< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Leuke (toekomstige) mama's gezocht uit omgeving Bonheiden!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Leuke (toekomstige) mama's gezocht uit omgeving Bonheiden!
08/02/2008 @ 13:16
Petra

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo allemaal,

Sorry, een ego berichtje.
Onze laptop thuis heeft het begeven en zitten dus zonder internet en vermits dit mijn laatste dag op het werk is, kan ik niet meer surfen voor een hele tijd.
Zodra de laptop hersteld is laat ik iets weten hoe het met ons is.

Groetjes
Petra

Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 14:15
Lindeke

Oei Petra das minder

Maar als ge ne snelle service wilt http://www.opso.be
allé als ik hier reclame mag maken hé...

Ik hoop dat we je nog horen voor je bevalt zenne!

Met ons Anouk is alles ok!Het gaat heel goed bij de onthaalmoeder!!
De eerste dag was wel wat lastig om te gaan slapen maar de volgende dag ging het al beter en de dag daarna niks problemen meer...

Nu ben ik toch gerust zenne...ik ga nu ook al een week terug werken en het doet me toch deugd om terug onder de mensen te komen...hihi

@iedereen:waar zijn jullie allemaal?alles ok met iedereen??

Groetjes,

Lindeke en Anouk

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 14:26
Petra

Hallo allemaal,

Snel een berichtje om te laten weten dat ik nog steeds rondloop, maar we hebben een afteldatum, er staat een keizersnede gepland indien de bevalling niet van zichzelf wil beginnen (mag niet ingeleid worden wegens vorige keizersnede). Vorige vrijdag ben ik nog eens bij gyne geweest en op twee weken tijd was er niets verandert, geen opening, niet verder verweekt, geen harde buiken gehad, maar baby alwel drie weken volledig ingedaald met de ongemakken erbij. Vandaar dat ze ons toch een datum heeft gegeven voor ks.
Nu ben ik sinds maandag thuis van het werk en heb al veel gedaan om de weeen wat te kunnen opwekken (kuisen, wandelen, met Jolien op de arm rondlopen,...), maar niets helpt, krijg zelfs geen harde buiken.

Lindeke, leuk om te horen dat Anouke het zo goed bij de onthaalmoeder doet, misschien had ze dit wel nodig, minder drukte dan in de kribbe zodat ze sneller tot rust komt.

Idd waar zit de rest want momenteel zijn we tegen elkaar aan het kletsen.

Groetjes
Petra

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 15:28
Lindeke

Hey Petra

Een supersnel berichtje van me...ik superhard voor je zenne!
Laat zeker iets weten hé en geniet maar van je tweede wondertje..fijn hé!!

Lindeke en Anouk

ps:wij zitten met verhuisperikelen daarmee zo een kort bericht!!

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 10:53

Petra zet'm op hé meisje...
We duimen voor je 2de wondertje !!!!!!

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 20:22
Veerle

Petra : voor je 2de wondertje! Misschien ben je nu al bevallen? Spannend!

Sorry dat het zo lang geleden is, meisjes, maar intussen terug aan het werk. Dus efkes wennen aan een nieuw ritme.

Groetjes
Veerle

Link naar deze reactie
24/02/2008 @ 15:38
Petra

Hallo allemaal,

Vandaag thuisgekomen met onze dochter Siska.

Even kort mijn bevallingsverhaal.
Zoals jullie wel wisten werd er bij onze laatste controle een ks gepland en we mochten kiezen tussen 18 ofwel 25 februari en aangezien ik een groot vermoeden had dat onze baby toch niet via een natuurlijke bevalling ging komen gekozen voor een ks op 18 februari.

Dus wij maandagmorgend (18 februari) Jolien afgezet in de kribbe en rustig naar het ziekenhuis en ik was de tweede ks van de dag dus moest wachten na de eerste terug was. Hadden we alleen de pech dat er nog twee bevallingen aan de gang waren waardoor mijn ks pas om 14 uur is kunnen doorgaan. Om de tijd te doden moest ik dan maar aan de monitor gaan liggen en zoals we reeds vermoeden nog geen contracties.

