbuiten. Ik zal dat straks eens aan mijn man moeten vragen. Ik beheer de site wel, maar dat is via een ander adres.

Fie, ons Marte was ook altijd heel actief in mijn buik, ik kan daar uren naar kijken en voelen en nu is het een heel braaf kindje dus op hoop van zegen voor jou he. Weet je trouwens al wat het wordt??

Laralien, wij wonen nu al 2 jaar in ons eigen huisje en hebben dat voor een redelijk schappelijke prijs kunnen kopen, dus ik mag niet klagen. Daarvoor hebben we een half jaartje gehuurd in Gingelom, maar omdat dat meer miserie was dan iets anders, hebben we na 1 maand huren ons huis gekocht. Nu betalen we iets meer aan lening dan toen aan huur, maar is het wel volledig voor ons eigen nestje en niet om iemand anders rijk te maken zal ik maar zeggen. We hebben nog wel werk eraan, maar zijn nog niet ongeduldig

Zo ik ga nog wat verder kuisen voor mijn ma er is

Groetjes van mij en ons Martje

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 13:34
LaraLien

Wat een weertje!!!

Haha... lekker genieten!

Ik straks wandelen als ik de kindjes ga halen!

...

Falke, inderdaad ja, als je een lening afbetaald weet je waarvoor je afbetaald natuurlijk.

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 14:25
Maren

Hoi dames,

vandaag weer een schitterende dag precies. De zon schijnt volop door het raam van mijn bureau, amai.
Laralien (en de anderen die thuis zijn) geniet er maar van!
Ik denk da ik straks na het werk ook es naar de winkelstraat ga, dan ben ik toch even buiten geweest. Ik heb die bon van het nieuwsblad gespaard voor 40% korting op reuk en denk da ik die sewes ga halen se.

K'tje: Ik kan begrijpen als je na 3 maanden zwanger geraakt bent dat je me dan de tip geeft om eerst wat alleen te blijven. We zijn al wel een dikke 4 jaar samen, maar wel 4 jaar met niks dan miserie. Alé das een groot woord zanne, maar we hebben tot nu altijd al op onze frank moeten letten, en binnen een maand of 4 à 5 gaan we het wrschl wat ruimer krijgen en dan wil ik echt eens wat meer van het leven genieten. Binnenkort is het te laat misschien, en dan heb ik gans niks gehad. Ons moeke zei het vorige week nog tegen mij, dat Kristof en ik meer met elkaar moeten gaan doen. We hebben nu afgesproken om elke maand 1 keer onder ons 2 iets leuk te doen. En nu zaterdag gaan we dus naar de sauna. Das echt relaxen! Kijk er al naar uit!

Fieke: Gaat het vandaag wat beter met Robbe? Want gisteren was precies zijn dagje niet? En dat van jou ook al niet met dat morsen en je vinger snijden. Je kan dat hebben zo van die dagen dat alles tegenzit he!

Fie: Dat stof is inderdaad om gek van te worden. Ik heb medelijden met je dat je daar moet inzitten. Hoe lang duurt het nog denk je voor je ervan verlost bent?
Als ik naar ons huis ga, dan moet ik altijd slechte kledij aan doen, want als je daar binnengaat hang je gegarandeerd vol. Ik hoop maar dat ik dat ooit terug proper ga krijgen...

Giede: fijn dat je je contract mag gaan tekenen! Dan ben je zeker dat je je auto niet voor niets hebt gekocht . Wanneer ga je terug beginnen werken?

Alé ik ga jullie terug laten!
Groetjes,
Maren
Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 15:19
LaraLien

Ah Maren wat uur ben je van plan te gaan?
Hihi... ik kan u tegen komen dan!!!

Hihi

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 19:57
MamaSofie

dag dames

Robbe is al van 17u30 aan het schreeuwen da't nimeer normaal is. Hij werd van zn dutje al schreeuwend wakker, en duwde met zijne vinger tegen zn tandvlees vanboven. Dan heb ik hem 2 suppokes gegeven en tandgel op zn tandvlees gedaan, want hij moest braken omda hij zo moest wenen. Zn tandvlees (gehemelte) is helemaal rood en opgezwollen, Tom zegt da hij ook bloed zag. Ma is da van tandjes? Zo fel schreeuwen, da heeft em alleen al gedaan toen zijne slokdarm verbrand was door de reflux
Normaal moest hij nu al in zn bedje liggen, ma da ging dus van geen kanten. Kheb em in zijne pyjama in de schommel gezet, en daar is em nu door pure uitputting in slaap gevallen, terwijl hij in zijne slaap snikt.
Tom heeft nr de huisarts gebeld, om 20u45 mogen we nog rap gaan.

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 21:00
LaraLien

Fieke, ik duim dus hard mee dat er niets ergs aan de hand met je ventje! En dat het hopelijk inderdaad alleen maar tandjes zijn, en dus niet opnieuw zijn slokdarmpje! Arm prutske... maar als hij echt zo krijst gelijk jij beschrijft dan zal hij wel echt PIJN hebben hé! Ben even op de site gaan zien, maar dan liep de computer vast en kreeg ik WEER een blauw schermpje te zien... hihi! Morgen nog is doen!

Maren, ben je nog in het stadje geraakt? Ik ben nog gezellig gaan wandelen in de stad nadat ik de meisjes had gehaald en dan was Lara beetje lastig. Maar ja we zijn weer door deze dag heen geraakt en we staan nog recht (ook al zit ik nu op mijn stoel) hihi!

Falke, en is dat contract getekend geraakt? En over wat contract zijn we dan bezig? En hoe en waar en waarom en wanneer? Hoeveel kamers hebben jullie in u huisje? En hoe gaat het met je meisje? Vindt die naam toch wel speciaal zijn hoor! Lijkt op Myrthe en Maité... maar dan samen gevoegd hé!

Fie, ik ben ook een zot geval eersteklas zuh! Maar ik kan wel als het moet serieus zijn. Hihi... maar ja hoe groter het verschil in de leeftijden is, hoe moeilijker dat zal zijn zeker? En maak je toch is niet zo ongerust over die kilo's. Je krijgt zoiets moois in de plaats en dat is toch het belangrijkste hé!!! En ja als je erop let dan zie je wel dat je buik beweegt... heb zo'n filmpjes van als ze bij stampte!

Allee hier was het weer een rustige dag omdat de kindjes weg waren hé!
Maar voor de rest toch maar mijn terras wat opgekuisd...
EN NU MAG DE LENTE KOMEN !!!!

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 23:05

Hallo,vanwaar zijn jullie allemaal?ik ben van walshoutem hoop dat ik hier welkom ben.ken nog geen volk hier ben van leuven naar hier gekomen mijn schoonmoeder woont hier en mijn vriend wou brian niet in leuven opvoeden.zou graag iemand leren kennen hier ben 20jaar en mijn zoontje is 2maand oud.bij welke gyn.zijn jullie geweest ik bij dr.eerdekens.en dr.sonnaville heeft mijn bevalling gedaan want ben op een zondag bevallen.hoop hier mss iemand te leren kennen want voel me eigenlijk wat alleen.ben zielig aan het doen maar had in leuven veel mensen da ik kenden en hier ken ik nog niemand.x x x melissa en brian

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 08:06
Maren

Goedemorgen!!

Fieke: ocharme Robbe! Dat moet echt wel zielig zijn om hem zo te zien wenen, en wetende dat je dat ventje niet kan helpen, moet je echt machteloos doen voelen. Wat zei de dokter? Zijn het zijn tandjes?

