Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/02/2008 @ 10:55 Amelienos ![]() | Hey, Amai, amai! jaja, dan zal er dubbel geklust worden! ![]() En weet je al wat je gaat krijgen? ![]() Groetjes ![]() |
| 12/02/2008 @ 15:41 esther | kan ik zwanger zijn? hallo lieve mensen, ik heb een dringende vraag: ik ben altijd 4 tot 5 dagen ongesteld en 23 jaar. ik heb de nuvaring sinds 3 maanden. en ik had zaterdag ongesteld moeten worden. maar... nu ben ik het(iets lichtbruin verlies) zondag geworden maar heel weinig en 's avonds was het al weer over. maandag niks gehad en vandaag weer wat lichtbruin verlies. geen rood bloed te zien.. woensdag de ring verwijderd en vrijdag onveilige seks gehad. maar ik moest het zaterdag worden. WEET IEMAND OF IK ZWANGER KAN ZIJN? |
| 13/02/2008 @ 15:15 nathalie ![]() | hoihoi halloookes, hoe is het met de dames hier? Nog nieuwtjes?? groetjes ![]() |
| 03/03/2008 @ 15:23 nathalie ![]() | hey amelienos, is weer even geleden dat ik hier nog wat geschreven heb.. bij deze dan.. hoe is met je?? Nog nieuwtjes? groetjes ![]() |
| 04/03/2008 @ 16:20 Amelienos ![]() | Hey Nathalie! Ik heb hier gezien dat je overtijd bent! ![]() Heb je al een test gedaan? Laat me vlug iets weten e! ![]() |
| 04/03/2008 @ 19:58 nathalie ![]() | Mja, maar heb er echt wel buikpijn van hoor... Al de hele avond, dus voor deze maand zal het niet zijn.. misschien voor de volgende! ![]() groeties.xx |
< vorige pagina | volgende pagina >

menstruatie

ik heb dan 2 dingen te vieren, valentijn en men verjaardag.
. Op dit moment kan ik dus geen hoogte krijgen van mijn cyclus, maar ik weet in ieder geval zeker dat het geen menstruatie of miskraam was en dat de eerste ronde er nog in zit voor ons