Om 14.12 uur is onze reuze dochter dan geboren (4,010 kg en 51 cm, en wij zijn zelf klein en smal, we verschoten wel).

Nu trekt de wonde nog een beetje, maar echt pijn doet het niet meer en elke dag gaat het beter en beter.

Groetjes
Petra

Link naar deze reactie
24/02/2008 @ 20:09
Veerle

Hey Petra

ne dikke proficiat met jullie dochtertje.
Mooie naam!
En amai, een flinke dochter!

Geniet van jullie gezinnetje!

Liefs
Veerle x

Link naar deze reactie
24/02/2008 @ 21:34
Lindeke

Hey Petra dikke proficiat hé
Elke dag kwam ik hier letten of ik iets hoorde van je en eindelijk......

Geniet maar van je tweede wondertje!
En hoe reageert Jolien?is ze niet reuze trots op haar zusje

Herstel maar snel en wij kijken uit naar foto's hé

Groetjes,

Lindeke en Anouk

Link naar deze reactie
28/02/2008 @ 11:57
Petra

Hallo,

Hier gaat alles goed, wou zondag de eerste foto's van Siska op pc zetten, maar toen is weer eens onze laptop gecrasht. Met als gevolg weer enkele dagen zonder pc en nu durf ik natuurlijk geen foto's opladen.
Nu geraak ik wel niet meer ingetekend op de site, en kan dus geen banner aanmaken voor Siska , zal hulp aan het ventje moeten vragen want heb geen idee wat het probleem is.

Het is toch vermoeiender met een tweede dan ik gedacht had. Denk dat ik gewoon vergeten was hoe zwaar de eerste weken met een baby zijn, want eigenlijk hebben we geen klagen. Gedurende de dag slaap Siska goed, weinig last van krampen, ze eet goed (zitten nu al aan 120 ml) en weent weinig, maar rond 21 uur krijgt ze haar huiluurtje (pff en dat is even afzien, vooral omdat Jolien dat niet gehad heeft is het toch wennen). Deze nacht heeft ze zelfs 6 uur tussen de voeding gelaten, dus toch iets beter uitgeslapen als de vorige dagen. Het is nog een beetje naar het juiste ritme zoeken en zal blij zijn als ik over enkele weken Jolien terug kan oppakken, want nu moet ik steeds rekenen op anderen om haar in bad en bed te steken als mijn vriend avondschool heeft.

De eerste dagen in het ziekenhuis was Jolien superlastig, misschien wat jaloers, maar nu we thuis zijn, kijkt ze altijd naar haar zusje en als Siska weent geeft ze haar tutje . We durven ze wel geen seconde alleen te laten, want Jolien wilt Siska wel lief aanraken, maar doordat ze zelf nog zo klein is is ze nogal brut in haar handelingen. Voelde me in het begin slecht dat Jolien twee dagen in de week naar de kribbe gaat, maar momenteel ben ik blij dat ze gaat zo kan ik hier rustig wat werken en toch nog voldoende rusten.

En tijdens de keizersnede is gebleken dat de vorige zeer mooi inwendig genezen was zonder veel littekenweefsel, dus er mag van onze gyne zeker een derde komen, dus mijn vriend dolblij want hij zou graag een derde willen, maar na enkele onderbroken nachten is zijn enthousiasme al heel wat minder

Voila weer eens een update van ons

Petra
Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 09:56
Lindeke

Hey Petra,

Tis toch aanpassen hé,kan ik wel inkomen!
En inderdaad ik denk wel dat je dat vergeet hoe moeilijk het was zo die eerste onderbroken nachten enzo...Super lief van Jolien dat ze zo met haar zusje begaan is het zal de eerste dagen wss wel raag gedaan hebben voor haar!
En alles ok met Siska?en lijkt ze erg op Jolien toen ze geboren werd?
Daar ben ik nieuwschierig naar ce of ons tweede kindje er hetzelfde zou uitzien of niet..
Zoals jullie zien ben ik al enkele dagen overtijd en heb ik ook verhoogde temp.(36,9) en toch durf ik niet testen!
Heb eigenlijk ook totaal geen symptomen wel soms het gevoel dat ze moeten komen en gisteren had ik wat "bandenpijn" in mijn liezen...super spannend als het morgen nog niks is zal ik toch maar testen!We vertrekken volgende week namelijk op skivakantie dus ja...

