Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
14/02/2008 @ 08:37 ![]() | hey Elsi, Mijn vader mocht gisternamiddag al naar huis, dus dat viel mee, nu de rest nog! |
| 14/02/2008 @ 13:31 | 3e baby hoi heidy het is hier rustig of nie??? he jij en ik worden als het fout is gelijk ongesteld zo rond de 24e!!!! ![]() |
| 18/02/2008 @ 13:24 Michelleke ![]() | Mimi - 2 dagen overtijd??? Vertel vertel???? |
| 20/02/2008 @ 14:00 | 3e baby helaas,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, ![]() |
| 20/02/2008 @ 16:37 | 3e baby ja helaas weer ongesteld, ik word er moedeloos van, en ook boos.heb jij dat niet,als je van andere hoort dat hun zo zwanger zijn? |
| 21/02/2008 @ 09:31 | 3e baby hoi heidy en? nog niks? ik ben het heel heftig en ook 2 dagen eerder dan normaal, ik had altijd een cyclus van 31 dagen maar de laatste 4 keer niet meer. en vannacht een zere rug bah. ja de leeftijd begint op te spelen he, ik word volgende week ook al 37 jaar. maar ik blijf moed houden. maar niet tot na mijn 40e. ik wil het ook afkunnen sluiten, want ik wil ook geen hele oude mama worden. maar jij suc6!!!!!!! |
22/02/2008 @ 18:53 ![]() | Hey, nog steeds geen te zien, maar nog altijd buikpijn![]() ![]() |
| 23/02/2008 @ 10:21 Michelleke ![]() | Ik duim voor je Heititike!! |
05/03/2008 @ 10:26 ![]() | Hey, 't is hier echt weer stilletjes!!!! ondertussen brand ik een kaarsje voor iedereen die weer verder probeert! ook voor mezelf dus ![]() ![]() ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Waarom een 3de baby willen?

't is hier vreselijk rustig!!!!!!!
Ik ben normaal gezien ongesteld rond 22 febr. maar de
komen soms een paar daagjes later en dat is wel eens vervelend.
Ik voel gewoonlijk al een dag of 3 op voorhand buikpijn en dan weet ik al hoe laat het is
Dus als ik woensdag ongeveer buikpijn krijg dan is nog niet voor deze maand.
Eigenlijk heb je gelijk, als je zo hard twijfelt of je er wel goed aan zou doen dan kun je het beter niet doen. 

maar 't is wel een feit.
ook voor mezelf dus
dubbel gevoel maar kom...
Go for it!