< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » Waarom een 3de baby willen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
Waarom een 3de baby willen?
13/02/2008 @ 21:28
Elsi

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Heititike, oei wat erg toch allemaal. Dan is 2008 voor je vader ook niet goed begonnen. Ik wens jullie heel veel sterkte toe voor de toekomst en laten we hopen dat de ziekte van je vader zich toch niet te snel voortzet.

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 08:37

hey Elsi,
Mijn vader mocht gisternamiddag al naar huis, dus dat viel mee, nu de rest nog!

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 13:31

3e baby
hoi heidy

het is hier rustig of nie??? he jij en ik worden als het fout is gelijk ongesteld zo rond de 24e!!!!
Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 20:31

Hey Dida,
lang geleden! 't is hier vreselijk rustig!!!!!!!
Ik ben benieuwd wie er gaat winnen Ik ben normaal gezien ongesteld rond 22 febr. maar de komen soms een paar daagjes later en dat is wel eens vervelend. Ik voel gewoonlijk al een dag of 3 op voorhand buikpijn en dan weet ik al hoe laat het is Dus als ik woensdag ongeveer buikpijn krijg dan is nog niet voor deze maand.

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 13:24
Michelleke

Mimi - 2 dagen overtijd??? Vertel vertel????

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 20:21
mimi

Online Status Stuur bericht
haha, neen hoor Michelleke, ik wist het zelf niet dat m'n banner nie klopte

Ik heb netjes m'n maandstonden gekregen op 14/02 doordat ik terug de pil neem, jaja ik durf het bijna niet zeggen.
Toen ik net gestopt was met de pil en we er bijna voor mochten gaan kreeg ik een errggg interessante jobaanbieding, ik zit nu id tweede ronde en krijg volgende week meer nieuws.
In de week vd jobaanbieding kreeg ik nog drie andere jobs voor m'n neus waarvoor men me vroeg te solliciteren, dit had ik nog nooit meegemaakt!

Dan men hubbie ferm gaan nadenken, een derde wil zeggen dat hij extra zou moeten gaan werken maar ik zou meer alleen thuiszitten met dan 3 kids... Toen kwam ook het besef dat als ik al zoveel twijfelde ik het beter niet zou doen want dat wilde toch iets zeggen?
Ik zocht gewoon een nieuwe uitdaging om m'n lege nest te vullen (vanaf sept jongste naar school) maar ik kan dat toch niet blijven doen? Vandaar dat ik terug meer ga werken en andere uitdagingen voor mezelf zoek.
Het is zelfs zo dat ik m'n buggy deze week verkocht heb, alle kleine kleding staat klaar voor een vriendin die zwanger is van een meisje, morgen wil ik m'n kasten uitkuizen en alle papflessen ed wegdoen, grote opruiming dus!

ik kan het niet laten om hier af en toe te komen piepen of er iemand zwanger is want ik wens het jullie van harte toe!!

Daarnet las ik nog het verhaal op de homepage van dat nakomertje, wel we hebben dat eigenlijk nooit uitgesloten maar we hebben tijd...

Groetjes een meer-in-evenwicht-zijnde-mimi

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 15:52

Hey Mimi,
dan heb je na lang twijfelen eindelijk een beslissing kunnen nemen! Eigenlijk heb je gelijk, als je zo hard twijfelt of je er wel goed aan zou doen dan kun je het beter niet doen.
Succes met de job, hè!

Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 14:00

3e baby
helaas,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 15:01

Hey Dida,
wat scheelt er? De er al ?
Ik weet het nog niet maar ik heb al wat buikpijn gehad en een dikke pukkels in mijn gezicht gekregen en dat is meestal wel een voorbode dat ze bij mij er ook aankomen. Tegen het weekende zal ik de wel weer op bezoek hebben.
Volgende ronde beter dan!

Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 16:37

3e baby
ja helaas weer ongesteld, ik word er moedeloos van, en ook boos.heb jij dat niet,als je van andere hoort dat hun zo zwanger zijn?
Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 21:21

Hey Dida,
ja verschrikkelijk! Mijn buurvrouw is begin januari bevallen van haar eerste kindje en ik gun het haar wel maar denk wel een beetje waarom zij wel en ik niet. Elke keer als ik een zwangere vrouw of een vrouw met een babietje zie, dan knaagt het toch wel wat. Ach, het zal er ooit wel van komen, hopelijk. Ondertussen probeer ik zoveel mogelijk te genieten van mijn 2 jongens, ookal zie ik de oudste niet veel. Maarja, bij mij kan het met mijn leeftijd ook nog eens lang duren eer het nog eens lukt, want deze zomer word ik er 41 en de jaartjes tikken almaar door, hè! Ik voel me wel geen 40, eerder 30 , en ik zie er ook ietsjes jonger uit, meestal toch maar 't is wel een feit.
Volgende maand misschien, de moed niet laten zakken, dat zeggen ze tegen mij ook!

Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 09:31

3e baby
hoi heidy

en? nog niks? ik ben het heel heftig en ook 2 dagen eerder dan normaal, ik had altijd een cyclus van 31 dagen maar de laatste 4 keer niet meer. en vannacht een zere rug bah.
ja de leeftijd begint op te spelen he, ik word volgende week ook al 37 jaar. maar ik blijf moed houden. maar niet tot na mijn 40e. ik wil het ook afkunnen sluiten, want ik wil ook geen hele oude mama worden. maar jij suc6!!!!!!!
Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 15:03

Hey Dida,
nee, nog geen , maar mijn cyclus is niet zo heel regelmatig, tussen de 26 en de 30 dagen en dat is wel heel vervelend. Ik durf niet te snel heel blij te zijn als ze wat wegblijven, want vroeger, toen ik probeerde zwanger te raken van mijn jongste zoon, dacht ik ook dat ik zwanger was, maar het was gewoon een cyclus van 31 dagen. Dus nog even wat afwachten!!

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 18:53

Hey,
nog steeds geen te zien, maar nog altijd buikpijn

Link naar deze reactie
23/02/2008 @ 10:21
Michelleke

Ik duim voor je Heititike!!

Link naar deze reactie
24/02/2008 @ 18:43

hey,
het duimen heeft niet geholpen sinds gisteren de op bezoek en dan nog verschrikkelijk pijn in mijn rug, net of ik een geklemde zenuw heb. Hopelijk zijn het maar mijn spieren die overbelast zijn, dan ben ik er met een weekje rust vanaf. ik voel me net versleten

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 10:26

Hey,
't is hier echt weer stilletjes!!!!
ondertussen brand ik een kaarsje voor iedereen die weer verder probeert! ook voor mezelf dus

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 14:18
mimi

Online Status Stuur bericht
hello,

het is net of ik wil het voor mezelf errrrg moeilijk maken (alle spullen al verkocht, kleding weggegeven) zodat ik zeker ben van mijn beslissing...

Jaja, we zijn terug id running!
Pil ligt id vuilbak en volgende week vliegen we er in!

Ik ben zo'n twijfelaar en net wanneer het lijkt dat er niets meer van zal/kan komen sla ik over naar de andere kant en schreeuwt m'n gevoel voor nog een kindje!
Na de eerste dochter zeiden we ook, eenjte is genoeg, ik had zelfs een spiraal laten plaatsen maar na 2 maand stond ik terug bij de gyn, het ding moest eruit!! Een tweede kind zou er komen.

Ik heb juist m'n buggy verkocht, kleedjes weggegeven, papflessen uitgedeeld en jawel mijn gevoel is daar ineens in alle hevigheid, een derde zal er komen...

Volgens mij wil ik eerst tot het uiterste gaan om zeker-zéker-ZEKER te zijn van wat ik wil en of ik niet beïnlvoed ben door zwangere vriendinnen ofzo.

Dames, kijken we weer samen uit naar de volgende NOD?
Oooh, mijn oudste is eind deze maand jarig, 't zou zo'n leuke verrassing zijn voor haar...

Ik had gehoopt dat er toch al iemand zwanger zou zijn...maar niet opgeven hoor!

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 16:33

Hey Mimi,
toch weer terug in de running? Ik begrijp je wel hoor! Toen ik mijn 2 oudsten gekregen had, heb ik ook heel erg getwijfeld, maar mijn ventje (ex!) wilde toen niet en daarmee was de kous af. Toen ik Koen (ventje nu) leerde kennen begon hij direct over kinderen en begon ik weer te twijfelen
En nu maar weer hopen, hè!

Link naar deze reactie
05/03/2008 @ 16:51
Michelleke

Hier ben ik ook nog eens

Bij ons niet veel nieuws te melden, Tiany volgende week 2 jaar dubbel gevoel maar kom...

Mimi, ik snap je ook wel, het is zo moeilijk om een definieve neen keuze te maken als je hartje het zo graag wil... bij mij blijft het afwachten maar ik geloof sterk dat er ooit een derde beebje komt.
Tot dan probeer ik er niet te vaak bij stil te staan en te genieten van mijn kapoentjes.

Neeeeee nog geen zwangeren, komaan hè dames! Go for it!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >