< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » Gestopt met de pil en hevige bloedingen...?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
Gestopt met de pil en hevige bloedingen...?
25/02/2008 @ 09:08
Sara

Online Status
Ben ik nu de enige ik ben radeloos daarmee ik nu dacht ik ga mijn verhaal op dit forum zetten misschien dat er nog mensen zijn die dit hebben meegemaakt ...
Ben in januari gestopt met de pil ... ik dacht ik stop en wat komt komt ... eerste maand menstruatie normaal gekomen ... en toen ze gedaan waren twee dagen geen bloedverlies en dan weer stilaan terug op gang gekomen nu ben ik al heel de maand februari bloedverlies gehad leuk is anders...:-( Ben naar de gynea geweest allerlei onderzoeken gedaan en geen resultaat ze vinden niets .. nu is mijn vraag wanneer gaat dat bloedverlies nu eindelijk stoppen .? En wie heeft dat ook meegemaakt ...? Ik heb drie jaar microgynon 30 genomen ... en ik dacht ben nu 26 tegen dat ik zwanger ben .. maar blijkbaar gaat dat nog lang duren ... ik heb iets gekregen om de drinken om die bloedingen te stoppen maar dat helpt zelfs niet ...:-( ben ten einde raad ...
Link naar deze reactie
01/03/2008 @ 16:37
Neleke

Online Status Bekijk profiel
Hé Sara,
Zit een beetje in de zelfde situatie als jij. Wel heb ik al drie kindjes.
Heb mijn spiraal laten verwijderen op 6 december. Daarna gewene mestruatie gehad. In januari maar twee dagen bloedverlies wel op de moment dat ik mijn regels moest krijgen. En nu op 16 februari zijn mijn regels er opnieuw doorgekomen maar nu heb ik die nog steeds. Wordt er helemaal gek van.
Is het bij jou al gestopt?
Bij mij gisteren geen bloedverlies maar vandaag terug.
Heeft hier iemand ervaring mee?
Groetjes Nele

Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 09:10
sara

Hé Neleke,

Ja hoor bij mij is het ondertussen gestopt... en nu weet ik echt dus niet hoe mijn cyclus in elkaar zit maar blijkbaar is even alles op hol geslagen .. nee hoor ik heb zelf nog geen kinderen maar nu mag dat ook wel komen ...we zullen wel zien mijn gynea zij dat het gewoon door de pil komt dat mijn cylus in de war is nu wachten wanneer de volgende komen allé van mij moeten ze niet komen hoor
Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]