< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Oktober 2008-Club » NOD januari/februari, hier verder kletsen!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Oktober 2008-Club
NOD januari/februari, hier verder kletsen!
26/02/2008 @ 16:39
Judith1981

Online Status Bekijk profiel
Jammer Myriam! Blijf moed houden....(ik weet makkelijker gezegd dan gedaan)

Gefeliciteerd Patty!

Ik zelf ben er vanmorgen achtergekomen dat ik zwanger ben. Een heeeeel licht 2e streepje maar toch !
Ik zelf heb veel baat gehad bij ovulatietesten van de Boots. Het was direct de eerste x raak, helaas daarna een miskraam met 8,5 week.

Daarna direct weer de eerste keer raak en nu maar hopen dat mijn 1e echo over 1 a 2 weken ook goed zijn! Ben best bang voor de uitslag...maar we blijven hopen!

Dus niet opgeven ook al is het soms moeilijk

Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 16:32
Paty

Hoi meiden,
Mijn Hcg is gestegen van 93 naar 576. De gyn zei dat het goed steeg en nu moet ik pas maandag terug bloed laten nemen. Toch blijf ik bang dat het alsnog zal mislopen...

Heb ook nog een vraagje aan jullie. Ik sta in het onderwijs en ik word dus thuisgezet van zodra ik zeg dat ik zwanger ben. Zouden jullie het nu al zeggen of zouden jullie nog wachten????
Mijn vriendin(tevens mijn collega) zegt dat ik het moet zeggen, mijn moeder vind dat ik moet wachten. Weet echt niet wat ik moet doen...

Paty

[Laatst gewijzigd door Paty - 27/02/2008 @ 16:32] - Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 16:35
Paty

Judith,
Steeg jouw hcg dan ook gewoon of was dat laag ofzo???
Ben zelf nl heel bang dat het toch niet goed zal gaan en dat ik ook zo'n leeg vruchtzakje zou hebben ofzo...
Paty

Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 17:40
Judith1981

Hoi Paty,

Mijn miskraam verliep als volgt;

- 1 jan. beetje bloed

- 2 jan. een inwendige scan waarbij de verloskundige al zei dat het
vruchtzakje geen normale vorm had en ook konden ze geen kindje zien
(met 8 wkn!) dat kon 3 dingen beteken;
*windei
* buitenbaarmoedelijke zwnagerschap
*te vroege scan, dus een afspraak gemaakt voor 2 weken later
Ze hebben bloed geprikt en het Hcg was 16.000

- 4 jan. bloeden nam toe en er kwamen heftige krampen en verloor een
huidelkleurig stukje te grote en de vorm van een mossel
Hcg was 19.000

-5 jan. weer terug voor een scan of het echt weg was. Ja, het zat er
niet meer. Weer bloed geprikt en Hcg was 3000.

Je hoeft niet bang te zijn denk ik....maar ik weet is makkelijk gezegd. Ben nu zelf weer zwanger en bang voor de aankomende scan (hoop dat t nu wel goed zit).

Succes!

Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 20:03
Paty

Judith,
Bedankt voor je antwoord. Het is dus we helemaal anders dan bij mij. Ik moet wel wekelijks bloed gaan laten nemen, maar moet wachten tot 8 weken zwangerschap voor ik een echo krijg...
En dat vind ik zo moeilijk. Kan hij nu gewoon geen echo maken om te zien of er een vruchtje is, dat zou maandag toch al te zien moeten zijn, dan ben ik 6 weken ver.

Paty

Link naar deze reactie
28/02/2008 @ 12:50
Vannie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Paty, ik kreeg de eerste echo met 6 weken en 6 dagen. Bij Kevin kreeg ik er 1 met 6 weken en 4 dagen. Heb beide keren het hartje gezien en gehoord.
Oh ja, ik zou het eerlijk gezegd niet op je werk vertellen. Het is nog zo pril, wacht eerst die eerste 3 maanden af. Zeker omdat je anders thuis komt te zitten. Maar je moet dat natuurlijk zelf beslissen he, doe wat je zelf het beste lijkt.

Link naar deze reactie
28/02/2008 @ 15:16

He meiden,

alles oke?
Hier wel... gelukkig...

Trouwens, heb vanmorgen gebeld met de poli: krijg morgen nog een echo!!! Jippieeeeee en een vragen gesprek over de testen.
Vind het wel weer spannend.
Heb ook nog stiekum getest (ja stom) ha ha ha, er kwam nog eerder een steep in het 'zwanger' venster dan in het controle venster, dus dat zit ook wel goed. Slaat nergens op want ik heb het hartje met de eerste echo ook zien kloppen...

Liefs en knuf

Link naar deze reactie
28/02/2008 @ 15:32
Judith1981

Ik denk inderdaad niet dat ze voor iedereen een scan doen met 6 weken, anders zou iedereen dat willen. Iedereen wil natuurlijk z'n kindje zien!

Tijdens de scan rond mijn miskraam heb ik zelf aan de verloskundige gevraagd of ze de volgende keer een vroege scan kunnen zien zodat ik dan weet of het een grotere kans heeft, vandaar dat ik nu een scan krijg met 6wk. Ze zeggen dat ze met 6 wkn inderdaad vaak al een hartje zien kloppen.

Maar een scan met 8wkn is volgens mij ook al wel vroeg (tenminste hier in Engeland). Je krijgt hier normaal gesproken de 1e scan met 12 wkn en je 1e bezoek bij de verloskundige met 10/11 wkn.

