< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » eind juni gestopt met de pil...

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
eind juni gestopt met de pil...
17/02/2008 @ 00:38

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Normaal is 20 dagen te kort. Maar aangezien mijn eitjes (te) snel rijpen, zal dit waarschijnlijk geen kwaad kunnen. Mijn gyneacoloog zei wel dat ik voor alle zekerheid toch ook maar moest klussen nog voor de spuit in werking trad. (= 36 uur later)Hopelijk is het ons gelukt. We moeten ook als het deze keer niet lukt, het sperma van mijn man laten controleren. Dit vraagt voor hem dan weer wat extra stress. Hopelijk is dit niet meer nodig.
Leuk dat je het nieuws kan vertellen op de verjaardag van je andere kindje. Je mama zal in de wolken zijn.
Jammer dat die anderen niet echt enthousiast reageeerden.
Hopelijk kunnen we binnenkort samen over onze zwangerschap praten.

Link naar deze reactie
17/02/2008 @ 18:41
ALEXANDRA

Hoi Grietje

Mijn man moest ook spermaanalyse doen. Ik dacht dat het heel stressvol zal verlopen maar het viel heel erg mee. Wij moesten het thuis doen, min 2 dagen onthouding, en binnen een uur naar de laboratorium brengen. De uitslag was goed. Hij had daar gelukkig geen moeite mee. Hij was er zeker van dat alles goed was.
Hopelijk verloopt het bij jullie ook zonder stress. Er zijn ook heel veel vrouwen die met Clomid zwanger zijn geraakt. Probeer om 48 uur te vrijen of zelfs elke dag. Dat hebben wij ook gedaan en het was raak.
Link naar deze reactie
17/02/2008 @ 19:25

Wij hebben een blad met richtlijnen gekregen. Het leek ons het beste van te wachten tot ik (hopelijk niet) ongesteld word, want dan kan er toch niet geklust worden.

Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 18:04

Mijn droom is weeral voorbij. Ik heb daarnet rozeverlies gehad. dit is meestal de voorbode van mijn Ronde 2 met clomid (en pregnyl) is dus nu ook bijna voorbij.

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 20:49
ALEXANDRA

Hoi Grietje

Ik lees in jou profiel dat het niet zo goed gaat. Wat erg dat jij de drager bent van mucovisidosegen. Ik lees dat 1 op 20 mansen in Belgie dat hebben. Is dit de reden dat jij nog steeds niet zwanger bent? Ik leef heel erg met jou. Ik dacht dat wij gewoon aan het ontpillen waren en dat jij mij heel snel zou opvolgen met zwanger worden. Jij moet het niet opgeven. Ik zal voor jou een kaarsje branden en bidden dat jou wens snel in vervulling gaat.

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 21:43
kim

Online Status
Hoi Alexandra en Grietje,

Sorry dat ik me in jullie gesprek meng, maar ik heb net heel jullie forum gelezen...
Wat vervelend allemaal, hoe gaat t nu met jullie?

Ik ben zelf 3 weken gestopt met de pil, heb dus nog geen idee wat mijn cyclus is en of ik een eisprong krijg ja/nee.
We klussen om de dag. Heb vorige week 6 ovulatietesten gedaan en alle 6 negatief..
We wachten het gewoon maar even af, maar net zoals vele anderen hoop ik snel zwanger te worden, maar weet nu dat dat zeker niet vanzelfsprekend is.

Ik wil jullie heel veel suc6 en sterkte wensen.

Liefs Kim

Link naar deze reactie
14/08/2008 @ 21:49
kim

Online Status
Alexandra, gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet ervan!

Link naar deze reactie
15/08/2008 @ 08:10
ALEXANDRA

Hallo Kim

Bedankt, meid. Met mij is het toch goed gekomen. Ik ben inmiddels 34 weken en 4 dagen zwanger van mijn tweede. Ik moest gewoon ontpillen.
Ik zal ook voor jou duimen dat jij snel zwanger wordt.
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]