< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Grote gezinnen » Waarom een 3de baby willen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Grote gezinnen
Waarom een 3de baby willen?
05/03/2008 @ 17:54

alles goed hier???????

heitike jij hebt de eisprong he,,,,, doe je best.
Link naar deze reactie
06/03/2008 @ 17:44

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,
ik denk dat het deze maand weer niks gaat worden met een want mijn ventje is van de hele week nog niet thuis geweest Vandaag komt hij wel thuis maar morgenvroeg moet hij weer vroeg vertrekken dus ????????
We zien wel, even

Link naar deze reactie
09/03/2008 @ 20:31
mimi

hello,

gewoon effe een berichtje om m'n banner te zien :)

De klusperiode komt eraan, duimen jullie mee?

Met iedereen alles vlot?

Greetz, Mimi

Link naar deze reactie
10/03/2008 @ 11:53

hey Mimi
veel succes en vooral veeeeel plezier!!!!

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 08:01
mimi

hello,

hier twee zieken in huis waarvan eentje in ons bed heeft geslapen, we moesten er best mee lachen want zó geraken we ook niet aan een derde, haha
Vanavond haal ik alle truken boven !

Ben wel wat moe, onderbroken nachten (koortsig kind) maar dan leg ik me straks wat op de zetel.
Morgenmiddag begin ik terug te werken tot volgende week woensdag hopelijk is iedereen terug genezen.

Hoe gaat het met iedereen?

Michelleke, nog altijd stilte daar of terug aan een baby-offensief begonnen?

Heititike, toch nog tijd gevonden om te klussen?

Dida, hoe loopt het bij jullie?

Elisa (?) hoe gaat het met de kapoenen? Ah aftellen naar de pil-vrije zomer?

Bon, ik ga boterhammekes smeren!

Link naar deze reactie
11/03/2008 @ 09:24
Michelleke

Stilte (voor de storm)

Succes mimi!

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 09:29

Hey Mimi,
jaja, op de valreep was hij donderdag toch nog thuis en natuurlijk ook in het weekende. We hebben een lekker gezellig weekendje met zijn tweetjes gehad, dus ... Maar we proberen ons er toch niet al te hard op te fixeren want dan is de fun er ook af Hebben we er zin in, oke, geen zin, ook goed. En we worden er ook niet jonger op, hè! Elke dag van de week is er niet meer bij en is trouwens ook niet goed voor het zaad

Link naar deze reactie
12/03/2008 @ 16:07
mimi@work

Hello,

effe snel reageren.

Voorlopig zijn de meisjes weer genezen, snottebellen en niesbuien niet meegerekend. Nu maar hopen dat het vlug mooier weer wordt en we weer buiten kunnen komen, dit stormweer is echt niet leuk meer.

Ondanks de extra bedgenote slagen we er toch in wat tijd voor ons tweetjes te maken, haha, tijdens een middagdut ofzo :)
Vreemd genoeg begin ik weer vanalles te voelen terwijl dit echt niet kan...vanmorgen misselijk ve lege maag terwijl ik toch had gegeten.
Nu heb ik lage rugpijn en steken id onderbuik, misschien de eisprong zelf? Ik beeld me natuurlijk in dat het de innestelling is...

Ik had zo gehoopt om me niet gek te maken met allerlei ingebeelde zaken en gewoon te zien hoe het komt maar ik weet nu al dat ik tegen 28/3 terug zo ongeduldig zal zijn.

Ik duim voor alle klussers!!

Greetz!
Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 11:00

Hey,
ik heb weer eens prijs, de zijn een paar dagen te vroeg gekomen Ik heb nochtans geen buikpijn gehad, maar wel een paar dagen gevoelig borsten en een beetje misselijk gevoel, maar 't zal niet mogen zijn deze maand! Bweeeek

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 11:02
Michelleke

Hopelijk volgende maand

Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 12:42
mimi@work

ach Heititike zo jammer, ik voel met je mee... dikke knuf van hieruit

Hoe je lichaam toch gek kan doen hé? Had je het zien aankomen?
Gun jezelf effe tijd om in een dip te zitten, als de duivels weer weg zijn ben je terug klaar voor een volgende ronde!

Hier ben ik er echt van overtuigd zwanger te zijn, ik haal me vanalles in m'n hoofd, gespannen buik, lage buik- en rugpijn, verschrikkelijk moe. Alleen is het allemaal wat vroeg om dit werkelijk te kunnen ervaren als symptomen, ik maak mezelf gek!
Pas volgende week vrijdag weet ik meer (ten vroegste!!) zooooo langgggggggg...

Dida, hoe gaat het met jou?

Elsa, jullie nog niet begonnen?

Michelleke, hoe gaat het met de kinderen? Volg je hier nog?

