[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/02/2008 @ 14:28 Mara | Hallo, Zijn er hier nog mama's vanuit de regio Merchtem (Vlaams-Brabant)? Of kindjes die naar school gaan of zullen gaan naar Plataan te Merchtem (gemeentelijke basisschool)? Groetjes Mara |
| 13/02/2008 @ 14:34 Tsjara | Hoi, Ik ben ook van Merchtem. Mijn zoontje wordt bijna 14 maanden. Groetjes, |
| 13/02/2008 @ 15:40 Mara | Hey Tsjara wat leuk zo snel een reactie. Had ik niet verwacht. Wij wonen niet meer in Merchtem maar familie wel. We komen er dus nog heel heel vaak. Vandaar ook dat ik ons zoontje naar Merchtem naar school zou laten gaan. Kan mijn schoonmoeder hem van school halen ..... we zien een beetje naar het gemak eigenlijk. Ben wel benieuwd wat ouders van deze school vinden?! Mijn man is er zelf ook geweest maar ja dat is 20 jaar geleden. Groetjes |
| 15/02/2008 @ 11:47 Tsjara | Over de school in Merchtem kan ik niet veel vertellen (mijn zoontje gaat nog niet naar school hé). En ik ben eigenlijk afkomstig van de Kempen dus ik ben hier ook nooit naar school geweest en mijn vriend ging in Asse naar school. Groetjes, |
[Reageer]

Merchtem