Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 05/03/2008 @ 17:54 | alles goed hier??????? heitike jij hebt de eisprong he,,,,, doe je best. ![]() |
| 09/03/2008 @ 20:31 mimi ![]() | hello, gewoon effe een berichtje om m'n banner te zien :) De klusperiode komt eraan, duimen jullie mee? Met iedereen alles vlot? Greetz, Mimi |
10/03/2008 @ 11:53 ![]() | hey Mimi veel succes en vooral veeeeel plezier!!!! ![]() ![]() ![]() |
| 11/03/2008 @ 09:24 Michelleke ![]() | Stilte (voor de storm) ![]() Succes mimi! |
| 12/03/2008 @ 16:07 mimi@work | Hello, effe snel reageren. Voorlopig zijn de meisjes weer genezen, snottebellen en niesbuien niet meegerekend. Nu maar hopen dat het vlug mooier weer wordt en we weer buiten kunnen komen, dit stormweer is echt niet leuk meer. Ondanks de extra bedgenote slagen we er toch in wat tijd voor ons tweetjes te maken, haha, tijdens een middagdut ofzo :) Vreemd genoeg begin ik weer vanalles te voelen terwijl dit echt niet kan...vanmorgen misselijk ve lege maag terwijl ik toch had gegeten. Nu heb ik lage rugpijn en steken id onderbuik, misschien de eisprong zelf? Ik beeld me natuurlijk in dat het de innestelling is... Ik had zo gehoopt om me niet gek te maken met allerlei ingebeelde zaken en gewoon te zien hoe het komt maar ik weet nu al dat ik tegen 28/3 terug zo ongeduldig zal zijn. Ik duim voor alle klussers!! Greetz! |
| 18/03/2008 @ 11:02 Michelleke ![]() | ![]() Hopelijk volgende maand ![]() |
| 18/03/2008 @ 12:42 mimi@work | ach Heititike zo jammer, ik voel met je mee... dikke knuf van hieruit ![]() Hoe je lichaam toch gek kan doen hé? Had je het zien aankomen? Gun jezelf effe tijd om in een dip te zitten, als de duivels weer weg zijn ben je terug klaar voor een volgende ronde! Hier ben ik er echt van overtuigd zwanger te zijn, ik haal me vanalles in m'n hoofd, gespannen buik, lage buik- en rugpijn, verschrikkelijk moe. Alleen is het allemaal wat vroeg om dit werkelijk te kunnen ervaren als symptomen, ik maak mezelf gek! Pas volgende week vrijdag weet ik meer (ten vroegste!!) zooooo langgggggggg... Dida, hoe gaat het met jou? Elsa, jullie nog niet begonnen? Michelleke, hoe gaat het met de kinderen? Volg je hier nog? Greetz, mimi |
| 28/03/2008 @ 10:35 Michelleke ![]() | Happy Birthday voor Aline!!!Heeft de mama al goed nieuws voor ons???? |
< vorige pagina | volgende pagina >

Waarom een 3de baby willen?

want mijn ventje is van de hele week nog niet thuis geweest
Vandaag komt hij wel thuis maar morgenvroeg moet hij weer vroeg vertrekken dus ????????

!

zijn een paar dagen te vroeg gekomen
Ik heb nochtans geen buikpijn gehad, maar wel een paar dagen gevoelig borsten 

Ik weet precies hoe je je voelt! Het gekke is dat ik op het laatste momentje altijd precies weet hoe laat het is en dan zakt mijn humeur weer naar het vriespunt 

hihi

Happy Birthday voor Aline!!!