Met ons Anouk is alles super zenne ze gaat dolgraag naar de onthaalmoederen ze leert ook al veel bij:
*ze zet al 2 stapjes alleen
*ze gooit kushandjes
*zwaait met haar handje en zegt DADA
*ik ben WAWA en Geert is BABA
*gisteren zei ze opeens KOEK en SIEN tegen appelsien!

Ge ziet het gaat zo snel allemaal,ze is geen babytje meer nu hé!

En met de rest alle ok?

Groetjes,

Lindeke en Anouk

[Laatst gewijzigd door Lindeke - 05/03/2008 @ 09:57] - Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 11:59
Veerle

Lindeke : spannend! Ben benieuwd naar de test -maar dan met een smilleke he.

Petra : blij te horen dat alles goed gaat met jullie vieren. En 't zal wel zijn dat het een aanpassing is. Maar zo te horen doet jullie kleine meid het goed!

Hoe is het met de rest hier?

Bij ons alles in orde. Ons meisje groeit ook als kool. Ge ziet ze zo nieuwe dingen leren. Amai, 't platte is er serieus af nu zenne. Maar is ook wel leuk he, zo actief zijn en maar brabbelen .

Alle, beetje kuisen nu , maar ni veel goesting.

Groetjes
Veerle

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 15:42
Lindeke

IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!

ok nu effe bekomen zenne...mijn test was super possitief!

Groetjes,

Lindeke,Anouken ?

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 20:26
Veerle

lindeke : proficiat!!! geniet van de roze/blauwe wolk!

liefs
veerle

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 23:11
Lindeke

Vandaag naar de huisarts geweest en mijn HCG was 2008

Ben vandaag voor het eerst misselijk geweest,wel maar een paar uurtjes,valt mee want bij ons Anoukje was ik van s'morgens tot s'avonds misselijk!Wel ongelooflijk moe ben ik!

Woensdag ga ik het vertellen opt werk!

Kan het nog niet echt geloven...

Groetjes,

Lindeke,Anouk en ?

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 08:54
Petra

Hallo allemaal,

Lindeke een dikke proficiat met je zwangerschap en de hgc ziet er goed uit, dus genieten maar.
Deze keer is het toch ook veel sneller gegaan dan met Anouk, zo zie je maar dat het toch voor een deel een beetje in het hoofdje zit.
Als alles goed verloopt zit er ook maar 18 maand tussen de kindjes, het zal druk worden geloof me maar, maar ook dubbel zo gezellig.
Wel leuk dat Anouk al zoveel heeft bijgeleerd. Hier zien we ze ook elke dag bijleren. Stappen kan Jolien nu heel goed, ze probeert zelfs al te lopen. En alles uit de kasten halen en in een andere kast steken (wij moeten geregeld zoeken achter dingen die we kwijt zijn)

Veerle, alles goed met jullie?

En hoe is het met de rest van de dames?

Hier alles goed, alleen zitten we wat te sukkelen met de voeding, bij de ene geeft ze terug, de andere krijgt ze krampjes, momenteel zitten we aan een derde merk eens zien wat dit geeft. Maar voor de rest is Siska een heel braveke.

Groetjes
Petra

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 12:08
Veerle

Lindeke : en hoe was de reactie op het werk? Goed dat je je misselijk voelt he, geeft toch altijd een geruster gevoel he dat alles ok is?

Petra : zo te horen lukt het goed met jullie nieuwe leventje. Is het echt een grote aanpassing van 1 naar 2 kindjes?
Ni dat ik al plannen heb qua uitbreiding zenne, .

Hier alles in orde. Ons meisje doet het goed. Ze heeft zich supersnel aangepast bij de onthaalmoeder en is er duidelijk graag. De OM is ook superlief tegen haar.
Sinds een kleine 3 weken zijn we ook bezig met groentepapjes. In 't begin niet echt een succes, maar nu eet ze toch al 100 gram. Voor de rest nog steeds borstvoeding.
Volgend weekend starten we ook met fruitpap.

Groetjes
Veerle

Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 19:57
Lindeke

Hey iedereen,

Iedereen reageerde enthousiast op mijn werk!En ook de collega(s waren super blij

Donderdag 3 April ga ik voor mijn eerste echo ben echt benieuwd!
Voor de rest super misselijk en heel moe altijd!

Met ons Anouk alles super ok!Natuurlijk beseft ze dit nog niet hé..

Vrijdag nacht vertrekken we op skivakantie lekker relaxen en de eerste keer dat ons Anoukje sneeuw gaat zien

@Veerle:Leuk dat ze zo goed eet hé want 100 gram vind ik wel heel goed ons Anoukje at vele minder!
@Petra:Alles ok daar en hoe doen jullie het kwestie van wandelwagen?hebben jullie een tweelingbuggy ofzo??

Groetjes,

Lindeke,Anouk en ?

Link naar deze reactie
14/03/2008 @ 09:51
Petra

Hallo,

Veerle, groentenpapje reeds 100 gr, ik vind dat toch ook niet slecht op enkele weken tijd. En over enkele weken fruitpap, dan is echt het "plat" van de baby eraf, dan ga je ze echt zien veranderen (allé ik vond dat toch). Ze worden een heel stuk steviger en voor je het weet zit ze met steun.
Wel leuk dat ze zo graag bij de OM is, stel je voor dat je ze huilend moet achterlaten, mijn hart zou breken. Jolien gaat ook graag naar de kribbe, die wilt zelfs niet meer naar huis gaan, liever een blije dochter dan een huilende.
Ik vind de aanpassing van 1 naar 2 minder zwaar. Waarschijnlijk ook omdat je het al eens meegemaakt hebt (de stess van doe ik het goed heb je niet meer), maar momenteel bestaat mijn dag toch volledig uit voeding geven, badjes geven, pampers ververzen, flesjes sterliseren,..., dus alles draait rond de kinderen. Nu ben ik nog thuis maar eind mei ga ik terug voltijds werken en dan zal het toch druk worden om ze tijdig in de kribbe te krijgen.

Lindeke, steeds leuk als de collega's en baas enthousiast reageren.
Een skyvakantie, maar jij zal waarschijnlijk niet op de latten staan, slee verdertrekken met Anouk is ook leuk, geniet ervan.
We hadden een tandembuggy van Pericles op de lijst staan, maar vorige week bericht gehad dat ze niet meer gemaakt worden en ook niet meer in stock hebben staan. Nu zijn we op zoek naar een tweedehands tandembuggy. Jolien stapt al wel maar ik zie die nog geen lange wandelingen doen (zelfs 100 meter zou al ver zijn voor haar) en nu besef ik toch zelf ook wel dat een duo-buggy handig zou zijn al is het maar om eventjes met de kindjes buiten te komen.

Groetjes
Petra

Link naar deze reactie
24/03/2008 @ 17:57
Lindeke

Hallo iedereen,

Terug van een weekje skieen...allé skieen
Het was reuze leuk samen met ons Anouk in de sneeuw spelen en met de slee!
De laatste dag was er heeeel veeel sneeuw gevallen amai seg het was heel moeilijk om naar huis te rijden!Maar we zijn er geraakt veilig en wel!

Ben op 19 Maart trouwens ook meter geworden van ELIAS
Wat een schattig ventje,heerlijk om zo een klein babytje vast te houden..zo een fijntje!(3kg570 en 49 cm)
Ons Anouk was echt een hele brok zenne!!

Met mij gaat het iets minder,heel misselijk heel de dag en moe,vandaag heb ik echt een dagje!
3 April heb ik mijn eerste echo...nog zo lang wachten pppff!

Groetjes,

Lindeke,Anouk en ?

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >