[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/02/2008 @ 09:08 Sara | Ben ik nu de enige ik ben radeloos daarmee ik nu dacht ik ga mijn verhaal op dit forum zetten misschien dat er nog mensen zijn die dit hebben meegemaakt ... Ben in januari gestopt met de pil ... ik dacht ik stop en wat komt komt ... eerste maand menstruatie normaal gekomen ... en toen ze gedaan waren twee dagen geen bloedverlies en dan weer stilaan terug op gang gekomen nu ben ik al heel de maand februari bloedverlies gehad leuk is anders...:-( Ben naar de gynea geweest allerlei onderzoeken gedaan en geen resultaat ze vinden niets .. nu is mijn vraag wanneer gaat dat bloedverlies nu eindelijk stoppen .? En wie heeft dat ook meegemaakt ...? Ik heb drie jaar microgynon 30 genomen ... en ik dacht ben nu 26 tegen dat ik zwanger ben .. maar blijkbaar gaat dat nog lang duren ... ik heb iets gekregen om de drinken om die bloedingen te stoppen maar dat helpt zelfs niet ...:-( ben ten einde raad ... ![]() |
| 03/03/2008 @ 09:10 sara | Hé Neleke, Ja hoor bij mij is het ondertussen gestopt... en nu weet ik echt dus niet hoe mijn cyclus in elkaar zit maar blijkbaar is even alles op hol geslagen .. nee hoor ik heb zelf nog geen kinderen maar nu mag dat ook wel komen ...we zullen wel zien mijn gynea zij dat het gewoon door de pil komt dat mijn cylus in de war is nu wachten wanneer de volgende komen allé van mij moeten ze niet komen hoor ![]() |
[Reageer]

Gestopt met de pil en hevige bloedingen...?