Greetz, mimi
Link naar deze reactie
18/03/2008 @ 20:44

Hey Mimi,
Inderdaad, je lichaam kan je serieus voor de gek houden! Ik weet precies hoe je je voelt! Het gekke is dat ik op het laatste momentje altijd precies weet hoe laat het is en dan zakt mijn humeur weer naar het vriespunt
Ach, blijven oefenen

Link naar deze reactie
19/03/2008 @ 15:33
Michelleke

Helaba,

Jaja ik lees nog steeds mee en volg jullie NOD's - hoop dat er snel zwangeren mogen volgen!
Hoop trouwens dat alles ok is met Dida? Al lang niets gehoord...

Verder met mij - niet veel nieuws, ik denk wel dat er ooit een derde kindje zal komen bij ons, maar wanneer... dat is ten zeerste de vraag!

Met de twee schatjes die we al hebben is alles prima, ze groeien als kool hè, Tiany is vorige week 2 geworden en is vandaag al eens naar school gemogen om paaseitjes te rapen
Thomas is nog altijd een superlief kereltje...
Ik geniet wel meer van mijn gezinnetje en probeer me niet te hard te fixeren op een derde kindje, als is dat moeilijk want een gevoel kan je soms moeilijk stop zetten! Ik heb al 2 mooie lieve gezonde kids, een derde zal de kers op de taart zijn, maar ik ben al heel erg blij met mijn mooie taart

Succes dames! Ik volg jullie hihi

Link naar deze reactie
22/03/2008 @ 16:11
Elsi

halo iedereen,
ik ben af en toe wel even komen meelezen, maar ik had de moed niet om te reageren. Maar nu ga ik toch even mijn best doen om uit te leggen waarom ik al die tijd afwezig ben geweest.
De laatste tijd gaat het niet zo goed met mij. De kindjes zijn ondertussen weer allebei in goede gezondheid, maar ikzelf zit er een beetje onderdoor, vooral psychisch dan. Momenteel ga ik zowel naar de kinesist als naar de ostheopaat voor mijn (onder)rug. Volgens de ostheopaat is niet alleen mijn lichaam uitgeput, zijn mijn hormonen niet helemaal ok, maar ook geestelijk gaat het niet goed voor de moment. Ik kan me niet meer ontspannen en zit constant te piekeren. Ik krijg niet meer gedaan wat ik wil doen, vooral in het huishouden dan. Elena is jaloers op haar zusje, wat zich uit in het omver duwen van Elisa, die vervolgens keihard begint te huilen. Elena moet dan in de hoek gaan staan, waardoor die ook begint de schreeuwen. Verder wil Elisa op geen enkel moment dat ik van haar zijde afwijk. ZE wil me constant zien en is dat niet het geval, dan zet ze het op een schreeuwen tot ik naar haar toe kom. Ze kruipt niet, maar kan wel al goed stappen als je haar handjes vastneemt. Ze kan me bijgevolg niet volgen en dat frustreerd het kindje enorm. Al dat gehuil is me danig op mijn systeem gaan werken. Ik kan dat huilen niet aanhoren, vooral omdat ik weet dat ze gewoon bij me wil zijn, het is een echt 'plakkertje' en wil niets liever dan geknuffeld worden. Maar als ik daaraan moet toegeven, dan doe ik niets meer in het huishouden.
Dat is èèn van de redenen waarom ik het momenteel moeilijk heb. Ik wil mijn kindjes wel bij me hebben, maar ik moet constant opletten dat Elena haar zusje niet omver duwt. Die stress-situatie is me te veel geworden. Mijn man en ik hebben veel te weinig tijd voor mekaar vrijgemaakt al die tijd en daar moeten we nu ook iets aan doen.
Plus het feit dat er waarschijnlijk toch nooit een 3de kindje zal komen. Ik durf mijn lichaam niet weer belasten, want dat zou héél erg onverstandig zijn, gezien de pijn en last die ik nu nog steeds ondervind.Ik ga ondertussen al 4 weken, 2 keer per week naar de kinesist, maar veel heeft het nog niet opgebracht. Het zal dus iets van lange duur worden.
Ik ben me eigenlijk pas echt psychisch slecht beginnen voelen toen ik besefte dat ik de idee om nog een kindje te nemen, beter kan laten varen, niet alleen voor mezelf, maar ook voor mijn hele gezinnetje. Ik heb 2 gezonde, actieve kinderen. Ik zou ongelooflijk gelukkig moeten zijn. Waarom wil een mens altijd mèèr en mèèr?
Sorry voor dit gezeur en geklaag, maar ik moet er over praten met mensen die dit gevoel misschien ook hebben. Alles valt me zwaar op dit moment. Ik ben gewoon mezelf niet meer. Ik hoop echt dat dit snel over gaat, want ik ben echt geen fijn gezelschap nu.
Hopelijk kan ik in een volgend berichtje wat positiever uit de hoek komen.
groetjes

