[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/04/2007 @ 17:15 effe anoniem | hey ik wil graag voor een tweede kindje gaan maar heb nu geen vast contract werk nu met vervangingscontracten met misschien kans op vast... heel erg aan het twijfelen iemand raad? |
| 23/04/2007 @ 16:59 | Hallo, In jouw plaats zou ik ervoor gaan. Ik zit ongeveer in de zelfde situatie. Ik ben momenteel werkloos en op zoek naar een deeltijdse job maar tot nu toe nog geen geluk gehad. Mijn man en ik hebben 1 zoontje, Rune, dat in februari twee jaar is geworden en we hadden een paar maanden geleden beslist dat we rond deze periode zouden stoppen met de pil en voor een tweede zwangerschap gaan. Maar het werkloos worden heeft roet in het eten gegooid. Dus nu zijn onze plannen wat uitgesteld, maar van het moment dat ik werk heb zullen we er voor gaan, ook al heb ik nog geen vast contract. Een mens kan zijn leven toch niet altijd plannen rondom je werksituatie, je hebt toch nooit zekerheid, vast contract of niet... . Ik hoop dat je er snel uitgeraakt. Groetjes, een moeder die ook verlangt naar een tweede ![]() |
| 24/04/2007 @ 20:21 Tamar | Hoi, Kunnen jullie met een kindje rond komen van het salaris van je man/vriend? Want de kans dat je geen vaste aanstelling krijgt wanneer je zwanger blijkt te zijn is erg groot! Athans hier in Nederland word er dan altijd wel een smoes verzonnen om je te ontslaan, dan moet je straks in je zwangerschap verplicht gaan solliciteren, dan kan je niet optimaal genieten van je zwangerschap. Heb je enig idee wanneer je een vaste aanstelling zou kunnen gaan krijgen? Als het geen jaren verder is zou ik daar persoonlijk op wachten... Maar ja, iedereen moet dit toch voor zichzelf beslissen. Succes ermee in ieder geval! Groetjes, Tamar |
| 03/05/2007 @ 22:03 peet ![]() | Ik heb ondanks dat ik zwanger ben een vast contract gekregen. ZE waren eerst niet blij, maar ze draaien redelijk bij. |
| 13/02/2008 @ 15:53 | antw. nog geen vast contract hey ik heb net je bericht gelezen ik werk al een jaar bij een vleesfabriek te zwijnaarde ook ik heb nog steeds geen vast contract en ben nu 12weken zwanger, ik zou zeggen volg u hart. tis mss idd wel een risico maar waarom niet ga ervoor en veel geluk vlientje ![]() ![]() |
[Reageer]

zwanger worden maar geen vast contract?

)