Link naar deze reactie
28/02/2008 @ 15:37

Hoi hoi,

Ja, dat klopt, maar ik loop bij de fertiliteit dus dan krijg je automatisch al meer echo's.
Ik heb er een gehad met 6 weken en die was super... nu dus weer een.
Ben er wel zenuwachtig voor hoor.... hi hi hi...

Liefs en knuf

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 14:34
Vannie

Ja dat klopt, hier in Nederland krijgen we eigenlijk pas een echo met 12 weken ! Als je niet bij de verloskudige loopt maar bij de gyn dan krijg je wel eerder een echo. Of als je een miskraam hebt gehad dus. Of als er iets aan de hand is, zoals toen ik zwanger was van Kevin. Ik kreeg toen in het begin zulke buikkrampen dat ik dacht dat er iets vreselijk mis was. Toen heb ik via de huisarts een doorverwijzing gekregen voor een echo. Anders had ik die niet gekregen. Nu heb ik die krampen niet gehad trouwens.

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 18:44

Hoi meiden,

nou het was weer super hoor. En over 3 weken mag ik weer joepieeeeeeeee!!! Kleintje was nu al 2 centimeter... dubbele van vorige week. De kans dat het nu nog mis zou gaan was wel heel klein, gelukkig... geeft je toch wat meer zekerheid he?
Ik liep nog steeds een paar dagen voor op schema hi hi hi... ik was nu op zijn grootst gemeten 8w en 6 dagen, cool he?
Ga wel naar de vk, maar met 36 weken moet ik weer onder controle in het ziekenhuis. Ze willen toch een vaginale bevalling proberen, maar ik krijg wel direct een ruggeprik (uit voorzorg) en als er ook maar 'iets' is dan gaan ze direct een keizersnee doen. Gelukkig... ze gaan niet meer 'vanalles' uitproberen en me laten martelen... Geeft toch een beetje rust.
Zo en nu lekker van onze pruts genieten.
Stomme is dat ik vanmorgen dus mijn borsten niet goed voelde en de misselijkheid ook wat minder was, ik was het ziekenhuis nog niet uit of hoppa... gek he? Net of je lichaam en geest er mee spelen...

Liefs en knuf

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 20:12
Sientje

niet alleen in nederland is de eerste echo op 12 weken. mijn gyn en mijn vorige staan er ook op voor eerste echo op 12 weken.

Link naar deze reactie
02/03/2008 @ 19:23
Paty

Hoi meiden,
Morgen terug een bloedafname... Ben wel heel nieuwsgierig en ongerust hoor.Maak mij echt zorgen en heb echt het gevoel dat het niet goed zit en dat het een leeg vruchtzakje is. Ga proberen om een echo te krijgen maar denk eerlijk gezegd niet dat het zo zal eijn... Och, ik zie wel...

Anne, da's wel heel goed nieuws bij jou he... Super dat je zo veel echo's krijgt.Geniet er maar met volle teugen van

Paty

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 07:17
Paty

goeiemorgen,

Ik had bij het afkuisen vanmorgen (sorry voor de omschrijving)bloed. Het was wel heel rozig en een kwartier nadien ging ik terug naar het toilet en toen was er niks meer.
Natuurlijk maak ik mij nu dus enorm veel zorgen,he...
Ben zo bang dat het foutloopt...

Paty

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 09:17
Vannie

Paty, maak je niet teveel zorgen hoor, een beetje bloedverlies is echt niet erg !

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 19:03

Niet ontmoedigd raken meid!!! Ga ervoor en houd moed...

Liefs en knuf

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 20:31
Paty

Hallo iedereen,
Heb nieuws van mijn bloedafname.mijn hcg wzs goed, het is naar 6700 gegaan...
Mag wel niet meer werken omdat ik dat bloedverlies heb gehad en bij mijn vorige zwangerschappen veel problemen heb gehad. Bij mijn dochter lag ik plat van mijn 3 maanden.

Ik heb ook utrogestan gekregen omdat mijn progesteron in mijn bloed te laag stond en het hierdoor kan zijn dat ik die bloeding heb gehad.

Paty

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 11:28
Vannie

Kijk, dat is goed nieuws. En nu ga jij genieten he !

Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 18:54

Hoi hoi,

ff schrikken vandaag. Had iets bloedverlies, wel heel weinig, maar omdat ik ook vage buikpijn had, mocht ik gelijk naar het ziekenhuis voor een echo... Ik had net de vk gebeld omdat ik daar heen mocht en pas met 36 weken weer naar het ziekenhuis moet onder controle. Hun hebben gelijk de gyn. gebeld en kon dus gelijk terecht.

En ja hoor: daar lag onze spruit lekker te spartelen... pfffffffff wat een opluchting... je hoort zoveel verhalen!!! Volgens de echo ben ik zelfs 9w en 4d... ha ha ha... 3 dagen verder... maar daar doe ik niets opuit. Bij Jonas liep ik bijna 14 dagen overtijd...
Onze spruit was vorige week nog maar bijna 2 centimeter, nu al bijna 3 centimeter. Ongelooflijk he?

Ben zo blij dat het goed is. Ik mocht gelijk weerkomen op de 17e maart. Dan krijg ik weer een echo... Ze vonden het wel fijn voor mij als ik dan nog een keertje kon kijken... lief he?

Dit moest ik ff kwijt, sorry...

Hoest met jullie meiden?

Liefs en knuf

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 16:35
Paty

Hoi iedereen,
Ik heb gisteren een echo gehad en volgens die echo ben ik minder ver zwanger dan verwacht...
Het vruchtje is pas 3.3 mm groot. Volgende week krijg ik terug een echo en dan gaan we meer weten...

Ban echt benieuwd of dan alles ok is.

Paty

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >