volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/02/2008 @ 15:32 Cinneke ![]() | zijn er hier nog jonge mamas uit de omgeving van heist-op-den-berg? |
| 13/02/2008 @ 18:06 Whitespirit ![]() | Hey, ik ben 29 en heb een zoontje sinds 27/9/2007. En ik ben van Itegem. Van waar ben jij? Groetjes Els |
| 13/02/2008 @ 20:06 Cinneke ![]() | hey ik ben van heist goor. den andere kant van den hoop dus :-) en gaat alles goed met je zoontje? ben je nog lang thuis of al aan het werk? groetjes Cindy |
| 17/02/2008 @ 20:20 Mayake ![]() | Hoi, Is Berlaar ook toegelaten?? ![]() Groetjes Maya |
| 27/02/2008 @ 10:14 Tiny ![]() | Hey allemaal, Ik ben ook van Itegem. Mijn zoontje is ondertussen al bijna 17 maanden. Pff wat gaat de tijd snel! groetjes ![]() |
| 27/02/2008 @ 21:03 S. | Mijn zus is zwanger en op zoek naar een onthaalmoeder. Naar welke onthaalmoeder brengen jullie je kindje in Heist-op-den-Berg (of deelgemeente) en zijn jullie er tevreden over? |
| 27/02/2008 @ 21:16 coyote ![]() | hey,ik ben 24 en woon ook in heist op den berg.ben afkomstig van berlaar-heikant. groetjes |
volgende pagina >

heist-op-den-berg

.
.

.
.
, borstvoeding afbouwen, kan behoorlijk pijn doen hé!! Ik heb ook lang borstvoeding gegeven. Op het laatste enkel nog 's morgens en 's avonds. Toen ze begon te bijten, ben ik gestopt.
)
.