< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Wie kan mij helpen tis heel dringen aub!

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Wie kan mij helpen tis heel dringen aub!
03/03/2008 @ 11:26

Online Status
Hallo ik ben een jongen van 20 jaar en ik heb een vriendin en die is 18.mijn vraag was wij hebben de laatste tijd zonder gebruik middel gedaan en nu krijg zij zijn maandstonden ni die zegt ook dat die heel veel buikpijn heeft en dat die opgezwollen buik heeft en dat die zich altijd moe voelt en darvoor heeft zij pas zijn mand stonden gehat maar na 2dagen later is die teruggebloiet maar voor 1of2dagen en die is dan terug gestopt me bloeien en nu heeft die zijn maandstonden nog altijd ni zij bloiet ni all sinds 27.02.2008en vandaag is het .03.03.2008 wa ik mij afvraag is die zwanger? weet iemand mss dar iets van?Kan mij aub iemand antwoorden ik wet,mss is het een beetje moelijk mijn nederland te verstaan maar das alles wa ik kan schrijven kan aub iemand mij dringend antwoorden Aub.

MVG

Asim Raza!
Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 11:32
Nancy

Online Status Stuur bericht
Als ik van jullie was, ga naar het Kruidvat of supermarkt en koop een zwangerschapstest.
Bij kruidvat hebben ze er al van 5.99 euro dacht ik.
Gewoon doen, dan ben je zeker, of ga langs je huisarts, deze zal dan bloed prikken en mag je vanavond of morgen bellen voor de uitslag.
Groetjes

Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 11:36

Online Status
Maaar
maar wij hebben de test all gedaan en da was negatief maar die is eerder ook zwanger geraakt maar wij hebben toen abortus laten doen toen hadden wij ook test gedaan maar het was negatief en na een tijdje wisten wij da zij all 2manden zwanger is van den dokter wij gaan wel naar de huisarts maar das pas 05.03.2008 da wij afsprack hebben maar drm wil ik da zo snel mogelijk wetten wat eer meer kansen zijn.

MVG!
Asim Raza
Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 11:39

Online Status
zij is ni zwanger van den dokter se hehe een beetje verkeerd uitleg maar wij hebben test laten doen bij de dokter!

MVG
Asim Raza!
Link naar deze reactie
03/03/2008 @ 11:44
Nancy

willen jullie he kindje deze keer houden?
zo niet, zou ik in het vervolg toch maar een middeltje gebruiken hé.
18 jr en 2 abortussen is niet niks, zeker niet voor haar.
ze meot het emotioneel ook wel zwaar hebben dan.
groetjes

Link naar deze reactie
04/03/2008 @ 21:25
greet

als je al eens een abortus hebt moeten laten doen , zou ik toch ook maar eens 'volwassen 'worden en voorbehoedsmiddelen gebruiken .....

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]