Laralien: ik heb gisteren om 16u nog crisisvergadering gehad hier opt werk, en daardoor was ik pas om 18u15 thuis, te laat dus om nog de stad in te gaan. Is echt wel zonde, zal dus zaterdag maar proberen te gaan. Ik heb wel goed nieuws gehad gisterenavond nog. Vanaf april krijg ik een ander project, namelijk DHL Maastricht. Das wel wat dichter bij als Diegem nu. Weet iemand hoe lang je daar ongeveer over rijdt?

Melissa: Welkom hier! Kan je me even wat uitleggen waar Walshoutem ligt? Ik woon ook nog maar pas in Heers. Ik ben oorspronkelijk van Balen. Ik weet dus dat het vervelend kan zijn dat je niet veel volk kent van in de buurt. Maar dat betert wel met de tijd! Alé, da hoop ik toch .

Zo, ga aan mijn werkdagje beginnen.
Tot straks of morgen!

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 08:44
MamaSofie

dag dames

Ik ben moe!!! Door al die toestanden gisteren ben ik nu stikop Maar gelukkig gaat het met Robbe weer beter.
De dokter vond niks, dus waarschijnlijk tandjes. Kwist dat baby's daar last van konden hebben, ma om 3 uur aan e stuk te krijsen alsof zn leven er vanaf hangt, kwist ni da't zo erg kon zijn! Normaal moet Robbe rond 19u30 - 20u gaan slapen, ma da is dus ni gelukt. Toen we terugkwamen van de dokter heb ik em maar in zijne schommel gezet, en heeft hij daar geslapen tot zn fles van 23u.
Ma goe, nieuwe dag, nieuwe moed. Kbegin stillekes aan wel content te zijn da'k vrijdag nog es e dagske naar school moet, das e dagske rusten voor mij

Melissa, ik ben afkomstig uit Landen, en woon nu in st-truiden. Ik ben 24 jaar.

Trouwens, Chantal, ik ben een paar daagjes ouder als gij, ik ben van 5 september 83 Kben op de website van uw dochterkes gaan zien, kheb t gastenboekske getekend, en Robbe in hun vriendenlijst gezet

Robbe is volgens mij terug in slaap gevallen (in zijn bedje dan nog wel!) dus kga al stillekes ewa huishouden doen. Hoop da 't nog goei weer is vandaag, dan kunnen we ons dagelijks wandelinsgke strax weer maken.

Dada!

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 08:57
Fie

heyhey

Sorry als ik niet op iedereen reageer maar het is hier vrij druk op het werk. Dus veel tijd heb ik niet.

Gieke, proficiat met het tekenen van je contract en ook nog met je autootje he. Het geslacht weten we al en ik heb het wel al eens vermeldt maar aangezien jullie van sint-truiden en omstreken zijn is de kans groot dat jullie vrienden/familie van ons kennen en daarvoor willen wij het geslacht geheim houden.

Chantal, ik ben ook eventjes op de netlog geweest maar heb niet getekend geen tijd gevonden. Was het wel van plan.

Melissa, walshoutem daar passeer ik elke dag om naar het werk te rijden (Ik rij via N80 naar E40 naar leuven). Ik ben van Kerkom. Dat is juist voorbij gingelom. Welkom.

Maren, ik hoop dat het over een klein 2 maand gedaan is met de verbouwingen maar ik vrees ervoor. Vandaag wordt weer een pleisterwerken gedaan dus als ik straks thuiskom is gans het huis weer vuil want die letten daar niet op. En dan kan ik vanavond nog een gans huis poetsen
En dat valt me wel zwaar. Vroeg opstaan,8u werken, thuis komen en dan nog zoveel werk hebben, meer als een normaal huishouden. En dat in combinatie met een zwangerschap is niet ideaal maar we hebben ervoor gekozen en we moeten erdoor.

Fieke, gelukkig is het dan toch zijn tandjes en niks erger. Ik kan het best geloven dat je nu stikop bent en Robbe zal dat waarschijnlijk ook zijn.

xFie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >