< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » (toekomstige) mama's omgeving Zandhoven

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
(toekomstige) mama's omgeving Zandhoven
26/02/2008 @ 11:56
Evy

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
(toekomstige) mama's omgeving Zandhoven
Hey dames,

sinds 11/11/2007 ben ik de trotse mama van een flinke zoon Torben. Nu zouden wij het leuk vinden om mensen in de omgeving te leren kennen die ook net een kindje gekregen hebben of er bijna eentje gaan krijgen...

groetjes en tot binnenkort,
Evy en Torben xxx

Link naar deze reactie
13/03/2008 @ 17:07
Ann

HOi evy,

Ik woon in vorselaar, ik heb een zoontje van 2j4maanden en we krijgen in juli nog eentje bij. Hoe bevalt het leven met een zoontje je?

groetjes
Link naar deze reactie
17/03/2008 @ 21:01
Evy

hey An,

het leven met ons kindje bevalt me heel goed... ben wel net een week terug aan het werk en is wennen maar het lukt goed... de eerste dagen waren hard, maar we zijn erdoor... Ik mis hem natuurlijk wel constant maar het is vrij druk op het werk dus dat gaat wel...

Jouw zoontje mag dan bijna naar de eerste kleuterklas? Zie je het een beetje zitten zo twee kindjes.....
Wij gaan van de zomer starten, is sinds vandaag beslist, voor een tweede dan schelen ze als het meteen prijs zou zijn wel maar anderhalf jaar, maar zie het zitten...

en hoe heet jouw zoontje en weet je al wat hetvolgende wordt?
Spannend he weer zwanger zijn, ik kan haast niet wachten...

Groetjes,
Evy en Torben xxx

Link naar deze reactie
22/03/2008 @ 23:30
AnnS

Online Status
hoi,

Xander mag vanaf mei naar de kleuterschool, hij is er helemaal klaar voor, hij vind het reuze fijn. Nee, ik weet nog niet wat het volgende gaat worden, dit zal een verassing worden. Ik vind het ook reuze spannend, ik denk wel dat het in begin zwaar zal worden met twee kindjes.

Fijn dat jullie ook voor een tweede gaan, als ik het nu bekijk wou ik er ook wat minder lang tussen maar ja daar is niks aan te doen. Veel succes en ik hoop dat je snel zwanger bent, was het bij de eerste snel gebeurt?
Kan je werk en opvoeding zo goed combineren? Ik vind het wel lastig.

Ann

Link naar deze reactie
23/03/2008 @ 12:48
Evy

Hey An,

tja de natuur zal wel uitwijzen hoe het loopt he...
Bij Torben was het prijs in maand 5, de eerste maand dat ik zoiets had van, we zien wel...
en zo zie je maar, blijkbaar mag je je er niet te hard op focussen...
We zien wel is het snel raak, dan is het zo, zo niet... dan wachten we wel... Bij het eerste was ik er echt op uit, nu heb je al een kindje he dus we zien wel wat komt dat komt... ik wil doodgraag weer zwanger zijn want ik vind dat zo fantastisch, maar Torben bij mij hebben is even fanatastisch

Hebben jullie lang moeten wachten om zwanger te worden?

En waar gaat Xander naar school gaan?

Groetekes,
wijle x

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]