Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie nog sinds sept 2007 aan het proberen zwanger worden?
Wie nog sinds sept 2007 aan het proberen zwanger worden?| 19/02/2008 @ 14:12 garfield ![]() | gisteren ongi geworden...was te verwachten, moet morgen bellen voor een nieuwe afspraak... ![]() |
| 19/02/2008 @ 15:06 jokske ![]() | garfield, wat spijtig zeg!!! |
| 19/02/2008 @ 20:52 Poemel ![]() | Nens, wees daar maar zeker van!!! |
| 19/02/2008 @ 21:17 hope ![]() | Ik hoop het ook nens. |
| 20/02/2008 @ 10:36 hope ![]() | goh ratje het is te hopen hé hoe korter de cyclus hoe sneller je het weet. |
| 20/02/2008 @ 11:52 ratje ![]() | Dat is zeker goed hé! Mijn cyclussen waren juist heel lang, tot 39 dagen, dus ik ben nu wel blij dat ik een kortere had vorige maand. |
| 20/02/2008 @ 12:07 Elly ![]() | Hey, ik voel me terug al wat beter. Gisteren geklust hopelijk was het raak. |
| 20/02/2008 @ 12:44 hope ![]() | Leuk om te horen elly dat je je weer wat beter voelt. Terug positief naar alles toe kijken. |
| 20/02/2008 @ 13:29 Bokchietz | Hey allen, Een hele tijd geleden dat ik hier ben geweest. Zopas alle voorbije berichten gelezen. Ik vind het super jammer voor allen die reeds de op bezoek hebben gekregen. Maar kop op! Een dikke knuffel en terug naar de volgende ronde met nieuwe moed hé.Zelf denk ik dat het deze maand niets zal worden. Ik ben er wel vrij zeker van. We hebben totnogtoe nog niet zoveel geklust. Dus tzou me verwonderen. Aan zwanger worden denk ik wel minder vaak dan voorheen en eigenlijk wil ik het klussen niet meer zien als "iets dat moet omdat we zwanger willen worden". Daarom laten we het nu een beetje meer natuurlijk verlopen. Maar volgende maand ga ik er terug met volle moed tegenaan. Wie weet dat het dan wel beter loopt. We zien wel. Een dikke voor iedereen en veel succes! |
< vorige pagina | volgende pagina >

opnieuw op bezoek hebben gekregen.
hopelijk was het raak.