[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/02/2008 @ 16:45 Marjolein | Dat blijft gewoon heel moeilijk om te voorspellen hoor. Al vanaf een week of 6 merkte ik dat ik veranderde, niet zozeer dat ik al een buikje kreeg maar wel wat extra vet op mijn heupen enzo. Mijn trouwkleed kan ik al een heel tijdje niet meer aan denk ik, want die was juist in mijn taille erg strak. En ik begin nu net pas echt een beetje een buikje te krijgen, vandaag heb ik voor het eerst een zwangerschapsbroek aan. Maar zoals ik mij voelde tussen de 6 en de 11 weken zo zou ik me toch zeker niet op mijn trouwdag gevoeld willen hebben. Dan was er voor mij toch echt geen lol aangeweest denk ik. Ik was halverwege ingestort van vermoeidheid denk ik en eten daar moest ik in die hele periode niet aan denken. Maar ook dat kan heel anders gaan natuurlijk. Succes met het nemen van de beslissing.. |
| 12/02/2008 @ 09:14 Marleen | Ik was 3 maanden zwanger toen we trouwde. 3 maanden voor het trouwen mijn jurk gekocht. 2 weken later wisten we dat ik zwanger was. Gelijk de winkel gebeld. Volgens hun geen probleem. Totdat ik de jurk ging passen. Er was 17 cm bij qua omtrek buik. Terwijl ik toch al niet zo mager ben. Ze hebben een rand van 10 cm onder aan de jurk moeten zetten (gelukkeig viel het niet op) en de halve jurk moeten uitleggen. En als je zwanger bent moet je vaak naar het toilet. Dat is niet handig met een jurk (niet 1 met een hoepel in) |
| 19/02/2008 @ 11:58 snuitje ![]() | en Eveke, heb je al een beslissing kunnen maken? We zijn benieuwd hoor ! |
[Reageer]

Moet nog in mijn trouwkleed passen???

Alé, dat denk ik toch, nog niet direct te hard van stapel lopen hé!
Dus ik zou 13weken max. kunnen zwanger zijn. Maar mijn meter maakt mijn kleed, en ik heb er vertrouwen in dat als ik verdik dat ze het dan wel flikt
! Ik zou het haar dan wel moeten vertellen ofzo dat ik zwanger ben! We zien wel, ik laat vanaf april de natuur zijn gang gaan! Bedankt voor de reacties!!!