< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » wie ook nuvaring?

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
wie ook nuvaring?
27/02/2008 @ 14:55
sara

hallo,
wat is jullie ervaring met nuvaring? klachten? lang duren voordat je zwanger wordt na de nuvaring?

liefs,
sara
Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 15:00
ikke

Nou ik heb 1 jaar de Nuvaring gebruikt en ben afgelopen december gestopt, omdat wij graag een kindje zouden willen..

Ik ben toen na 32 dagen ongesteld geworden en nu zit ik al op 44 dagen en nog niets.

Maar ik was vroeger ook erg onregelmatig ongesteld. Heb 5 jaar de pil gebruikt, diverse, en 1 jaar de Nuvaring.

Ik vond het overigens erg prettig. Je heb er geen omkijken naar en ik zette altijd een herinnering in mijn mobiel met alarm, zodra de ring er weer in/uit moest. Bij de sex moest hij er wel uit.

Heb alleen zonder pil/ring veel minder afscheiding, dat is wel heel prettig nu

Groetjes Ikke
Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 15:27
sara

dus als ik het goed begrijp, had je daardoor meer afscheiding en je kon met nuvaring geen seks hebben? hj moest er uit,

liefs,
sara
Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 15:29
ikke

Ik heb altijd veel afscheiding gehad, bij de Nuvaring werd het iets minder, maar nog steeds storend..

Nu ik gestopt ben heb ik er soms wel last van, maar veeel minder. Zie het ook niet meer zitten ooit nog aan de pil te moeten, maar altijd onregelmatig ongesteld te zijn is ook niets!

Gebruik je ook Nuvaring?
Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 16:41

nuvaring
Ik heb nuvaring vele jaren gebruikt en heb er nooit last mee gehad! Ik moest hem gebruiken omdat ik van de pil migraine had gekregen. Bij het vrijen moest ik hem er niet uithalen, ik of mijn vriend voelde hem niet zitten (dit is van persoon tot persoon naar 't schijnt). Of je erna vlug zwanger geraakt weet ik nog niet hihi... Maar geeft veel minder hormonen af als de pil en normaal zou je vlug zwanger moeten geraken, maar ook dat heeft vaak meerdere oorzaken en hangt van persoon tot persoon af!
xxx
Link naar deze reactie
27/02/2008 @ 17:30
jes

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb 3 jaar nuvaring gebruikt, ik heb er zelf nooit ongemakken van had, ook niet bij de sex.
Na het stoppen met nuvaring was ik meteen zwanger, deze is jammer genoeg een mk geworden.
grtjes

Link naar deze reactie
29/02/2008 @ 07:52
delphine

Online Status Bekijk profiel
Men vriendin heeft na haar eerste kindje de nuvaring gebruikt en die was er uit gegaan zonder dat ze t merkte en direct onverwacht zwanger...

Link naar deze reactie
01/03/2008 @ 20:19
Eva_V80

hallo, ik gebruik nu ook de nuvaring sinds de geboorte van mijn dochter. Nu bijna 1,5 jaar. Ik ben er heel content van. Want ik vergat mijn pil ook steeds te nemen. Het is zo'n gemak. Ik stel mijn nuvatime (soort zandlopertje) in wanneer ik hem terug inbreng en heb er gewoon geen omkijk meer naar. Na 3 weken gaat het zandlopertje af en neem ik hem er uit. Bij het vrijen blijft ie ook gewoon zitten hoor. Maar das van persoon tot persoon denk ik.

Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 15:55
Julie

Heb een rare vraag aan de mensen met een nuvaring?

Hoe is het op het vlak van zin in sex. Ik merk namelijk dat ik met mijn spiraal veel minder zin heb dan dat ik met de pil had. In september laat ik mijn spiraal eruit halen omdat we dan voor een tweede gaan maar twijfel of ik dan nadien terug een spiraal zou nemen?

Groetjes
Julie

Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 16:24
Binnie

Heykes,

Ik heb anderhalf jaar Nuvoring gebruikt, maakte geen verschil bij het vrijen. Heb wel eens gevraagd aan mijn vriend of hij iets voelde maar ook voor hem geen verschil. Mijn goesting is er zeker niet op vermindert!
En ik was meteen zwanger toen ik ermee stopte.
Ook na mijn zwangerschap ga ik hiermee door. Ik vind het een echt gemak, niet panikeren wanneer je een pilletje vergeet. Gewoon insteken als een tampon en 3 weken later weer uithalen (en dat is echt heel gemakkelijk!)
Groetjes,
Binnie
Link naar deze reactie
16/06/2008 @ 09:05
Imke

Nuva-ring
Heej,

`k gebruik nu sinds een half jaar de Nuva-ring. Het bevalt mij echt prima, had inderdaad met de pil ook altijd veel last van migraine. Dus na 3 verschillende soorten pillen gebruikt ben ik begonnen aan de Nuva- ring. Echt een wereldoplossing, zit stukken beter in mijn vel en raad het iedereen aan.(inderdaad wel wat minder zin om te vrijen)

Gr.
Link naar deze reactie
18/06/2008 @ 11:58
Noortje

Hey

heb even een klein vraagje. Is het normaal dat als je start met nuvaring je geen bloeding krijgt? Ik ben bijna 3 weken geleden op zaterdag begonnen, had toen een hele lichte bloeding, maar ik heb niet echt mijn maandstonden gekregen. Misschien door die hormonen enzo dat het is overslaat?

Hier wel hoofdpijn, barstende hoofdpijn! Weet dus niet of het het meest geschikte voor mij is.

Noor

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]