[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/02/2008 @ 11:03 rissie | Hej hallo ik had donderdag een heel klein beetje bruin (oud) bloed in mn slip gisteren misschien 2 druppels vandaag nog niks herkent iemand van jullie dit? Hoor het wel vaker maar als het dan bij jezelf gebeurd is het toch wel spannend bedankt liefs rissie |
| 19/02/2008 @ 19:50 rissie | heej bedankt voor je reactie heb gisteren id de vk gebeld en die zij ook pas als het rood word moet je weer terug bellen. maar fijn dat het bij jou vorige keer ook goed is gegaan geef me wel meer rust liefs |
| 23/02/2008 @ 14:50 alf | hallo, ik ben 6 weken zwanger na eerste iui maar ik heb sinds gisteravond wat bruin vochtverlies, Ik schrok gelijk want ik heb al miskramen gehad. ik hoop dat het goed komt want we hebben maandag een echo. Hopen dat het goed is. groetjes van Alf |
| 23/02/2008 @ 14:50 alf | hallo, ik ben 6 weken zwanger na eerste iui maar ik heb sinds gisteravond wat bruin vochtverlies, Ik schrok gelijk want ik heb al miskramen gehad. ik hoop dat het goed komt want we hebben maandag een echo. Hopen dat het goed is. groetjes van Alf |
| 07/03/2008 @ 20:37 Kat | Hey, Dit zou innestelingsbloed zijn. Ik heb dit bij all drie zwangerschappen gehad. Het is wel schrikken, maar betekent alleen maar dat je baby goed zit! Groetjes en nog veel succes, Kat |
| 08/03/2008 @ 08:17 rissie | bedankt voor jullie reacties bij mij was het gelukkig na 9 dagen weer voorbij liefs |
| 11/03/2008 @ 13:44 Miekje ![]() | rissie heeft ht nog 9 dagen geduurd joh, das lang he... amar gelukkig is het voorbij. Heb je al een echo gehad??? Miekje |
| 11/03/2008 @ 18:19 rissie | maandag eerste echo ben zo zenuwachtig echt spannend en jij al een echo gehad groetjes |
[Reageer]

heel klein beetje bruin bloed verlies