Link naar deze reactie
23/03/2008 @ 17:46

Hey,
Elsi toch, zo in de put zitten! Misschien is het wel eens een goed ideetje om alleen eens met zijn tweetjes (zonder kindjes dus)er tussenuit te trekken, als je tenminste een goede babysit hebt, dan kunnen jullie alles eens goed op een rijtje zetten en vooral tot rust komen. Zeker als je weet dat de kindjes goed verzorgd zijn bij bv. de grootouders of zo! Het kan soms eens deugd doen dat je echt eens samen iets kunt doen, bv. een weekendje weg naar de zee of zo, al is het maar 1 overnachting, gewoon lekker genieten van elkaar en eens babbelen. Ik had daar vroeger ook nood aan en soms gingen wij gewoon samen naar de sauna en bleven de kindjes bij oma slapen en daar laadde ik me ook goed van op. Als het geestelijk beter gaat, volgt het lichaam normaal gezien ook terug. En trek je er vooral niets van aan dat andere vinden dat je zaagt of zeurt, hier toch niet! Je bent niet alleen Ik ga binnenkort leren buikdansen gewoon om er eens tussenuit te zijn en anderen mensen te ontmoeten ipv altijd maar thuis te zitten koekeloeren, al moet ik er wel rekening mee houden dat ik zwanger zou kunnen raken in die tijd, maar daar trek ik mij niets van aan, ik ga er gewoon voor!

Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 08:56
Michelleke

Hey Elsi
Ik herken deels wel wat van je gevoelens, Tiany is ook niet de makkelijkste en heeft vèèèèèèèèèèèèèèèèèèl aandacht nodig, zij zou zich waarschijnlijk wel achteruit gedrukt voelen door een babytje. En Thomas, die zegt mede dankzij het karakter van Tiany denk ik, dat één zusje ECHT meer dan genoeg is
Waarom altijd meer en meer willen als je alles hebt om gelukkig te zijn... omdat het blijft knagen. Ik ken het...
In elk geval, ik hoop dat je je snel beter voelt!

Mimi nog niet getest???

Link naar deze reactie
26/03/2008 @ 20:25
mimi

jawel vanmorgen getest en negatief.

Ik verwacht dus alle momenten de Bij de vorige zwangerschappen heb ik telkens voor de nod posi getest dus zal het deze keer wel niets zijn. Ik heb nochtans vaak krampen, lage rugpijn en ben telkens doodop maar jah m'n lichaam zal spelletjes spelen zeker?
Moest mijn nod later zijn dus langere cyclus is het zeker noppes want we hebben nogal "gericht" geklust

Elsi, we waren in aug 07 al van zin om er voor te gaan maar toen kwamen allerlei gevoelens naar boven en hebben we bewust tijd voor onszelf genomen. Veel gepraat, regelmatig samen iets gaan drinken, kwali-tijd om te vrijen,...
Toch kwam dat 3de kindje telkens weer bovendrijven. Dan weer was het mijn man die erover begon en ik die twijfelde, dan omgekeerd.
Geef jullie de tijd om te kijken welke kant je uit wil, jullie leven is idd al rijk, geniet ervan!

Heititike, go girl!! Enne neem maar een wat langere periode om te klussen, haha, kwestie van zeker te zijn

Michelleke, bij jullie alles ok? Aan het werk of thuis bij de kids?

Dida, hoe gaat het met jou?!

Dikke

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 10:57
Neske

Online Status Stuur bericht
hey allemaal

Ezn derde kindje daar verlang ik ook naar, al heeft 't de laatste keer niet mogen zijn en daardoor zijn we ook echt beginnen twijfelen, maar toch als we ons andere twee schatten zien willen we niets liever.
Denk dus dat dat gevoel blijft en als je er dan niet voor gaat je later spijt krijgt!!!

Dus nu duimen maar en ik duim voor de rest mee
Vanessa

Link naar deze reactie
27/03/2008 @ 12:57

Hey,
Mimi, wij klussen niet echt gericht hoor, maar zowiezo al op regelmatige basis Als we er teveel rekening mee moeten houden, dan zou ik rond de bewuste periode bijna altijd met de kamion mee moeten rijden en dat zie ik ook weer niet zitten. Trouwens het moet nog leuk blijven hè! Ik denk er misschien wel meer aan tijdens de vruchtbare periode maar ik probeer me er niet op de fixeren van het moet en het zal en... want dan gaat het toch niet goed.
Vanessa, als je er echt zo'n zin in hebt om er allebei voor te gaan, volhouden meid! Ik heb begin december een miskraam gehad, maar dat houd me niet tegen om verder te proberen, want als ik het niet doe dan krijg ik er toch spijt van! En we willen het allebei heeeeeel graag.

Link naar deze reactie
28/03/2008 @ 10:35
Michelleke

Happy Birthday voor Aline!!!

Heeft de mama al goed nieuws voor ons????

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >